Onko syksyllä opiskelun aloittaneita paikalla?
Meitä oli täällä monia, jotka luki viime talvena/keväänä pääsykokeisiin ja muutama meistä sitten pääsi opiskelemaan..
Miten on mennyt? Olisi kiva vaihdella kuulumisia jos teitä vielä löytyy...???!
Oli joku senniminen ketju kuin " onko pääsykokeisiin lukijoita?" ja siitä ketjusta tuli silloin aika pitkä :)
Kommentit (4)
" Tunkeudunpa" minäkin tähän pinoon, vaikka en siihen aiempaan koskaan kirjoittanutkaan :) Eli opiskelut olen minäkin tänä syksynä aloittanut ja nyt muutama kuukausi on ollut tätä opiskelun ja perhe-elämän yhdistelyä. Meillä lapsia on neljä, eli aikamoista sutinaa elämä välillä on. Kerran jo vannoin (kun edellisen tutkintopaperin käteeni sain), että KOSKAAN enää en ala opiskella. Mutta toisin kävi, koulun penkille kävi siis taas tieni :)
Minkäs kokoisia perheitä teillä muilla on?
En kuulunut siihen pääsykoepinoon. Paikan sain jo 2004, mutta raskauden takia siirsin aloitusta tähän syksyyn.
Suhteellisen hyvin mennyt opiskelut. Onhan se homma yhdistää opiskelu ja äitiys. Meillä poika on mun opiskeluajat hoidossa. Iltaisin olen aika paljon pojan kanssa kaksin eli tehtäviä pääsen tekemään vasta kahdeksan jälkeen.
Meillä poika on sairastellun koko ajan mitä olen opiskellut. Aika usein joudun jäämään luennoilta pois, sillä mies ei saa olla töistä poissa kun mä en ole ansiotyössä eli mun on joustettava. Arvosanat eivät ole olleet parhaimmat mahdolliset, mutta tyydyttävät.
Tässä ensi viikolla olisi vielä 2 casetyötä (viimeistelyt) ja 3 tenttiä ennen kuin 22. päivän jälkeen alkaa joululoma.
Mä nautin todella paljon opiskelusta, kun vihdoinkin saan tehdä jotain itselleni.
Mii
Minä myös aloitin opiskelut tänä syksynä. Tottahan se perhe-elämän ja opiskelun yhdistäminen on vaatinut järjestelyjä, ja joistain asioista (esim. netti ja tv) on täytynyt välillä luopua, että on saanut luettua tentteihin. Meillä on isi hoitanut poikaa tähän saakka kotona, mutta tammikuussa poika aloittaa päivähoidon. Joinakin päivinä on mennyt yömyöhään ennen kuin olen päässyt nukkumaan, kun on saanut silloin vasta rauhassa lukea. On kyllä ollut mukava opiskella näin " pitkän" ajan (1,5v) jälkeen. Tosin meillä on aloitettu haaveilut pikkusisaruksesta, joten saas nähdä ehdinkö kakkosvuotta suorittaa loppuun ennen seuraavaa muutaman kuukauden taukoa :) tarkoitus olis silti valmistua yliopistosta viidessä vuodessa ;)
Iya-Ibeji
Hei!
Minä ainakin pääsin opiskelemaan tänä syksynä. Kaikki on mennyt tosi mukavasti ja perhe-elämä ja koulu on mukavasti yhdistynyt.
Mites muilla?