Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle totuu e-kontaktin miehistä, miten ne

Vierailija
12.09.2012 |

eroaa suomi24 -palstan miehistä?

Ketään konkaria paikalla?

Onko ne kaikki säälittäviä, epätoivoisia eroaan kipuilevia miehiä vai onko mun kohdalle vaan sattunut kaikki sellaiset?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sieltä löytyy hieman parempaa sakkia, niin miehissä kuin naisissa. Maksullisuus siistii hieman

Olin siellä itsekin aikoinaan mutta väsyin siihen kirjoitteluun ja aina aloittaa alusta tutustuminen...

T: Mies

Vierailija
2/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hieman tasokkaampaa, tosin myös samoja naamoja kuin s24:lla :)

Pitäsköhän laittaa pitkästä aikaa profiili, ihan vaan ajankuluksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös siihen että kaikki mun kohdalle sattuneet kiinnostavat miehet ovat olleet niin traumatisoituneita erostsaan, että eivät ole kyenneet parisuhteeseen, koska ero on ollut sekä konkreettisesti että henkisesti vielä kesken. Siksi kysyinkin, että onko siellä vain sellaisia miehiä, vai onko vaan mun kohdalle sattunut sellaisia? Vedänkö puoleeni jostain syystä erosurua surevia miehiä, vai missä vika??

ap

Vierailija
4/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen miesystävä, piti siellä profiilia ja iski naisia "yhden yön-juttuihin"

Nyt mä ajattelin itse kokeilla ja katsoa löydänkö sieltä mitään tai ketään. Joskus vuosia sitten olen ollut suomi24, ja sielläkin oli muutama ihan fiksu yksilö ja paljon ukkomiehiä.

Haluaisin oikeasti löytää sellaisen järkevän ja järjellisen kumppanin, jonka kanssa olisi hyvä olla ja elää.

Vierailija
5/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös siihen että kaikki mun kohdalle sattuneet kiinnostavat miehet ovat olleet niin traumatisoituneita erostsaan, että eivät ole kyenneet parisuhteeseen, koska ero on ollut sekä konkreettisesti että henkisesti vielä kesken. Siksi kysyinkin, että onko siellä vain sellaisia miehiä, vai onko vaan mun kohdalle sattunut sellaisia? Vedänkö puoleeni jostain syystä erosurua surevia miehiä, vai missä vika??

ap

Kirjoittaa, Minä ainakin lueskelen profiilit aika tarkkaan ja katson mitä miehet mulle kirjoittaa. Sulla on varmaan ollut huono tuuri vain

Vierailija
6/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppanin, jonka kanssa olisi hyvä elä ja olla. Haluaisin nyt ihan todella. Mutta joka kerta, kun luulen sellaisen siellä kohdanneeni, niin hetken päästä huomaan että mies elääkin ihan muussa maailmassa henkisesti, käy läpi eroaan ihan konkreettisesti ja henkisesti, kertoilee exästään ihan kuin tämä olisi meidän joku yhteinen tuttu joka elää keskuudessamme, eikä ole varsinaisesti kiinnostunut minusta. Ihan kuin olisin joku kolmas pyörä hänen ja hänen exän suhteessa, ja eläisin vaan siinä rinnalla heidän eroaan ja suhdettaan. En vaan jaksa sitä, koska itse panostan 100 % siihen ihmiseen, jonka kanssa olen sillä hetkellä, ja vanhat suhteet ja asiat on käsitelty jo. ap

Vierailija
7/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jotain täytyy kertoa edellisistä suhteista, mutta ei uuden kumppanin kuulu olla terapeutti. Voit ihan reilusti sanoa että et halua olla terapeutti.

Katsotaan miten käy, maksoin tänään kuukauden maksun, saas nyt nähdä.

Vierailija
8/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai menneisyydestä pitää kertoa, sehän on osa tutustumista, mutta musta ei ole kenenkään erosurun lohduttajaksi eikä terapeutiksi! Ja nää ihanat miehet, jotka ensin väittää eron olevan taaksejäänyttä elämää, muuttuu ihan yhtäkkiä sitten silmänräpäyksessä kun ex rupesikin yhtäkkiä hankaloittamaan eroa, joka kuulemma oli selvä, mutta ei sitten ollutkaan ja sitten sitä ruvetaan puimaan ja pohtimaan koska todellisuudessa koko prosessi onkin ollut kesken ja itse asiassa vaimo on vielä kirjoillakin miehen luona eikä kuulemma aio hetkeen aikaan vielä muuttakaan pois.. Olisin tietty halunnut tietää nuo asiat etukäteen..

Tsemppiä sulle kasi, millä alueella oot? jos oot Pirkanmaalla niin voin kertoo sulle pari varoittavaa esimerkkiä ja nimimerkkiä ;D

ap

Vierailija
9/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen jälkeen kun tästä erontraumatisoimasta miehestä on eronnut jolle ei halunnut olla terapeutti, menee pari päivää ja mies on käynyt aktivoimassa profiilinsa uudelleen...

Vierailija
10/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Pohjanmaan alueelta, mutta kiinnostuneita näkyy löytyvän koko suomen alueelta. Myös sieltä pirkanmaalta. Kerro vaan...

Noihan on vaan hakeneet pika-apua, että voi siirtyä exän hoivista uuden hoiviin. Jokaisen kannattaisi olla yksin ainakin hetken aikaa, mielellään puoli vuotta tai vuosi.

Mikään ei ole ikävämpää kuin alkaa mollaamaan exää, jos mies puhuu epämiellyttävään sävyyn exästään, tietää taatusti että itse on kohta se haukkujen kohde.

Toivotaan parasta molemmille

Vierailija
11/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin sitten varoittaa mun exästä. Siellä se hakee uutta naista, ja käy joka viikonloppu eri naisen luona treffeillä, milloin Vieremäellä, Iisalmessa, Pieksämäellä, Hesassa. Aina on uus huvitus viikonlopulle, kirjoittelee kerralla 6-9 naisen kanssa ja vonkaa tapaamista, treffien jälkeen et kuule hänestä mitään

Vierailija
12/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voitais vaihtaa joku lista salassa, ettei tuu syytettä jostain julkisesta herjaamisesta noista tyypeistä, jotka pyörittää naisia ja kusettaa siellä minkä kerkiää :)

ap

Vierailija
13/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toinen email on sinikar@gmail.com

Vierailija
14/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen e-kontaktin käyttäjä, olin siellä aikoinaan jonkun ilmaisen tarjouskuukauden. Ihan normaali treffipalvelu, sillä erotuksella että siellä tuli postilaatikkoon ihan älyttömästi epäilyttävän oloisia tutustumistarjouksia venäläisiltä ja virolaisilta naisilta. Varansa saa pitää.

E-kontaktin kautta tapasin muutaman naisen, mutta kenenkään kanssa ei oikein synkannut. Kaikki kehuivat mua kuitenkin mukavaksi tyypiksi, joten ihan hyvin kai lopulta meni. Oma kulta löytyi kuitenkin sitten myöhemmin toista kautta.

Miehille en kuitenkaan ainakaan tuota paikkaa suosittelisi, juuri noiden aika hämäräperäisen oloisten itätarjousten vuoksi.

Vierailija
15/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sulle "sinikar" ihan kohta postia :)f

ap

Vierailija
16/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä tullut paljon yhteyden ottoja miehiltä 30-68v vaikka oma haku on tossa 37-47 vuotta, mutta eihän kaikille tarvi vastata.

Ja niin, en tosiaankaan aio ottaa äitiäni vanhempaa miestä hoivattavaksi.

T. kasi... kasin oli toi s.postikin

Vierailija
17/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sulle "sinikar" ihan kohta postia :)f

ap

Katotaan mitä me löydetään ja onko yhteisiä tuttuja

Vierailija
18/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ltä

Vierailija
19/19 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jotkut miehet eivät pääse heti irti vanhasta suhteesta koski ovat sitoutuneet siihen niin lujasti niille pitää antaa vain aikaa niin koska eivät ole on off ihmisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme