Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Good wife on ässä
14.08.2012 |
mä niin nautin sen seuraamisesta. Hauskaa, että se Kiho saa siinä nenilleen, kun heti sen perään Carrie ei yhtään osaa panna eltaantuneelle äijälle kampoihin.
Haluaisin olla kuin Alicia: lempeä, fiksu, ylväs ja omanarvontunteva terveellä tavalla. Muutenkin persoonat kiinnostavia ja ihmissuhdekuviot mielenkiintoisia. Ja se Will, panisin.
Kommentit (2)
on kyllä loistava keksintö: itämainen ulkonäkö tuo lisämausteen mystisyyteensä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
loistavat kasikirjoitukset
päähahmot on upeita, mun suosikki on Kalinda
sivuhahmot myös Michael.J.Fox ja se asianajaja nainen joka myös True bloodissa