Teenköhän mä itestäni ihan pellen? (seksi, mies...)
Ajattelin yllättää miehen illalla uusilla alusvaatteilla, siis itseni päällä. Niihin kuuluu "korsetti" osa, alushousut ja stay upit. (valkoset, joissa mustaa pitsiä)
Oisko pitänyt olla stringit? Onko ihan mummoa kun on alushousut? Olen 25v. En vaan voi stringejä pitää kun perse on aivan kauhian näkönen nykysin, lasten saamisen jälkeen.
Pelottaa vaan jos mies ei tykkää, yhdessä ollaan oltu 10v, enkä oo tämmöstä tehnyt ikinä.. Jännittää!
Tykkääkö muiden miehet tommosista yllätyksistä? Onko kukaan koskaan saanut vaan naurut?
Kommentit (31)
Pahinta, mitä tuossa voi sattua on se että miehesi nauraa, mutta ihan varmasti se olisi vain hyväntahtoista naurua. Seksi ei saa olla liian vakavaakaan, joten jos miestäsi naurattaa, naura sinä mukana ja kun rauhoitutte, jatkakaa siitä, mihin jäitte..eli alusasuihisi. =)
Mullakaan ei ollu stringejä, vaan astetta seksikkäämmät pikkuhousut :) Miehen mielestä stringit on outoja :D
...vaan se, jos se ei edes katso. Niin kävisi mun mieheni kanssa. Minulla on kaunis vartalo, mutta se menee ihan hukkaan, kun mies ei vaan koskaan katso ja ihaile. Täysin hukkaan menisivät ap:n kaltaiset ihanuudet,vaikka mielelläni sellaisiin pynttäytyisin. Mies ei ole visuaalinen ollenkaan.
olin pukeutunut seksikkäisiin alusvaatteisiin ja odotin poikaystävää makuuhuoneessa sängyn päällä. Kun poikaystävä tuli kotiin, avasi oven hän nauroi ensin kovaan ääneen ja paiskasi sitten oven kiinni :)
Mutta olin siis nuori ja nätti ja näky oli varmasti hyvä, taisi tuo nuori poika vaan enemmänkin hämmentyä, eikä tiennyt miten olisi pitänyt suhtautua. Nuoria kun olimme. Ehkä nämä yllätykset sopii paremmin aikuisiin parisuhteisiin :)
mä oon pari kertaa tehnyt juurikin samoin, korsetti, alushousut ja stay upit. Mies oli molemmilla kerroilla aivan innoissaan eikä housut kauaa jalassa pysyneet :)
Todella hienoa että haluat yllättää miehesti iloisesti, uskon hänen arvostavan ja pitävän ajatuksestasi. Ihanaa iltaa teille molemmille! ;)
Mun mies ainakin on tykännyt ko. yllätyksistä kovasti. On tosi visuaalinen kaveri, eli tuollaiset jutut ovat hyvin mieluisia. Eikä mullakaan ole kroppa todellakaan missään mallikuosissa monen raskauden jäljiltä, mutta kovastihan tuo tuntuu tykkäävän silti, vaatteilla tai ilman.
Kun mielestä huono idea odottaa alusvaatteisillaan tai käydä riisumassa vessassa. Mieluummin niin, että olette jo vähän päässeet tunnelmaan ja sitten vaikka sanot, että sulla on jotain uutta kivaa ja annat vaikka miehen riisua sut(jos tuntuu luontevalta). Siinä vaiheessa ei niin helposti naurata, kun ei tule ihan puun takaa.
En ole koskaan nauruja saanut. Ja noista stringeistä , ei mitenkään pakolliset :) ei
ja vielä jos sulla ois korkkarit heittää jalkaan niin hyvä
Miten meni? vai vieläkö iloittelu jatkuu ;)
jos et itse niissä viihdy. Tärkeintä on, että olet itse sinut asusi kanssa. Sulla on kuitenkin varmaan jotkut muut tarkoitus laittaa, kuin vanhat äitiysalushousut.. ;)
oma mieheni ei tykkää stringeistä, on itse sen sanonut.
mukavaa iltaa!