Mieheni haluaa toteuttaa jotain sänkyssä
Mun mies haluaa kovasti, että annan toisen miehen rakastella itseäni. Tämä fantasia on ollut ihan hauskaa piristystä meidän petiin ja milloin minnekin, mutta mitäs nyt kun hän haluaisi konkretisoida sen. Miten se käytännössä tapahtuisi, että siitä vaan hotelli ja mies sinne ja hommiin? Pitäisikö tehdä se, vai meneekö kaikki pilalle?
Kommentit (12)
Mitäs itte haluat? Hommaa sala - eikun julkirakas niin siinähän tuo hoituu :) Vai haluuks ukkos tulla työnjohtajaks?
Nyt hän käy ainakin aika "kuumana" kun asiasta puhutaan. ap
Kai sinunkin pitää haluta sitä...siis ihan oikeasti ja yleensä fantasiat ei käytännössä mene ihan niin kuin haluaa.
Ja ei kai se 2.mies nyt voi olla ihan kuka vaan!
Voi olla vaikka mikä pervo hullu eli saatte enemmän kun tilaatte :(
Niin ja kondomia pitää käyttää ettei taudit tartu vai haluaako miehesi "liukkaille" ja sitten on riski, että molemmat saa seksitaudin.
Onko miehesi yhtään mustasukkainen? Ehkä pää ei sitten loppupeleissä kestäkkään katsella ja tulee turhaa riitaa tai sinulle tuleekin "likainen" olo.
kyllä olisin siihen valmis, kun kerran sitä niin haluaa. Ei ole yhtään mustis. Vaikka olen vartaloni kanssa sujut niin silti ujostuttaa ajatuskin, mutta niin...
tuo onnistuisi, ei ole pätkääkään mustasukkaista sorttia. Suhtautuu pettämiseenkin suunnilleen näin "jos olisit pettänyt ja sulla olisi hyvä syy, niin ei kai siinä mitään"... D:
Meillä minä fantasioin monen miehen kanssa olemisesta, mutta homma taitaa kosahtaa omaan päänuppiini... Tuskin pystyisin olemaan enää itsessäni sellaisen jälkeen, vaikka ajatuksena kovasti houkuttaakin.
mutta se suhde veteli jo muutenkin viimeisiä ettei ollut väliksi vaikka oli se poikaystävä ja 2.mies eli minun ihastukseni samaan aikaan "hommissa.
Mutta olen kyllä enemmän yhden miehen nainen, että tuli tämäkin testattua...niin se elämä opettaa ;)
Taustalla juuri samanlainen tilanne, miehen fantasia josta alkoi minulle puhua. Siitä kehittyi sitten meidän yhteinen fantasia. Me sitten ollaan se toteutettukin jo pari kertaa. Tarjolla oli eräs tuttu sinkkumies, joka lupasi pitää suunsa kiinni asiasta. Oli kyllä erittäin kiihottavaa ja tämä koko juttu on antanut ihan uuden ulottuvuuden meidän seksielämälle. Mies käy ihan tajuttoman kuumana kun ajattelee sitä kuviota, se taas kiihottaa minua erityisesti. Todennäköisesti toteutetaan vielä joskus, jos kaikkia osapuolia huvittaa.
Ihan täysin pelkästään myönteinen juttu tämä ei kuitenkaan ole ollut. Kuten arvata saattaa, mies heittäytyi ensimmäisellä kerralla mustasukkaiseksi. Siitä riideltiin oikein kunnolla mutta myöhemmin puhuttiin selväksi, joten ei siitä sen isompaa ongelmaa tullut. Mutta olisi voinut tulla, ja jos tällainen kokeilu johtaa eroon, olisi se aika karmea katastrodi, joten miettikää tarkasti tuota asiaa.
Siis eikai toi ole edes mitään murretta?
Sängyssä
Ajattelin myös, että voihan siitä tulla katastrofikin, mutta olisihan kiva kokeilla!
ap
selkeät säännöt, mitä saa tehdä ja mitä ei. Meillä ekalla kerralla oli kompastuskivi juuri tuossa, ei oltu tarkalleen sovittu näistä. Menin sitten tekemään sille toiselle miehelle sellaista, minkä mies oli kokenut jotenkin vain hänelle tarkoitetuksi, mikä johti sitten siihen mustasukkaisuuteen.
Voi ku munki mies haaveilla tuollaisesta... Sais vierasta ihan luvalla!
Se on fantasiana ihan kiva, mutta jostain syystä aika moni mies ei kestä katsella, kun naisensa "antaa" muille.