Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme on resurssiope (ev)?

Vierailija
13.09.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka voi pitää tukiopetusta tai tullan samanaikaisopettajaksi tms.

Vierailija
2/11 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka esim. sijaistaa tai on muuten apuna aina tarpeen mukaan. Hänellä ei siis ole omaa luokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/11 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on asia sitten sellainen, ettei se sinulle kuulu.

Vierailija
5/11 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiusaa mun lasta.

ap

Vierailija
6/11 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiusaa mun lasta.

ap

luulisi päinvastoin, että resurssiope vähentäisi kiusaamista.

Ja jos sun lapsella on vaikeuksia adhd-lapsen kanssa niin muista, että yleensä HYVINKÄYTTÄYTYVÄT LAPSET PÄRJÄÄ KAIKKIEN KANSSA - myös adhd:sta kärsivien tai muuten erilaisten. Eli opeta omallesi käytöstapoja niin hän kärsii tästäkin vähemmän.

Vierailija
7/11 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että resurssiope ei ole mikään "apuope", vaan ihan oikea tuntiopettaja.

Vierailija
8/11 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja roikkuu ikkunasta tokassa kerroksessa, mun lapsen pitäisi vain kestää. Niinkö?

ap

Vierailija
9/11 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja roikkuu ikkunasta tokassa kerroksessa, mun lapsen pitäisi vain kestää. Niinkö?

ap

Vierailija
10/11 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän yläkouluun sai täksi lukuvuodeksi valtion tuella resurssiopettajia, muistaakseni usean viikkotunnin verran. Tuo mahdollistaa oppilaiden jakamisen pienempiin ryhmiin. Hieno juttu, mielestäni.

Vierailija
11/11 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon resurssiopen tittelillä tän lukuvuoden, tai tarkemmin sanottuna resurssituntiopena. Eli meidän koulussa luokanopen virkoja on yksi vähemmän kuin luokkia, mutta saadaan opetusministeriöltä tukea suuria opetusryhmiä pienentämään...

Omaa luokkaa ei oo, mutta käytännössä muutoin sama työnkuva kuin muillakin. Koulutukseltani olen luokanope.

Mulla on omia opetettavia tunteja suurin osa -samanaikaisopetusta vain pari tuntia viikossa vähän tilanteen mukaan.

Mulla on opetustunteja kaikilla luokilla välillä 1-6. Eniten opetan musiikkia (mikä ei varmaan ole tyypillistä resurssiopeille yleensä...)

Välillä minulla on myös pienryhmiä opetettavana,koska nykyisin koulussa pyrimme jakamaan opetusryhmiä niin, että oppilaat hyötyvät niistä. Käytännössä saan aika usein ryhmien heikoimmat opetettavaksi,jotka tarvitsevat lisätukea oppiakseen asiat esim. matikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi