Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himot loppuivat kuin seinään kun hormonikierukan laittoi

Vierailija
15.09.2012 |

Muuten kaikki hyvin, ei vuotoja, ei painonnousua/ vaikutusta mielialaan, mutta mutta... Kuukausi kierukan laittamisen jälkeen, niin ei tee seksiä mieli pätkääkään. Ei itse omin käsin onneen, ei miehen kanssa, ei edes YHTÄKÄÄN seksuaalista ajatusta. Mitä ihmettä?? E-pillereistä ja ehkäisyrenkaasta tuli sama ongelma (ja monta muuta). Lääkäri puhui, että hormonikierukassa on eri hormonit ja pienemmät määrät. Ilman mitään hormoniehkäisyä, himot sen kun jyllää. Ketuttaa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se meni ohi! Nyt jo toinen hormonikierukka menossa enkä edes mieti muita vaihtoehtoja. Toivottavasti ne himot vielä sullekin palaa :)

Vierailija
2/2 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk Mirenan laiton jälkeen oli vuodot todella epäsäännölliset- ja pitkät. Tyyliin vuotoa 3 viikkoa, viikko ilman.. sen jälkeen seuraavat 6kk oli ihan ok, vuodot aika minimissä, tulivat suhteellisen ajallaan, mutta aika pienenä (minulla on lisäksi hyvin runsaat vuodot ja siksikin Mirena). Paha vaan että ne halut hävisivät KOKONAAN tässä vaiheessa, eikä takaisin tulleet ennen Mirenan poistoa.. Vuoden vielä yritin olla, sen vikan vuoden vuodot tulivat miten sattuivat, kierto vaihteli 21-38 vuorokauden välillä ja vuotoa oli aina n. 10vrk... ja kahden vuoden kärsimisen jälkeen Mirena sai lähteä!

Minulle ei ole mitkään hormonaaliset ehkäisykeinot sopineet tähänkään mennessä, lääkäri kuitenki vakuutti, että kierukassa se hormonimäärä on niin pieni ja paikallinen ettei haittoja tule. Pah, sanon minä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan