Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkosuomalaisena ihmetteln suomalaisten naisten ulkonäköä

Vierailija
15.09.2012 |

Kaikki väsyneitä, tukka päin persettä ja ylipainoakin. Viikonloput kuluu vissiin saunasiiderin vallassa? Tajuatteko te mitä ryyppääminen aiheuttaa teidän ulkonäköön+

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki väsyneitä, tukka päin persettä ja ylipainoakin. Viikonloput kuluu vissiin saunasiiderin vallassa? Tajuatteko te mitä ryyppääminen aiheuttaa teidän ulkonäköön+

kun olet niin rupusen näköinen suomalainen ämmä? VOi raukkaa! Tule tänne takaisin, saat olla kaltaistesi joukossa.

ja piti paikkansa tai ei, en sinne kylmään paskamaahan tule enää koskaan.

Vierailija
22/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin me sanotaan miltä näytät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

_Kaikki_ suomalaiset ovat rumia, pukeutuvat huonosti, ovat juroja, kylmiä ja keskustelutaidottomia. Paitsi vissiin ne jotka lähtevät ulkomaille, ne ovat jo valmiiksi kauniita, hehkeitä, pitkäsäärisiä, iloisia ja sosiaalisesti taidokkaita.

Vierailija
24/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sinä, kun paremmin tiedät.

Vierailija
25/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kaikenlainen laittautuminen. Kampaajat, kosmetologit ym.

Ehkä jossain Helsingissä voi tehdä hyviä löytöjä. Muualla suomessa oot netin varassa ja kaikki ei jaksa alkaa siihen tilaa, hae postista, sovita, postita, palauta, odota, että rahat palautuu tilille- ruljanssiin.

Vierailija
26/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen Lontoossa asunut ja kyllä oli ihana palata Suomeen kauniiden naisten pariin. Siellä kun pääväritys päissä on mustaa ja tummaa ja nenät kauheita konkonokkia.

Ja on se kumma, kun ulkomaalaiset miehetkin pitävät meitä suomalaisnaisia kauniina? Höh!

Vierailija
27/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa juodaan viinaa ihan liian paljon ja se todella näkyy naamassa. Mutta eihän sitä saunasiiderijuoppo tajua.

Voi olla kova paikka itselle myöntää, että se viikoittainen viisi annosta alkaa jo olla ongelmakäyttöä. Monethan juovat reilusti tuon yli, mutta vain perjantaisin, joten itselleen voikin sitten selitellä, että en mä alkoholisti ole kun vain kerran viikossa juon.

Vierailija
28/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta jo on hopohopo-viesti. Olen asunut neljassa maassa, ja kaikissa loytyy niita kauniisti pukeutuvia ja itsestaan huolehtevia, seka niita, jotka kay papiljotit paassa kaupassa - no, jos ei muuten niin kuvaannollisesti, you get the idea.

Mun suomalaiset ystavat ja sukulaisnaiset laittautuvat aina ja harrastavat urheilua. Joo, kylla kai siella Alepassa nakyy joku lauantaiaamuna, joka tulee meikitta hakemaan maidon, kun loppui kahvimaidot kesken, mutta halloota, sehan on ihan ok.

Vierailija
29/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

_Kaikki_ suomalaiset ovat rumia, pukeutuvat huonosti, ovat juroja, kylmiä ja keskustelutaidottomia. Paitsi vissiin ne jotka lähtevät ulkomaille, ne ovat jo valmiiksi kauniita, hehkeitä, pitkäsäärisiä, iloisia ja sosiaalisesti taidokkaita.

Vaan ulkomaille lähtevät ne, jotka eivät jostain syystä viihdy täällä jurojen maassa. He vain sattuvat olemaan usein sosiaalisesti lahjakkaita ja vahvoja itsenäisiä ihmisiä, jotka kokevat pärjäävänsä ulkomailla.

Mitä tulee vaikkapa itseeni, niin kyllä välimerellinen ruokavalio, kaunis kestorusketus ja iloinen mieli tekevät minusta paljon kauniimman kuin jostain röökiämmästä imemässä lämää vihaisena 12 asteen pakkasessa Citymarketin henkilökunnan pikkujouluissa. :D

Niin ja suomalaisilla on usein huonosti leikatut, mauttomat tukat. Mun kampaaja ei koskaan suostuisi leikkaamaan minulle esimerkiksi kananpersetukkaa punaisella etutöyhtöllä. ;)

espanjassa asuva eilisen keskustelun ap

Vierailija
30/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kun olen sitä mieltä, että naist näyttävät aika samanlaisilta maassa kuin maassa.

Toiset on ihan räjähtäneitä, toiset suht.tavallisia ja osa hyvin laitettuja.

Olen itse asunut Saksassa ja Ranskassa ja matkustellut paljon ja minä en kyllä lähtisi suomalaisia naisia arvostelemaan.

Ihan sievän näköinen nainen olen itsekin ja pukeudun ihan hyvin. Eikä muiden pukeutuminen minua kiinnosta

Ja sama kun puhutaan, että lapset puetaan muualla nätisti, höpö höpö, kyllä esim.Ranskassa lapsilla oli keskimääräisesti surkeammat vaatteet kuin suomimuksuilla

Vierailija
31/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa ja aina kadulla tunnistan suomalaiset väkijoukosta. Lontoossa asutaan ja jo vuosia on asuttu, joten peilaan tähän katukuvaan havaintojani.

En tiedä mikä siinä on, mutta varsinkin suomalaiset naiset on niin älyttömän helppo huomata. Hiukan tanttamainen kokonaisuus nuorehkoillakin naisilla, se kai jotenkin pistää silmään. Kaikki on niin käytännöllistä ja vaatteet ei oikein istu. On isoja kaapuja varsinkin takeissa, kaikki synkän tai maanläheisen värisiä, farkut perusmallia (eli ei minkään malliset), mukavat kävelykengät, tylsä hiustyyli (=nopeasti ja helposti laitettava ponnari tai lyhyet hiukset). Kaikki vaatteet jotenkin eriparia ja yhdessä kokonaisuus näyttää siltä, että vaatteet on päällä kun sellainen tapa nyt vain on... asusteita ei osata käyttää, jos on laitettu niin ei usein sovi asuun eikä luo huoliteltua vaikutelmaa.

Pahimmat tapausket kantavat reppua tai marimekon superkonservatiivista "ns. varman valinnan" laukkua. Lopuilla joku halpa veska.

Naama on harmaa ja meikkiä pieni sipaisu ripsissä. Kaikessa pelätään ylilyöntejä. Paitsi painossa, sitä helposti piisaa. Vaikka ei olisikaan ylipainoa, ollaan sellaisia tasapaksuja pötkylöitä ja kai siihen perustuu se ei minkään mallisten perusvaatteidenkin käyttö.

Silloin kun muutimme tänne, kesti itselläkin hetki tottua huolittelemaan ulkonäköä. Olin kyllä suomessakin kiinnostunut asiasta, mutta en ihan siinä määrin kiinnittänyt asiaan huomiota kuin nyt. Työni puolesta on aina syytä laittautua, huolehtia hiukset ja meikki kuntoon, katsoa että on tyylikästä päällä. Siitä on sitten jäänyt tapa vapaa-ajallekin, ei tuli mieleenkään lähteä kaupungille, iltamenoihin tai ystävien kanssa kahvittelemaan huolittelemattomana. Tulee itsellekin paljon raikkaampi ja itsevramempi fiilis :)

Vierailija
32/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nama aloitukset ovat jonkun sisasuomalaisen tekemia. Ei ainakaan meidan lahiossa kukaan "laittaudu" kauppareissua varten, viikottainen paha. Korkokengissa siella ei kukaan jaksaisi, senverran iso marketti on.

t.usalainen

Vierailija
33/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät 15 tuntisia. Ensin työ sitten illan aikuisopinnot...en jaksa katsoa peiliin.

ja joo, perjantain rentoutumislongeerot menee suoraan perseeseen. Ihan sama, en välitä, ei kiinnosta.

Meitä pommikone-ryhävalaita tarvitaan, jotta te laihat-ei minkäännäköiset näyttäisitte paremmalta. kaikille on paikkansa universumissa. How, olen puhunut.

Vierailija
34/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa ja aina kadulla tunnistan suomalaiset väkijoukosta. Lontoossa asutaan ja jo vuosia on asuttu, joten peilaan tähän katukuvaan havaintojani. En tiedä mikä siinä on, mutta varsinkin suomalaiset naiset on niin älyttömän helppo huomata. Hiukan tanttamainen kokonaisuus nuorehkoillakin naisilla, se kai jotenkin pistää silmään. Kaikki on niin käytännöllistä ja vaatteet ei oikein istu. On isoja kaapuja varsinkin takeissa, kaikki synkän tai maanläheisen värisiä, farkut perusmallia (eli ei minkään malliset), mukavat kävelykengät, tylsä hiustyyli (=nopeasti ja helposti laitettava ponnari tai lyhyet hiukset). Kaikki vaatteet jotenkin eriparia ja yhdessä kokonaisuus näyttää siltä, että vaatteet on päällä kun sellainen tapa nyt vain on... asusteita ei osata käyttää, jos on laitettu niin ei usein sovi asuun eikä luo huoliteltua vaikutelmaa. Pahimmat tapausket kantavat reppua tai marimekon superkonservatiivista "ns. varman valinnan" laukkua. Lopuilla joku halpa veska. Naama on harmaa ja meikkiä pieni sipaisu ripsissä. Kaikessa pelätään ylilyöntejä. Paitsi painossa, sitä helposti piisaa. Vaikka ei olisikaan ylipainoa, ollaan sellaisia tasapaksuja pötkylöitä ja kai siihen perustuu se ei minkään mallisten perusvaatteidenkin käyttö. Silloin kun muutimme tänne, kesti itselläkin hetki tottua huolittelemaan ulkonäköä. Olin kyllä suomessakin kiinnostunut asiasta, mutta en ihan siinä määrin kiinnittänyt asiaan huomiota kuin nyt. Työni puolesta on aina syytä laittautua, huolehtia hiukset ja meikki kuntoon, katsoa että on tyylikästä päällä. Siitä on sitten jäänyt tapa vapaa-ajallekin, ei tuli mieleenkään lähteä kaupungille, iltamenoihin tai ystävien kanssa kahvittelemaan huolittelemattomana. Tulee itsellekin paljon raikkaampi ja itsevramempi fiilis :)

kuitenkin surullista, että itsevarmuus tulee ulkonäöstä. Sitten ei sisimmässä ole kaikki balassissa.