Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Nelly.comista

Vierailija
12.09.2012 |

Nelly-kollaasit ärsyttävät blogeissa kaikkia, mutta onko joku siitä huolimatta tilannut ko. yrityksestä tavaraa?

Innostuin (varmaan jonkun blogin perusteella) edullisista ja kivannäköisistä tuotteista ja tilasin satsin kenkiä ja syysvaatteita, mutta Nelly.com-sivu sekoili vahvistaessani luottokorttimaksun Solo-tunnuksilla. Koko tilaus katosi, ja kun yritin selvittää asiakaspalvelun kautta oliko sitä veloitettu, sain vastaukseksi ympäripyöreitä arveluja siitä, oliko tililläni katetta. (Aina on, kiitos kysymästä.)

Tylystä vastauksesta huolimatta toistin tilauksen ja nyt olen odotellut pakettia kymmenen päivää, vaikka sivustolla lupaillaan nopeaa toimitusta 2-6 päivässä.

Onko tuo ihan huijarifirma, vai oletteko saaneet tilamanne tavarat kotiin saakka? Itse ainakin syynään tämän takia tiliotteet erittäin tarkasti.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/47 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei voi mitään jos on nelly-tuputusta joka blogissa kun nelly on vaan niin hyvä ja monipuolinen nettikauppa! mulla se ainakin on toiminut ihan moitteettomasti aina, ja voin kertoa että tilaan sieltä usein! eikä paketteja ole ikinä kadonnut tms. mun mielestä nellyn hinnat ei oo mitkään kauheet, varsinkin jos hyödyntää alekoodeja ja ostohyvitystä ja tsekkaa aina alennukset. esim. mekkoja sieltä saa ihan superhalvalla! http://jennilepisto2.wordpress.com/2014/03/20/nellyn-nameja/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää nyt nostaa tämä ikivanha ketju... onko nelly.com petrannut yhtään noiden asiakaspalautusten kanssa?

Vierailija
44/47 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta kauanko kestää saapua kokoja joihinkin tuotteisiin? Löysin ihanat ja täydelliset maiharikengät joista mun oikea koko on loppunut :( Painoin sitten sitä koko valvontaa jolloin pitäisi tulla ilmoitus uusista koista, mutta kauankohan niissä kestä??! Tarvisin ne kengät pikaisesti

Vierailija
45/47 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vain kaikki tullut hyissä ajoin mutta ongelmana se että takki joka maksoi vähän yli 100e, rupesi nukkaantumaan nopeasti käyttöön ottamisen jälkeen, vetoketju kulunut ja takki on päällä sen näköinen että takki olisi maksanut sen 20e ja korkokenkien nauha hajosi myös, joten itselläni ei ainakaan hyvää kokemusta löydy.

Vierailija
46/47 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin 2016-17 tilaukset tulee silloin kun pitää ja ei mene niin helposti rikki tai ainakaan mulla. mulla on vaan hyviä kokemuksia nelly.comista

Vierailija
47/47 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin pelkkää hyvää kokemusta. Laadukkaitakin vaatteita löytyy kun etsii, toimitus on nopeaa, hinnat kohtuullisia ja alennukset hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi