Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nainen vietellään pettämään?

Vierailija
12.09.2012 |

Millaisen miehen kanssa petit?

Tulitko vietellyksi vai olitko aloitteellinen? -

kysyttiin toisessa ketjussa.

Miten nainen vietellään pettämään puolisonsa?

Voidaanko mies vietellä pettämään vaimonsa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettänyt, mutta lähellä se oli. Mies toimi näin: yhteisen porukan matkalla pysyi jatkuvasti jossakin lähistölläni, joten osui esim. illallispöydässä vastapäätä. Jutteli siinä ihan normaalisti, toi esiin mm. yhteisiä sukupolvikokemuksiamme. En ollut koskaan ennen ajatellut, että olemme samanikäisiä verrattuna muuhun mukana olleeseen porukkaan. Olimme silti oikeastaan vasta vaihtaneet pari sanaa eikä mitään silmäpeliäkään ollut ollut, kun hän pyysi minua kanssaan tanssimaan. En ollut ensimmäinen, jota hän pyysi, eikä minulla ollut mitään häntä vastaan, joten miksen olisi mennyt.

Sitten tuli hidas tanssi. Mies veti minut itseään vasten, hamuili hiuksiani ja teki ehdotuksen. Hän oli selvästi miettinyt sen hyvin, toimintasuunnitelma ja perustelut olivat täysin kohdallaan. Varsinainen viettely tapahtui kuitenkin kosketuksella. Hän kosketteli selkääni tavalla, jota on vaikea kuvailla, ja veti sitten minut niin lähelle, että tunsin, mitä tarjottavaa hänellä olisi ollut. Se oli hyvin virittävää ja vakuuttavaa.

Valitettavasti en ole lainkaan spontaani, joten jänistin. Nyt kaduttaa.

Vierailija
2/12 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua siis kaduttaa, ETTET pettänyt? Miehesi ansaitsee jotain parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua siis kaduttaa, ETTET pettänyt? Miehesi ansaitsee jotain parempaa.

Heitellään kiviä sitten toisessa ketjussa, mutta tähän lisää tarinoita, asioita, joilla nainen "vietellään" pettämään.

Vierailija
4/12 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oleva mies on mulkku, joka on päätynyt pitämään sinua itsestään selvyytenä, ei ikinä uskoisikaan, että lähtisit, joten sikailee ihan huolella. Pikkuhiljaa rakastut toiseen ihmiseen, joka antaa kaikkea sitä mitä kotona ei saa.

Vierailija
5/12 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa että jänistin. Puhetta, katseita, imartelua. Siten että tunsin todella olevani haluttu. Tunne jota en oman mieheni kanssa useinkaan koe... En kuitenkaan uskaltanut (suutelua enempää) vaikka halutti ihan hitosti! Nyt kaduttaa : /

Vierailija
6/12 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nainen on suuteluetäisyydellä, lanne painautuneena omaani niin silloin puhutaan vain kehon herkkää, aistivaa kieltä ja harva nainen osaa enää silloin perääntyä. Joku sanoi, älä teeskentele tykkäämistä ja tämä on hyvä neuvo. Jos arvostaa naista niin ei saata häntä tuohon tilanteeseen, koska lopputuloksen mies tietää.

T: mies

Vierailija
7/12 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein kaikista on huono parisuhde-kortti. Eli valitusta kuinka ei ole onnellinen nykyisessä liitossa

--> kohta olette toistenne kohtalotovereita ja teillä on paljon yhteistä

Kun kuuntelet miestä/naista mikä on nykyisessä puolisossa huonoa, muista itse olla juuri päinvastainen!

--> keräät taatusti pisteitä olemalla se unelmien mies/nainen!

Ja muista kehua, kehua, kehua! Sitä se nykyinen puoliso ei kuitenkaan tietenkään tee.

Voit jopa alkaa heitellä ilmoille ajatuksia kuinka sen ainoan oikean voi tavata "nyt vasta". Eli muista ihmetellä (vaatii näyttelijän taitoja!) kuinka tälläistä tunnetta voi kokea vain kerran elämässään!!

Kyllä se siitä sitten lähtee aivan varmasti homma etenemään :)

Vierailija
8/12 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksi yöksi vai suhteeseen?

Vierailija
9/12 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla lähellä henkisesti ja fyysisesti. Niin lähellä että tuntee toisen kehon lämmön. Kosketuksia ja kehuja. Ja katsoa pitkään silmiin.

Vierailija
10/12 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/12 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikainen ihastukseni yritti "vietellä" minua humalassa, muistellen yhden yön juttuamme vuosia takaperin (jolloin olimme molemmat olleet sinkkuja).

Nykyisin olemme molemmat varattuja. Hän oli riidellyt tyttöystävänsä kanssa samana päivänä, kun alkoi ehdottelemaan. Olin kaveriporukan kännikuski ja kun heitin hänet kotiin, hän halusi halata (olemme ystäviä, joten en nähnyt tässä mitään väärää). Hän ei päästänytkään kuitenkaan irti ja alkoi kuiskia korvaani muisteloitaan. Irrottauduin ja totesin: "sun pitää selvittää asias tyttöystäväs kanssa ja mä lähden kotiin oman miesystäväni luo".

En kadu. Minua on nuorempana petetty, en voisi tehdä niin kenellekään. En voisi olla edes "toisena naisena", vaikka olisinkin sinkku, koska en halua kenenkään joutua kokemaan petettynä olemista. Nykyistäni on myös petetty edellisessä suhteessa ja se on luonut vahvan pohjan suhteellemme, sillä kumpikaan ei voisi loukata toista niin koettuaan itse sen kaiken saman paskan.

Vierailija
12/12 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voisi eräs tietty mies vietellä ihan vain pelkällä kosketuksella. Olisin sulaa vahaa sen jälkeen....