Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Nelly.comista

Vierailija
12.09.2012 |

Nelly-kollaasit ärsyttävät blogeissa kaikkia, mutta onko joku siitä huolimatta tilannut ko. yrityksestä tavaraa?

Innostuin (varmaan jonkun blogin perusteella) edullisista ja kivannäköisistä tuotteista ja tilasin satsin kenkiä ja syysvaatteita, mutta Nelly.com-sivu sekoili vahvistaessani luottokorttimaksun Solo-tunnuksilla. Koko tilaus katosi, ja kun yritin selvittää asiakaspalvelun kautta oliko sitä veloitettu, sain vastaukseksi ympäripyöreitä arveluja siitä, oliko tililläni katetta. (Aina on, kiitos kysymästä.)

Tylystä vastauksesta huolimatta toistin tilauksen ja nyt olen odotellut pakettia kymmenen päivää, vaikka sivustolla lupaillaan nopeaa toimitusta 2-6 päivässä.

Onko tuo ihan huijarifirma, vai oletteko saaneet tilamanne tavarat kotiin saakka? Itse ainakin syynään tämän takia tiliotteet erittäin tarkasti.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitukset kestävät välillä pitkään. Kerran tein tilauksen ja sain tilausvahvistuksen sähköpostiini, myöhemmin ihmettelin tilaukseni statusta (pitkä teksti, jtn error) ja laitoin viestiä asiakaspalveluun, niin suurinta osaa tuotteita ei kuulemma ollut enää. Vähän myöhemmin sain viestin, että tilaamani mekko on lähetetty ja odottelin aikani, kunnes otin yhteyttä ja kuulemma mekkoa ei oltu lähetetty eikä sitä edes ollut enää. Lupasivat selvittää tuleeko lisää ja lähettää, mutta kuulemma mekkoja ei ollut enää tulossa. Vähän myöhemmin sivuilla oli taas kyseisiä mekkoja myynnissä...

Aikasemmin tilasin paketin, jossa oli mukana body, joka meni heti rikki. Tein reklamaation ja sain uuden bodyn - jossa oli valmiiksi reikä! Tein taas reklamaation, mutta jostain syystä vaihtoa ei rekisteröiity ollenkaan eikä minulle lähetetty uutta. Jouduin tekemään kokonaan uuden tilauksen ja maksamaan kahdet posti- ja laskutusmaksut (ensimmäisestä paketista ja myöhemmin bodysta).

Olen myös useamman kerran saanut Klarnalta maksumuistutuksen, kun olen palauttanut tuotteita, Nelly on ne vastaanottanut muttei ole ilmoittanut palautuksista Klarnalle. Näitäkin on jouduttu paljon selvittelemään...

Eli en voi suositella ja muistutan ottamaan postista todistuksen, jos palautatte tuotteita!

Vierailija
2/47 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että jaoit kokemuksesti! Ikävää, että olivat noin huonoja.

Mutta kuulostaapa kaiken kaikkiaan oudolle toiminnalle. Ihmetyttää, että noin kilpailulla alalla (vaatekauppa netissä) on varaa jatkuviin kömmähdyksiin.

Taitaa jäädä viimeiseksi kerraksi minullakin - mikäli se ensimmäinenkään paketti saapuu.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tainnut kerran tai pari tilata sieltä vaatteita,ei ole ollut mikään yltiö pitkä toimitus aika eikä maksuissakaan mitään sen kummempaa. eli hyvin on aina sujunut heillä "asiointi"

Vierailija
4/47 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sellaisen ison hiuskoristeen ja juhlamekon. Paketti tuli nopsaan perille ja tuote vastasi sitä mitä tilasinkin vaikka mekon tilaaminen pelottikin sovittamatta. Ainoa miinus tulee siitä, että iso hiuskoriste oli pakattu ryttyyn ja sen verkkoon oli tullut taitos, jonka suoristaminen oli hyvin haastavaa.

Vierailija
5/47 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillinen juttu sulla, Ap. Toivottavasti asia ratkeaa pian ja parhain päin!

Vierailija
6/47 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut tytölleni useasti Nellystä.

Ei ole ollut mitään ongelmia Nellyn kanssa. Ainut ongelma on ollut Klarnan kanssa, joka perii maksuja, vaikka tilaus tai osa siitä olisi palautettu.

Nellyn laskussa lukee palautusehdoissa, että maksa vain niistä, jotka otit. Klarna taas alkaa kinuta heti rahaa koko tilauksesta.

Vierailija
7/47 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet mielestäni ylihinnoiteltuja. Olen tilannut muutamaankin otteeseen juhlamekon, joka on joka kerralla paljastunut a.) liian pieneksi (olen nelly-koossa varmaan xl, kun normaalisti s/m), b.) huonosti ommelluksi (saumat miten sattuu) c.) muutenkin huonolaatuisiksi ...ja hinta ollut joka kerta jotain 90e :( - palautukseen mennyt!

Vierailija
8/47 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet mielestäni ylihinnoiteltuja. Olen tilannut muutamaankin otteeseen juhlamekon, joka on joka kerralla paljastunut a.) liian pieneksi (olen nelly-koossa varmaan xl, kun normaalisti s/m), b.) huonosti ommelluksi (saumat miten sattuu) c.) muutenkin huonolaatuisiksi ...ja hinta ollut joka kerta jotain 90e :( - palautukseen mennyt!

Vierailija
9/47 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kyllä pakettini, tosin taisi tulla hieman myöhässä sekin. Tuotteet olivat hinta-laatu-suhteeltaan ok (eihän nyt tuohon hitaan voi odottaa mitään todella hyvälaatuista), palautus onnistui hyvin ja helposti ja laskun kanssa ei ollut ongelmia. En tosin ole löytänyt sieltä toiste mitään tilaamisen arvoista joten jäänyt on.

Vierailija
10/47 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli haluaa saada tuotteista alennusta kannattaa käyttää alennuskoodia.

http://www.supertarjous.fi/kauppa/nelly/

Vierailija
11/47 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun Nofrjassa ja samaa netgikauppaa olen käyttänyt. En suosittele!

Mä tilaskn äitiysvaatteita. Mä olen nykyisin töissä paikassa jossa käytetään jakkupukua (työnantaja hommaa, mutta ei niillä tietenkään ole äitiysvaate-mallia), ja Nellyllä oli valikoimissa hame joka oli hyvin jakkupukuhameen tyylinen ja -värinen. Tilasin samalla muutaman muunkin äitiysvaatteen. 

Ensinnäkin, toimituksessa kesti todella kauan. Kun se tuli, ei ko hametta ollut lähetyksessä vaikka mukana tulleissa papereissa se oli merkitty. Vitutuskäyrä nous hyvin ylös siinä vaiheessa, kun mulla oli jo pula työasun suhteen, ja nimenomaa  sen hameen takia mä ylipäätään tilasin mitään. Arvasin että kun soitan asiasta, alkavat he epäillä että huijaan. Ja niinhän siinä kävi, ja vielä yrittivät syyttää postia (paketti oli ehjä ja avaamaton, posti ei ole taatusti hukannut hametta). Lupasivat kuitdnnin laittaa uuden tulemaan.

No, uusi tuli, vielápä nopeasti, mutta postiennakolla!! Mietin pitkään että haenko hameen, joudun maksamaan tuplasti! Mulla omi melkosia paineita töissä, ja mä todella tarvitsin sen hameen, joten pitkin hampain hain sen ja maksoin, eikä ollug resursseja alkaa riidellä asiasta. Olin muuten niin hajalla. Mutta eka ja vika kerta kun tilasin. 

Vierailija
12/47 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä hei! Kun ketju on näköjään nostettu, niin kerronpa kokemukseni loppuun.

1) Paketti tuli tosiaan vasta noin kolmen viikon jälkeen tilauksesta. Nellyllä asiaa perusteltiin varaston uudelleenjärjestelyllä (?), eikä osattu pyynnöstä huolimatta edes arvioida toimitusaikaa. Muuten ei niin väliä, mutta olin tilannut yhdet kengät vartavasten juhlia varten, jotka ehtivät olla ja mennä pakettia odotellessa.

2) Tilaus veloitettiin aluksi tililtäni kaksi kertaa, mutta soitettuani asiakaspalveluun toinen katevaraus peruttiin. Miten lie olisi käynyt, ellen olisi tarkistanut tiliotteita.

3) En ollut myöskään tyytyväinen kaikkien tuotteiden laatuun, mutta en enää lähtenyt palauttamaan mitään. Kärsin mieluummin tappion, kuin olisin lähtenyt taistelemaan palautettavista rahoista. Eivätkä tuotteet niin kamalia olleet, ettei niille olisi mitään käyttöä. Eivät vain vastanneet käsitystä, joka minulla tuotteista oli.

Summa summarum: kohdallani ensimmäinen tilaus jäi kyllä viimeiseksi. Kiva, että joillakin on ollut hyviäkin kokemuksia, mutta minä ostan vaatteeni jatkossa muualta.

Vierailija
13/47 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin hiljattain talvitakin tuolta nelly.comista. Takilla oli hintaa n. 200 euroa, ja olen nyt tähän mennessä joutunut ompelemaan siihen yhtä lukuunottamatta kaikki napit itse uudestaan kiinni. Samaten takin toisen taskun sauma on ruvennut repeämään. Mutta koska takki tuli heti käyttöön ja viat ovat ilmenneet pikkuhiljaa, en koe, että voin enää tässä vaiheessa takkia palauttaakaan.

Valitsin maksutavaksi Klarnan "osta nyt, maksa huhtikuussa". Tähän piti tulla käsittelykuluja vain se 3,95 euroa. Kuitenkin Klarnalta tuli lasku, jonka mukaan olen alkanut heidän kuukausitiliasiakkaakseen, ja joudun maksamaan tilin aloitusmaksun 39,95. Tiedustelin tätä heiltä, ja he sanoivat saaneensa nelly.comista tiedon, että olen valinnut kk-maksun. Nelly.comista sanottiin, että olen vaan vahingossa valinnut väärän maksutavan. Tsekkaan ja tuplatsekkaan aina tilaukseni, siltä varalta ettei noin pääse käymään, mutta eipä minulla ollut todistusaineistoa siitä, etten olisi väärää maksutapaa valinnut itse... jouduin lopulta maksamaan takin heti, välttääkseni tuon tilin avausmaksun.

En siis suosittele minäkään!

Vierailija
14/47 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin toistaiseksi myönteisiä kokemuksia Nellystä. Tilaan kyllä AINA postiennakolla eli maksan tuotteet noutaessani ne. Minusta se on selvin käytäntö, tosin hieman kalliimpi, koska postiennakkomaksu tulee mukaan.

Klarnasta sanoisin sen verran, että itse kartan kyseistä "palvelua" kuin ruttoa, sillä olen lukenut siitä pelkästään negatiivisia kommentteja. Usein niissä on ollut kyseessä juuri aiheettomat karhuamiset tuotteista, joiden tilaus on peruttu tai joita asiakas ei ole koskaan saanutkaan.

Vierailija
15/47 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää että näinkin paljon negatiivista palautetta on tullut kyseisestä nettikaupasta. Kumma juttu, ettei suosituilta bloggaajilta koskaan tule esille ks puljun huonoja puolia, pelkästään hehkutusta upeista vaatteista!!

Vierailija
16/47 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista, että vieläkin paketin viivästyneen toimituksen syyksi sanotaan "varaston uudelleenjärjestely", kuten ap mainitsi. Mä tilasin Nellyltä joulukuussa ja vähänkö kanssa kesti ennenkuin paketti tuli. Laittelin sinne jo meiliäkin, että mikä maksaa. Vastasivat jo silloin, että varaston uudelleen organisoinnista johtuen toimitus voi viivästyä.

Vierailija
17/47 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 13:44"]

Valitsin maksutavaksi Klarnan "osta nyt, maksa huhtikuussa". Tähän piti tulla käsittelykuluja vain se 3,95 euroa. Kuitenkin Klarnalta tuli lasku, jonka mukaan olen alkanut heidän kuukausitiliasiakkaakseen, ja joudun maksamaan tilin aloitusmaksun 39,95. Tiedustelin tätä heiltä, ja he sanoivat saaneensa nelly.comista tiedon, että olen valinnut kk-maksun. Nelly.comista sanottiin, että olen vaan vahingossa valinnut väärän maksutavan. Tsekkaan ja tuplatsekkaan aina tilaukseni, siltä varalta ettei noin pääse käymään, mutta eipä minulla ollut todistusaineistoa siitä, etten olisi väärää maksutapaa valinnut itse... jouduin lopulta maksamaan takin heti, välttääkseni tuon tilin avausmaksun.

En siis suosittele minäkään!

[/quote]

Tuon tilin avausmaksun pitäisi olla 3.95 eikä 39.95... Jos oot tuon nelisenkymppiä maksanut, niin selvitä asiaa ihmeessä! Pikkuisen liikaa siinä.

Vierailija
18/47 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää koodit hyväksi kun tuolta ostaa:

http://www.alennuskoodi.tv/nelly.com/

Saa usein 10% alennuksen ainakin tai jotain muuta kivaa :)

Vierailija
19/47 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan parin viikon välein. Aina toimitus viikossa. Ikinä ei mitään ongelmia minkään suhteen.

Vierailija
20/47 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan mitään ongelmia ja olen tilannut sieltä ihan mielettömän paljon. Otan aina Klarna -laskun juuri siitä syystä etten jaksa niitä rahojen palautus -ongelmia. Ja jos ja kun palautan jotain, ilmoitan siitä myös Klarnalle, joka merkkaa tiedot ylös eikä ylimääräisiä laskuja tule.

*Kenkäfriikki*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän