Millaisia nöyryyttäviä rituaaleja opiskelijana jouduit tekemään?
Esim kastajaisissa tms? Olisitko halunnut kieltäytyä, miksi et tehnyt niin?
Kommentit (12)
Jossain ulkomailla piti uida eläinten sisäelimissä ym
En ote osallistunut mihinkään tollasiin, niin uteliaisuuttani kyselen.ei sillä, en olis kyllä halunnutkaan osallistua..
Ap
tylsä ja huumorintajuton tiukkapipo, joten en osallistunut mihinkään riekkujaisiin. En myöskään ollut mukana penkkareissani enkä vanhojen päivässäni. En ole koskaan välittänyt tuollaisista jutuista.
Ihan tavallisessa yliopistossa opiskelin matematiikkaa.
Aloitin yliopisto-opinnot yli 30 v:nä enkä todellakaan osallistunut mihinkään opiskelijarientoihin.
Amiksessa? Lukiossa? Yliopistossa vai kaikissa noissa?
Aloitin yliopisto-opinnot viime vuonna. Meillä ei ollut mitään kastajaisia tai muutakaan nöyryyttävää. Aion kuitenkin vaihtaa alaa, ja kammottaa jo nyt, mikä siellä odottaakaan... Kuulemma ainakin lääkisläisllä on jos ja vaikka mitä "hauskaa" aktiviteettia. Miksi niitä pitää edes keksiä? Kidutustahan ne monille ovat.
Amiksessa? Lukiossa? Yliopistossa vai kaikissa noissa?
Ihan sama..
Mm.
-piti pukea pumpattava barbara omiin vaatteisiin (oli useampi ihminen pukemassa tai siis pointti kai oli siinä riisumisessa...)
-piti keksiä paras tapa herättää baarimikon huomio -> konttasin pitkin baaritiskiä, no se baarimikko muisti mut kyllä siitä eteenpäin
-piti suudella sian päätä (teruastamolta haettu)
-sit tätä perinteistä "suunnistusta", tehtävärasteja joissa piti juoda hirveästi viinaa ja tehdä jotain tehtäviä
Mm.
-piti pukea pumpattava barbara omiin vaatteisiin (oli useampi ihminen pukemassa tai siis pointti kai oli siinä riisumisessa...)
-piti keksiä paras tapa herättää baarimikon huomio -> konttasin pitkin baaritiskiä, no se baarimikko muisti mut kyllä siitä eteenpäin
-piti suudella sian päätä (teurastamolta haettu)
-sit tätä perinteistä "suunnistusta", tehtävärasteja joissa piti juoda hirveästi viinaa ja tehdä jotain tehtäviä
Mm.
-piti suudella sian päätä (teruastamolta haettu)
kun mä en jaksa yhtään innostua tuollaisesta. Tuntuu tosi teennäiseltä hauskanpidolta, olisin varmaan nauttinut tuosta joskus 15-vuotiaana.
Olen 21v.
meillä ei opiskelijapiireissä sellaisia harrastettu. Tietenkin jotain leikkejä oli, riisumista tms. mut en kokenut niitä hirveän nöyryyttäviksi koska ne olivat vapaaehtoisia kaikille. Kun itse olin tutor-vastaava, muutimme nuo iltaisin kapakoissa tehtävät opiskelijakasteet iisimmiksi versioiksi jotka tehtiin päiväsaikaan, ja jotka sopivat kaikille. Illalla oli sitten normaalit bileet. Meillä oli hyvä yhteishenki.