Tällaisiako on nykyajan teinitytöt? Onni että minulla on vain poikia
ja vielä fiksuja sellaisia, jotka ei ikinä kehtaisi mennä sekoilemaan esim. johonkin BB taloon.
TEKSTI ILTALEHDESTÄ:
Asukkaat viillintyivät irstailemaan tiistai-illan ryyppyjuhlissa, joissa Janita ja Sarah vonkasivat seksiä.
(ja kuitenkin tuloksetta koska pojilla oli periaate että varattuihin eivät koske)
Kommentit (23)
Ja kännissä.
Mun vanhemmatkin tekee tyhmiä asioita kännissä ja on kuitenkin 60- vuotiaita!
Enkä itsekään tee ihan fiksuja juttuja itsekään ottaneena. :)
Mutta kai tälläisessäkin voi päteä, sinä et heittäisi mitään läppää edes kännissä. Olet melkosen hyvällä kontrollilla varustettu, joku voisi kuvailla tylsäksi?
Kyllähän siellä on poikiakin ohjelmassa! Kai sinä nyt osaat ymmärtää että ohjelman väri tulee siitä että otetaan värikkäitä ihmisiä joilla vahvat mielipiteet ja juotetaan ne känniin. Ei ihan perus partiopoikia ja marttoja siis.
Tälläset sitten yhteen, ei kelloa rytmittämään. En edes uskaltaisi kokeilla millaiselta itse näyttäisin parin viikon jälkeen tilassa jossa ei tunne muita.
Ja kännissä.
Mun vanhemmatkin tekee tyhmiä asioita kännissä ja on kuitenkin 60- vuotiaita!
Enkä itsekään tee ihan fiksuja juttuja itsekään ottaneena. :)
Mutta kai tälläisessäkin voi päteä, sinä et heittäisi mitään läppää edes kännissä. Olet melkosen hyvällä kontrollilla varustettu, joku voisi kuvailla tylsäksi?
Kyllähän siellä on poikiakin ohjelmassa! Kai sinä nyt osaat ymmärtää että ohjelman väri tulee siitä että otetaan värikkäitä ihmisiä joilla vahvat mielipiteet ja juotetaan ne känniin. Ei ihan perus partiopoikia ja marttoja siis.
Tälläset sitten yhteen, ei kelloa rytmittämään. En edes uskaltaisi kokeilla millaiselta itse näyttäisin parin viikon jälkeen tilassa jossa ei tunne muita.
Niin hulluksi tämä ihmisten julkisuudenhakuisuus on näissä reality ohjelmissa mennyt. Nuoret ja vähän vanhemmat (sekä tytöt että pojat) sekoilevat tv:ssä minkä ehtivät eivätkä häpeä mitään.
Mäkin olen syntynyt 70- luvun lopulla, eli en vielä ihan ikäloppu, mutta kyllä mun nuoruudessa ton kaltaisilla ihmisillä oli heti todella huono maine. Mutta onko nykyään niin että maien vain kasvaa tollasista tempauksista?