Minun poikani oli se, joka löi opettajaa
:( Tuntuu niin pahalta. En oikein edes tiedä, miten suhtautua. Kotona hän saa joskus "raivokohtauksia", muttei koskaan satuta ketään.
Kommentit (10)
Kandeisko jutella pojan kanssa ja kysyä mikä ottaa aivoon?
ei olis itellä tullu mieleen kysyä!
Tiedän miltä susta tuntuu. Mun poika on vasta 3,5 vuotias, mutta viime viikolla oli lyönyt päiväkodin hoitajalle mustan silmän. Kyllä mulla hävetti! onneksi päästään nyt pojan kanssa neurologisiin tutkimuksiin.
Miten teillä? mitkä johti tilanteeseen? Onko poika muuten vilkas? diagnoosia?
ja valkoihoinen, onko lapsi myös vai onko lapsen isä jostain muualta.
Kurja juttu. Toivottavasti saatte lapselle apua.
Kahelihan tuo selvästi on.
Onkohan hänen mahdollista saada apua vihanhallintaan? Ei kai tuollaista tapahdu jos ei pahemmanlaatuisesti napsahda päässä. Nuori on vielä keskeneräinen ihminen, ei peli ole vielä menetetty hänen osaltaan! hänen on mahdollista oppia uusia käyttäytymismalleja ja varmasti löytyy keinoja itsensä rauhoittamiseen. Toivottavasti hän saa perheen lisäksi apua ulkopuoleltakin.
niin yleistä, ettei todellakaan ylittäisi uutiskynnystä.
ja valkoihoinen, onko lapsi myös vai onko lapsen isä jostain muualta.
Kurja juttu. Toivottavasti saatte lapselle apua.
Kahelihan tuo selvästi on.
Suomalaispennuthan ovat aina käyttäytyneet ongelmitta?
Siis lue nyt helvetti mitä kirjoitit idiootti.
..pyydä julkisesti anteeksi opettajalta ja selitä tilanne koulussa. Itselläni 5-vuotias, jolla ongelmia tunteidensäätelyssä ym. myös, ja lyömiset ovat meillä arkipäivää. Niitä EI hyväksytä, niistä tulee JOKA KERTA rangaistus eikä lapsi ole ns. pahantahtoinen muuten, ei virnuile muita satuttaessaan tms. Silti kukaan ei vielä tiedä, miksi näin käyttäytyy, ja se on aika raskasta myös meille vanhemmille.
Olis ollut kiinnostava keskustella asiallisesti tuon äidin kanssa, mutta ymmärrettävästi se häipyi ketjusta.
Onkos mitään hajua mistä nuo raivarit johtuisi?Kandeisko jutella pojan kanssa ja kysyä mikä ottaa aivoon?