Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksestä 2 viikkoa, olen mustasukkainen ja mies ei vastaa puhelimeen.

Vierailija
15.09.2012 |

Mies meni eilen ystävänsä juhliin ja minä jäin lasten kanssa kotiin. Miehestä ei ole kuulunut mitään eikä vastannut kun soitin. Useaan kertaan en kehtaa soittaa :/

Mä olen aivan itsetunnoton ja tunnen itseni maailman rumimmaksi juuri synnytettyäni. Hävettää olla mustasukkainen. Yleensä mies ilmoittelee itsestään ja kello on jo vaikka mitä :( Lohduttakaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kävi lähes samoin ja toinen nainenhan sillä miehellä oli.

Vierailija
2/10 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea uskoa, että mies olisi niin sika, mutta eihän kukaan omasta puolisostaan usko.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytysten jälkeen. vei ikävä kyllä pitkään ennenkuin vähääkään hyväksyin itseni. Miehesi on aika sika. On vastuutonta olla tavoittamattomissa, kun on pienen lapsen vanhempi. Itse tein miehelle selväksi, että jos haluaa ryyppyreissuja, kun olen vauvojen kanssa kotona, niin senkuin lähtee, mutta koti voi olla tyhjä kun palaa. vanhemmilla on velvollisuus olla vastuullinen vanhempi ja eritoten olla puolisoille läsnä. Onneksi mieheni on samaa mieltä. Tietää huonoa parisuhdetta, jos "tarvitaan omaa aikaa, ja se tarkoittaa biletystä"

Vierailija
4/10 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää huonoa parisuhdetta, jos "tarvitaan omaa aikaa, ja se tarkoittaa biletystä"

Ahhahahahahhahaha

Vierailija
5/10 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on aika sika. On vastuutonta olla tavoittamattomissa, kun on pienen lapsen vanhempi. Itse tein miehelle selväksi, että jos haluaa ryyppyreissuja, kun olen vauvojen kanssa kotona, niin senkuin lähtee, mutta koti voi olla tyhjä kun palaa. vanhemmilla on velvollisuus olla vastuullinen vanhempi ja eritoten olla puolisoille läsnä. Onneksi mieheni on samaa mieltä. Tietää huonoa parisuhdetta, jos "tarvitaan omaa aikaa, ja se tarkoittaa biletystä"

Mies tuli isäksi 23-vuotiaana ja jo silloin tajusi itsekin tuon asian. Täällä olisi myös koti tyhjä jos ei iltamista olisi palannut seuraavaan päivään mennessä eikä vastaisi puhelimeen. Miehesi on tosiaan sika.

Vierailija
6/10 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO järki käteen, ensinnäkin jos on iltaa viettämässä, niin siellä soi musiikki kovaa. Että eihän se välttämättä kuule jos puhelin soi. Ja toisekseen, jos pettäisi niin olisi siitä merkkejä ilmassa. Piilottelisi kännykkää, outoja puheluita yms.

Ei se mitään pettämistä ole jos kavereitaan tapaa.

T. 2 lapsen äiti

Vierailija
7/10 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika kohtuutonta heti muilta epäillä että pettää, aina sama virsi.

Vierailija
8/10 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO järki käteen, ensinnäkin jos on iltaa viettämässä, niin siellä soi musiikki kovaa. Että eihän se välttämättä kuule jos puhelin soi. Ja toisekseen, jos pettäisi niin olisi siitä merkkejä ilmassa. Piilottelisi kännykkää, outoja puheluita yms.

Ei se mitään pettämistä ole jos kavereitaan tapaa.

T. 2 lapsen äiti

Ei niitä merkkejä aina ole, ei tartte piilotella puhelinta tai muutakaan..

Nimim. Kokemusta on..

Sitäpaitsi kyllä jokainen jossain vaiheessa katsoo puhelintaan, niin varmasti näkee että vaimonsa on soittanut.

Vierailija
9/10 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi kyllä jokainen jossain vaiheessa katsoo puhelintaan, niin varmasti näkee että vaimonsa on soittanut.

Ihan noin omasta kokemuksesta. Mulle käy noin 10 kertaa kuukaudessa niin, että joku soittaa iltapäivällä ja huomaan sen herätystä asettaessani yöllä, vaikken edes olisi bileissä. Joillakin on parempaakin tekemistä kuin mulkoilla omaa kännykkäänsä jatkuvasti.

Vierailija
10/10 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noin omasta kokemuksesta. Mulle käy noin 10 kertaa kuukaudessa niin, että joku soittaa iltapäivällä ja huomaan sen herätystä asettaessani yöllä, vaikken edes olisi bileissä. Joillakin on parempaakin tekemistä kuin mulkoilla omaa kännykkäänsä jatkuvasti.

Olisi kyllä aika omituista, jos ei ap:n mies tuossa ajassa kertaakaan olisi katsonut puhelintaa, soittanut sillä tms. Tai joku muukin soittanut hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan