Missäpäin Vantaata tuo 10-vuotiaan opettajien lyöminen tapahtui?
Kommentit (12)
Joku tuossa kertoi, että ko. koulun vanhemmille on asiasta tiedotettu, ja se riittää. Muille se ei kuulu paskaakaan.
Ihan normaali kysymys mielestäni.
Luulisi jopa umpityperän av-mamman tajuavan, ettei kukaan välitä oman lapsensa koulua mainostaa tuossa yhteydessä.
Ja oikeesti, sä et tee sillä tiedolla yhtään mitään. Koska tahansa ja missä koulussa tahansa voi jollain oppilaalla pinna katketa. Been there, seen it.
Ja tuplaan pettymyksesi kertomalla, että omat lapseni käyttäytyvät hyvin ja menestyvät koulussa.
En myöskään hermostunut vaan totesin sinulle napakasti koska en edelleenkään ymmärrä motiiviasi udella moista yksityiskohtaa kys asian kohdalla, ei ole ihan tervettä aikuiselta ihmiseltä olla noin utelias moisesta.
-2-
Ihan normaali kysymys mielestäni.
Ei ole tervettä hermostua toisten kiinnostuksen kohteista......
Rehtori antoi kaikenlaista tapahtua ilman että soitettiin poliisille koska kys munaton rehtori ei halunnut uutisiin. Eli sitä sattuu ja tapahtuu monenmoissta pitkin poikin pk-seutua (ja suomea) päivittäin..
-2-
Toistan itseäni, en hermostunut, sen sijaan halveksin kaltaisiasi haaskalintuja jotka täyttävät tyhjää elämäänsä kaikenmaailman uutisilla ja niiden muruilla.
Koeta nyt vain kestää ilman että kuolet uteliaisuuteesi:D
-2-
Ei ole tervettä hermostua toisten kiinnostuksen kohteista......
Vaikutat epäpätevältä sijaisuuksia kouluissa tekevältä naiselta. Menen huomenna hoitamaan oman opettajanVIRKANI ja kuulen koulun nimen. Nukun myös yöni aivan hyvin, vaikka en kuule koulun nimeä tänään. Tsemppiä huomiseen sijaisuuksien hakuun!
Olen siellä itse töissä ja kyseinen oppilas on aiheuttanut päänvaivaa aiemminkin.
Olen siellä itse töissä ja kyseinen oppilas on aiheuttanut päänvaivaa aiemminkin.
Kuten tuolla joku jo sanoi, koulun työntekijöitä sitoo vaitiolovelvollisuus, jota tässä näköjään rikotaan.
Vaskikallion koululla on varmaan nettisivut, josta löytyy rehtorin yhteystiedot. Myös kaupungin sivuilta löytyy koulutoimenjohtaja. Tämän voisi linkittä heille sähköpostiviestillä.
Kyseinen tyyppi rikkoo työehtosopimuksia ja vaitiolovelvollisuuttaan.
En kerro ja toivon että kukaan muukaan joka mahd asiasta tietää ei repostele sinulle mitään.
Mikä sua vaivaa kun noin utelet?? eikös tämän viikon seiska ole vielä ilmestynyt niin on juorusaldosi miinuksella?
-17 siitä toisesta ketjusta-