Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaas, että olen melkein 40-vuotias ja lapsi on jo muuttanut pois kotoa

Vierailija
15.09.2012 |

Meillä on nyt aikaa matkustella ja tehdä mitä vaan miehen kanssa, velat kohta maksettu jne. Itselleni olisi painajainen, jos nyt pitäisi vielä aloittaa vauva-arki ja 60-vuotiaana vasta lapset muuttaisi pois kotoa. Elämä on valintoja

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni lapset muuttavat pois kun olen jotain 50. Taloakaan ei ole ollenkaan.

En minäkään jaksaisi enää yli 35 vuotiaana aloittaa lasten tekoa. Huh, huh, kun oneksi tajusin sentään edes 28 vuotiaana aloittaa...

Vierailija
2/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollaan molemmat edetty hyvin, joten siellä ei aika käy pitkäksi. Odotellaan ehkä lastenlasta =) Mökkiä ollaan ostamassa, kun saadaan asuntolaina maksettua parin vuoden päästä. Miten se tylsyys näkyy? Siinä, että ei ole vaipanvaihtoja =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on 2-vuotias. Olen yli kaksikymmentä vuotta matkustellut, viettänyt "nuoruutta" ja asun omassa, jo maksetussa asunnossa. Yli viidentoista työvuoden jälkeen nautin kotona olemisesta pienen poikani kanssa. Ei rahahuolia, ihanaa elämää. Elämä on tosiaan valintoja täynnä.

Vierailija
4/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään miehen kanssa Palmasiin tai laivalle bailaamaan =D heh heh ap

Vierailija
5/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskännit?

Laivalla?

No, laivayhtiöille kiittää.

Vierailija
6/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aivan varmasti tiedät, että kaikkien kohdalla ja kaikessa elämä ei ole vain omia valintoja. Asiat eivät mene putkeen, tulee välimuuttujia, sairauksia, onnettomuuksia. Aina ei riitä että yrität parhaasi - tai riittäähän se, mutta toivottuun tulokseen ei välttämättä pääse heti ja suorinta reittiä, jos ylipäätään pääsee.

Vierailija
7/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vanhin lapsi on 16v. Monet ikäiseni ja nuoremmatkin ovat jo mummoja. Minulle mummous olisi kauhistus. Toivon totisesti, ettei minusta tule mummoa ennen kuin täytän 60v.

Vierailija
8/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskännit?

Laivalla?

No, laivayhtiöille kiittää.

Ajattelin, että sitä se 50-vuoden villitys tarkotitaa =D Ollaan reissattu lapsen kanssa paljon, alkoholia juon, mutta en harrasta perskännejä. Ja laivalla käydään lähinnä Tukholmassa ja hotellissa yötä (ei siis risteilyllä). ap

Vierailija
9/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte enää Palmasin matkaa haikailla. Eikä mennä porauslautalle bailaamaan teinien sekaan. Ostitko mies harrikan?

Vierailija
10/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vanhin lapsi on 16v. Monet ikäiseni ja nuoremmatkin ovat jo mummoja. Minulle mummous olisi kauhistus. Toivon totisesti, ettei minusta tule mummoa ennen kuin täytän 60v.

Vanhentaako se sana sinua vai mikä siinä on? ap

Vierailija
11/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kivaa uutta elämänvaihetta sulle, ei ole multa pois. :)

Vierailija
12/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sitten elämään sitä menetettyä nuoruutta!

Vierailija
13/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte enää Palmasin matkaa haikailla. Eikä mennä porauslautalle bailaamaan teinien sekaan. Ostitko mies harrikan?

suurin osa matkoista kuitenkin euroopan kaupungeissa. Se Palmas ja laiva oli vitsi =D Mieheni ei ole moottoripyörän perään haikailijoita, yhdessä kyllä olemme suunnitelleen purjeveneen ostamista tai sitten se mökki. ap

Vierailija
14/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kivaa uutta elämänvaihetta sulle, ei ole multa pois. :)

Vierailija
15/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sitten elämään sitä menetettyä nuoruutta!

Mitä nuoruus sinulle tarkoittaa? Minä elin ihanaa aikaa lapseni kanssa kun hän asui kotona, nyt jatkuu myös ihana vaihe tosin erilainen. Onko nuoruus ryyppäämistä ja rälläämistä baareissa? Minulle ei. Emmekä nyt aio lähteä bailaamaan baareihin vaan veneilemään tai mökkeilemään jos jompi kumpi niistä toteutuu. Se laiva ja Palmas oli vitsi, jos et ymmärtänyt =D z

ap

Vierailija
16/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villitys on sitä, että mies ottaa lapsesi ikäisen tyttöystävän

Vierailija
17/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmarra en. :)

Vierailija
18/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin matkustimme lasten asuessa kotona.

Nyt voi ehkä vapaammin matkustaa. Ei tarvitse pohtia kouluja.

Juuri jokunen aika sitten maksoin pois velat eli autolainat ja asuntolainan.

Käymme puolisoni kanssa kursseilla. Vietämme aikaa myös lasten perheiden kanssa.

Valintoja totta.

Tämä on uusi jakso elämässä ja ihanaa aikaa tämäkin.

Vierailija
19/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmarra en. :)

aivan samalla tavalla tämä on avaus, kuin se että joku suunnittelee tekevänsä lapsia 36-vuotiaana. ap

Vierailija
20/30 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin matkustimme lasten asuessa kotona.

Nyt voi ehkä vapaammin matkustaa. Ei tarvitse pohtia kouluja.

Juuri jokunen aika sitten maksoin pois velat eli autolainat ja asuntolainan.

Käymme puolisoni kanssa kursseilla. Vietämme aikaa myös lasten perheiden kanssa.

Valintoja totta.

Tämä on uusi jakso elämässä ja ihanaa aikaa tämäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme