Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halusin ottaa etäisyyttä lapsuudenkaveriini eikä hän tajua sitä vaikka en ole ottanut häneen enää moneen vuoteen yhteyttä

Vierailija
18.12.2022 |

Hän on se joka viestittelee ja pääosin soittelee. Eikö tosiaan tajua että on tässä "suhteessa" yksin? En ole niin ilkeä ihminen että pistäisin välit poikki kokonaan niin mikä muu auttaisi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Ajatuksia kenelläkään? Miten päästä eroon tuosta soittelustakin?

Ei auta olla vastaamatta aina kun sitten hän pommittaa kahta kauheammin tai ottaa yhteyttä perheenjäseniini että miksen vastaa...

Vierailija
2/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla rehellinen, kohteliaalla tavalla. Pääsette molemmat helpommalla sillä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä et saa kertoa haluavasi ottaa etäisyyttä. Rule nomber 1.

Vierailija
4/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ihan päinvastaista toimintatapaehdotusta..?

Vierailija
5/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyytenne on ikuista, halusit eli et.

Vierailija
6/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua pitää yhteyttä. Taidat olla ylpeä kuuussipäää

Vierailija
7/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksihän en, tuossa juuri kirjoitin että hän vaikka soittelee perheenjäsenilleni jos en vastaa. Rajat ovat täysin kadoksissa...

Itse en tosiaan ole soittanut varmaan pariin-kolmeen vuoteen hänelle päin kertaakaan.

Vierailija
8/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei voi kertoa suoraan ellei ole tehty jotain väärin / riitaa tms. syytä. Tulee vaan pahaa mieltä. Mulla ollut vähän sama tilanne ja se oli piinaavaa... Ei auta kuin kestää toisen yhteydenotot ja olla mahdollisimman passiivinen.

Vierailija
9/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei voi kertoa suoraan ellei ole tehty jotain väärin / riitaa tms. syytä. Tulee vaan pahaa mieltä. Mulla ollut vähän sama tilanne ja se oli piinaavaa... Ei auta kuin kestää toisen yhteydenotot ja olla mahdollisimman passiivinen.

Juu, viimeksi hän soitti kun kuuli että olin ollut yhteisellä ystävällämme kylässä että mitä siellä tein.

Vierailija
10/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle itselleni kävi noin,että pitkäaikainen ystävä ghostasi.

Varmaan syynä oli joku minuun liittyvä, että ei vaan jaksanut. Pidin häntä sellaisena ystävänä, kenelle pystyi jakamaan kaikki huolensa ja murheensa, kuormittui tuosta ja alkoi välttelemään.

Ei ollut tapahtunut mitään, mistä olisi suuttunut tms.

Koetin pariin kertaan kysyä syytä tuolle hiljenemiselle, niin kierteli vaan eikä oikein sanonut mitään. Olen sitten antanut olla.

Itse mietin todella usein häntä ja haluaisin jonkun selityksen asialle, mitä tuskin tulen saamaan.

Passiivisuus, välttely ja vihjailu on raukkamaista. Jos nyt oikeasti olet sillä linjalla, että haluat lopettaa ystävyytenne, niin todellakin helpoimmalla pääset, kun sanot niin kuin asia on. Todella mulkkua on myös pitää sitä kiinnostuneempaa frendiä jossain takalevyllä porisemassa, jos sitten kiinnostaakin myöhemmin tai tuosta kaverista olisi hyötyä johonkin...

Vierailija
11/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan syynä oli joku minuun liittyvä, että ei vaan jaksanut. Pidin häntä sellaisena ystävänä, kenelle pystyi jakamaan kaikki huolensa ja murheensa, kuormittui tuosta ja alkoi välttelemään.

Koetin pariin kertaan kysyä syytä tuolle hiljenemiselle, niin kierteli vaan eikä oikein sanonut mitään. Olen sitten antanut olla.

Itse mietin todella usein häntä ja haluaisin jonkun selityksen asialle, mitä tuskin tulen saamaan.

Passiivisuus, välttely ja vihjailu on raukkamaista. Jos nyt oikeasti olet sillä linjalla, että haluat lopettaa ystävyytenne, niin todellakin helpoimmalla pääset, kun sanot niin kuin asia on. Todella mulkkua on myös pitää sitä kiinnostuneempaa frendiä jossain takalevyllä porisemassa, jos sitten kiinnostaakin myöhemmin tai tuosta kaverista olisi hyötyä johonkin...

Mulla ei oikeasti ole energiaa nyt aloittaa mitään lopetuskeskustelua hänen kanssaan. Se päätös on tehty jo joskus varmaan viitisen vuotta sitten niin vaikea tässä on esittää enää mitään läheisempääkään. Enkä pidä häntä missään varalla kun en ole yhteydessäkään. Meillä kuitenkin on yhteinen kaveripiiri josta en halua luopua (heidän kanssaan toimii rajat).

Vierailija
12/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksihän en, tuossa juuri kirjoitin että hän vaikka soittelee perheenjäsenilleni jos en vastaa. Rajat ovat täysin kadoksissa...

Itse en tosiaan ole soittanut varmaan pariin-kolmeen vuoteen hänelle päin kertaakaan.

Miksi et ole soittanut

Vierailija
13/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotainhan se kaveri on tehnyt väärin jos ei enää kiinnosta olla yhteyksissä?! "Tulee vaan pahaa mieltä" niin sinulleko? Et halua epämukavaan tilanteeseen joutumalla sanomaan, ettei kiinnosta enää.

Jos se kaverin paha mieli kiinnostaisi, niin ei siinä vaan pokkana oltais passiivisena kun toinen haluaisi olla yhteyksissä, eikä ollenkaan voi sun ajatuksia lukea, että joku on vialla.

"Ei auta kuin kestää" no sano että nyt on vaikka elämäntilanteet niin erilaisia ettet haluu olla kaveri niin ei tartte kestää? Kerran se kirpasee ja kyllä hän siitä aikanaan yli pääsee.

Kaikki ei aina pyöri sen oman navan ympärillä ja se ei oo aina tärkeintä, että on se oma hyvä mieli ensin.

Vierailija
14/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄLLÄ KEINOLLA!.

Hommaa Veivipuhelin Kukaan ei saa sinuun yhteyttä, Etkä Sinä hönrrn 😁😅🤣😅😃Hah hah sulle Ylimielinen Ihminen !

.Ja Muuta johonkin Erämaa torppaan ja jos vahingossa tuut ihmisten ilmoille pistä Ämpäri päähäs!

Et kuule ja näe ketään.

Vierailija
15/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oikeasti ole energiaa nyt aloittaa mitään lopetuskeskustelua hänen kanssaan. Se päätös on tehty jo joskus varmaan viitisen vuotta sitten niin vaikea tässä on esittää enää mitään läheisempääkään. Enkä pidä häntä missään varalla kun en ole yhteydessäkään. Meillä kuitenkin on yhteinen kaveripiiri josta en halua luopua (heidän kanssaan toimii rajat).

Seuraavan kerran kun viestittää niin kerro fiiliksesi? Ei siihen mitään keskustelua tarvitse, jos jankkaa niin sano ettet osaa tämän enempää asiaa selittää.

No onhan se vähän niinkin, että kaikkea ei voi saada tuon kaveripiirin kanssa.

Jos haluat yhdestä tyypistä siellä eroon ja siinä porukassa pyörit, niin joudut sitten jotenkin esittämään tän kaverin edessä, kenestä et edes tykkää. Et sä nyt noin itsekäs voi olla. Taas on oma napa tärkein.

Välttelepä nyt koko porukkaa sitten hetki niin ei ole jotenkin "pakko" olla tekemisissä väkisin...

Vierailija
16/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun viestittää niin kerro fiiliksesi? Ei siihen mitään keskustelua tarvitse, jos jankkaa niin sano ettet osaa tämän enempää asiaa selittää.

No onhan se vähän niinkin, että kaikkea ei voi saada tuon kaveripiirin kanssa.

Jos haluat yhdestä tyypistä siellä eroon ja siinä porukassa pyörit, niin joudut sitten jotenkin esittämään tän kaverin edessä, kenestä et edes tykkää. Et sä nyt noin itsekäs voi olla. Taas on oma napa tärkein.

Välttelepä nyt koko porukkaa sitten hetki niin ei ole jotenkin "pakko" olla tekemisissä väkisin...

Siis kyllä mielelläni olisin tekemisissä muun kaveriporukan kanssa erikseen tai yhdessä mutta kun tämä yksi sitten alkaa tiukkaamaan tekemisiämme jälkeenpäin jos kuulee. Ihan pelkkä kahvilla käyminenkin on liikaa jos häntä ei ole pyydetty mukaan.

Vierailija
17/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ilkeä. Mutta ole vaan, ihan rauhassa. Tiedän, että tulet saamaan henkisesti turpiisi ennemmin kuin myöhemmin, ja yrität kaikin keinoin päästä juuri tämän entisen ystäväsi (?) suosioon, mutta silloin tämä ei enää välitä sinusta.

Vierailija
18/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ilkeä. Mutta ole vaan, ihan rauhassa. Tiedän, että tulet saamaan henkisesti turpiisi ennemmin kuin myöhemmin, ja yrität kaikin keinoin päästä juuri tämän entisen ystäväsi (?) suosioon, mutta silloin tämä ei enää välitä sinusta.

En todella yritä päästä tämän tyypin suosioon enää koskaan. Oletko ollenkaan lukenut mitä kirjoitin hänestä? Että me muut emme saa edes kahvitella keskenämme ilman tiukkaa kyselyä aiheesta jälkikäteen. Kerran olin treffeillä enkä todella silloin vastannut hänen kymmeniin puheluihin, oli hälyttänyt lapsenikin ihmettelemän missä olen ja mitä teen. Että tällaista ystävyyttä...

Vierailija
19/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa kuule aloittaja tälle ilmeisen yksinäiselle (tai sitten alle keskiverron sosiaalisen älykkyyden omaavalle) "ystävällesi" niin selkeä viesti, että heikkolahjaisempikin sen ymmärtää, esimerkiksi: "Hei! Tiedän, että tahdot minun olevan ystäväsi koska syy se ja se, mutta olen itse kokenut jo pitkään, etten valitettavasti saa välisestämme yhteydenpidosta enää sitä, mitä ystävyydeltä ja ihmissuhteiltani kaipaan syystä se ja se. Toivotan sinulle vain kaikkea hyvää ja parasta jatkoa-löydät vielä jonkun, joka ymmärtää sinua paremmin kuin minä. No hard feelings, elämä on."

Jos et kykene olemaan tälle ihmiselle rehellinen, satutat häntä täysin tietoisesti ja herää kysymys: miksi ihmeessä haluat satuttaa jotakuta, joka haluaisi vain ystävyyttäsi ja satunnaista juttelua puhelimitse? Edes kohteliasta "kaunis ilma tänään" jutustelua? Mieti,mikä entisen ystäväsi käytöksen takana todellisuudessa on? Miksi ystävystyit häneen alunperinkään-eikö niistä syistä enää mitään ole jäljellä? Ja ennen kaikkea mieti tarkkaan: miksi et voisi enää hänen ystävänsä olla missään olosuhteissa. Mene itseesi ja tiedät kuinka toimia. Ghostaaminen ilman mitään selitystä on törkeintä, mitä voit toiselle tehdä.

Vierailija
20/23 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile puhelinesto, some-esto ja tiedota äitiäsi ettei välitä sieltä viestejä sinulle, jos ottaa sitä kautta yhteyttä. Jos vastaat aina hänelle, se jatkuu vuosikymmeniä, ehkä ikuisesti. Sinun pitää tehdä päätöksiä elämässäsi. Tai joku suunta. Se toinen varmaan pärjää kyllä ja etsii jonkun toisen vielä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän