Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lasten pesulla käymisestä

Vierailija
13.09.2012 |

eli omat lapset varsinkin 10 v joka päivä suihkussa, kuten myös 5 v pestään päivittäin ainakin alapää yms. Eniten kuitenkin ihmetyttää kun 10 v:n kaverit ihmettelee miksi meillä käydään joka päivä pesulla. Itse haisevat hielle ja muille eritteille. Eikö vanhemmat tajua vai mikä mättää? Kaverit kun on olleet tytön huoneessa suljetun oven takana niin jestas sitä löyhkää mikä kavereista tulee. Käykää hyvät ihmiset pesulla joka päivä, ainakin alapää ja kainalot. Onko tosiaan outoa käydä joka päivä pesulla (mieluiten illalla ettei tarvi lakanoita joka päivä vaihtaa)?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sitä mieltä että joka päivä pitäisi peseytyä kunnolla, varsinkin jos on kova urheilemaan. Meillä todella liikkuvaiset lapset, aina pää hiessä. Mutta pesulle heitä ei saisi millään. Joka toinen päivä on meillä pakkko peseytyä kunolla vähintään. Mutta välillä joudun "pakottamaan" joka päivä pesulle. Kun en halua heidän liikuskelevan likaisena ja haisevana. Esim 9 v poika on kova urheilemaan ja hiukset on sitten helposti rasvaisen näköiset kun aina hikoilee sen verran.

Vierailija
2/5 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä kun hiukset kaikilla takapuoleen asti ja paksut mutta pestään kun on likaiset eli murrosikäisellä joka toinen päivä. Pienemmällä harvemmin. Mutta kyllä jokaisen tulee kainalot ja alapää pestä päivittäin. Miten sen saisi jokaisen päähän taottua jotta täällä maailmassa olisi mukavampi kaikkien elää eikä haistella likaisia ihmisiä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6- aj 9-vuotiaat pojat käyvät pesulla lähes joka päivä mutta ainakin harrastuksen tai muun hikoilun jälkeen.

Olen huomannut saman että moni heidän kavereistaan haisee, isommat hielle, pienemmät sellaiselle "oudon" tunkkaiselle ja pahalle.

Tiedän esim. perheen jossa lapset käyvtä kerran viikossa saunassa ja pesulla, ei ole ihme jos siinä jo alkaa haista.

Vierailija
4/5 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään aikuisena ihan joka päivä jaksa. Välillä en pese edes alapäätä ja kainaloita, jos olen vain kotona, mutta silloin kyllä tuleekin helposti ällöttävä olo.

Ei mun mielestä pikkulasten, sanotaan alle 8v, tarvitse peseytä joka päivä päästä varpaisiin. Jos ei urheile eikä käy ulkona rypemässä mudassa, niin miksi pitäisi mennä suihkuun saati pestä hiukset?

Meillä lapset 3v ja 5v pesevät päivittäin kasvot ja alapään. 3v käy suihkussa melkein päivittäin, kun jotenkin onnistuu aina sotkemaan itseään niin paljon. 5v käy suunnilleen joka päivä, hiukset pesee shampoolla kerran kaksi viikossa, vedellä vähän useammin. 3v:llä ei ole tällä hetkellä hiuksia niin ei tarvitse pestä.

Eikä meillä kukaan haise. Aika saastaisia taitavat nuo ap:n lapsen kaverit olla, jos oikeasti ihan haisevat.

Vierailija
5/5 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus lipsun joka toiseen päivään, kun en jaksa sitä tappelua. Mä en ymmärrä miksi mun lapset käyvät niin vastentahtoisesti suihkussa. Sen olen kuitenkin huomannut, että jos eivät muista laittaa deodoranttia, niin jo aamulla haisevat hielle. Koulun jälkeen se haju on tietysti voimakkaampi. Mä itse inhoan ja mua oksettaa pahat hajut ja olen kaikkeni tehnyt, että lapseni pysyisivät hyväntuoksuisina. Ehkä tässäkin pitäisi relata, niin eivät tekisi juuri päinvastoin mitä äiti haluaa. Antaisi heilua pari viikkoa oikein kunnon hajupommeina. Luulis, että luokkakaverit alkaisivat jo huomattelemaan ja karttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi