Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla "ujostelevaa" miestä?

Vierailija
14.09.2012 |

Eli meillä mies ei siis ujostele ihmisiä ja toimii työssäänkin niin vieraiden kuin tuttujen kanssa ja toimii esimiesasemassa vastaten kokonaisuuksista, joka ei todellakaan tuota ongelmaa. On myöskin monen kaverini mielestä hauskaa seuraa letkautuksineen, vaikka tosin osaa olla perus suomalainen mörököllikin)

MUTTA seksiin liittyvistä asioista mieheni on äärimmäisen vaikeaa puhua. Minä olen se, joka meillä kyselee toiveita ja mieltymyksiä, järkeviä vastauksia en juurikaan saa. Mies sanoo, ettei hänellä ole toiveita ja kaikki on hyvin. Lisäksi mies alkuun tykkäsi puuhastella peiton alla pimeässä, mutta minä "pakotin" katsomaan alastonta vartaloani ja myös olemaan minun katseltavanani --> tämä ei ole enää ujostelun aihe, mutta itse puhuminen edelleenkin. Harvoin alan mitään puhumaan, mutta toisinaan yritän. Olemme olleet yhdessä 12v, lapsia on ja muutoin keskustelemme kaikesta. Mies ei osaa vastata. miksi ei kykene juttelemaan seksistä. Ja siis aloitteita seksin suhteen kyllä tekee ja jaksaa pitkänkin esileikin ja kiusaa minut loppuun saakka, jos hän itse laukeaa ennemmin, eli huomioi kyllä minut seksissä.

Mitenkä muilla, kuinka avoimesti keskustelette seksistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä mies ei siis ujostele ihmisiä ja toimii työssäänkin niin vieraiden kuin tuttujen kanssa ja toimii esimiesasemassa vastaten kokonaisuuksista, joka ei todellakaan tuota ongelmaa. On myöskin monen kaverini mielestä hauskaa seuraa letkautuksineen, vaikka tosin osaa olla perus suomalainen mörököllikin)

MUTTA seksiin liittyvistä asioista mieheni on äärimmäisen vaikeaa puhua. Minä olen se, joka meillä kyselee toiveita ja mieltymyksiä, järkeviä vastauksia en juurikaan saa. Mies sanoo, ettei hänellä ole toiveita ja kaikki on hyvin. Lisäksi mies alkuun tykkäsi puuhastella peiton alla pimeässä, mutta minä "pakotin" katsomaan alastonta vartaloani ja myös olemaan minun katseltavanani --> tämä ei ole enää ujostelun aihe, mutta itse puhuminen edelleenkin. Harvoin alan mitään puhumaan, mutta toisinaan yritän. Olemme olleet yhdessä 12v, lapsia on ja muutoin keskustelemme kaikesta. Mies ei osaa vastata. miksi ei kykene juttelemaan seksistä. Ja siis aloitteita seksin suhteen kyllä tekee ja jaksaa pitkänkin esileikin ja kiusaa minut loppuun saakka, jos hän itse laukeaa ennemmin, eli huomioi kyllä minut seksissä.

Mitenkä muilla, kuinka avoimesti keskustelette seksistä?

Vierailija
2/5 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on minulle tärkeää ja avointa, mutta en kestä enää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mieheni vanhemmat ovat paljon avoimempia seksin suhteen kuin omani. Meillä on erinomaiset välit molempien vanhempiin ja keskustelen sekä äitini että anoppini kanssa useista asioista. Erona kuitenkin se, että anoppini kanssa on luontevaa keskustella naisten gyne- tai yleisesti seksuaalisuuteen (en kuitenkaan minun ja mieheni seksielämästä kerro) liittyvistä asioista kuin oman äitini, joka jotenkin karttaa noita aiheita. Anoppi on joskus todennut senkin, että hän on harmissaan, kun hänen ja appeni seksielämä oli kuihtunut sillä hetkellä (asiaa ei kuitenkaan ruodittu, ei tuntunut minusta sopivalta). Heille myös toisen hellä koskeminen (tarkoitan julkista ja asiallista) on luontevaa ja tämän mieheni on perinyt vanhemmiltaan.

-ap

Vierailija
4/5 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on minulle tärkeää ja avointa, mutta en kestä enää...

Siis tarkoitatako, että olet tuon syyn vuoksi eroamassa?

Itse en näe tätä nyt missään tapauksessa eron arvoiseksi asiaksi, kun muutoin "kunnollinen" ja luotettava mies kyseessä kaikilla tavoin. Eikä seksi meillä pidättyväistä ole, jos ei nyt kamasutraa luetakaan. Eli harrastamme puolin ja toisin suuseksiä, hyväilemme toisiamme ja näytämme avoimesti nauttivamme siitä jne ja aiemmin myös 69:ä on joitain kertoja kokeiltu, on harrastettu seksiä eri paikoissa niin sisällä kuin ulkona jne, mutta useimmiten minun aloitteestani. Mies kyllä on mielellään mukana, mutta jostain syystä ei joko kykene kertomaan sanoin, mitä tahtoisi tai sitten on todellakin aina ollut tyytyväinen seksielämäämme, kuten itse sanoo asian olevan. Tätä vain vaikea uskoa, kun nykyään "kaikki" valittavat seksielämäänsä.. ja olemme hädin tuskin 30v....

-ap

Vierailija
5/5 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pökkää parrua pesään ja laittaa kunnolla kakkoseenkin. Ei mitään hieromisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä