Tällaisiako on nykyajan teinitytöt? Onni että minulla on vain poikia
ja vielä fiksuja sellaisia, jotka ei ikinä kehtaisi mennä sekoilemaan esim. johonkin BB taloon.
TEKSTI ILTALEHDESTÄ:
Asukkaat viillintyivät irstailemaan tiistai-illan ryyppyjuhlissa, joissa Janita ja Sarah vonkasivat seksiä.
(ja kuitenkin tuloksetta koska pojilla oli periaate että varattuihin eivät koske)
Kommentit (23)
edes mene. Tai pitäisikö sanoa, että ihan tavalliset ihmiset, onhan siellä vanhempiakin ihmisiä.
nykyään on. Oivasti päätelty. Vaikutat todella älykkäältä ihmiseltä, voisitko mahdollisesti kertoa lisää havaintojasi maailmasta. Odotan viisaita sanojasi henkeäni pidätellen.
Jee, mitä enkeleitä nämä pojat! "varattuihin eivät koske" Muuten sitten pannaankin ketä sattuu missä sattuu. Vaikka koko kansan edessä kun kamerat kuvaa. Todellisia kultapoikia tosiaankin! -.-
Epätoivoinen, vonkaava känninen nainen on pikkuisen säälittävä ilmestys!
aina kaikki ovat samanlaisia!
aatella että tuovat vielä miniöitä näytille jotka ovat samanlaisia! vai homojako poikasi ovat?
Koska telkkarissa esiintyy tyhmiä tyttöjä, teet päätelmän, että kaikki tytöt ovat sellaisia. Mutta vaikka telkkarissa esiintyy myös tyhmiä poikia, teet omien fiksujen poikiesi perusteella päätelmän, että kaikki pojat eivät kuitenkaan ole tyhmiä. Onneksi tyttäreni ovat niin fiksuja, että eivät päädy yhteen poikien kanssa, joiden äiti ei pysty olemaan solidaarinen toisille naisille. Ja onneksi minä pystyn olemaan reilu myös poikani tyttöystäville. Kun ei tarvitse olla katkera siitä, ettei koskaan saanut sitä toista sukupuolta.
Koska telkkarissa esiintyy tyhmiä tyttöjä, teet päätelmän, että kaikki tytöt ovat sellaisia. Mutta vaikka telkkarissa esiintyy myös tyhmiä poikia, teet omien fiksujen poikiesi perusteella päätelmän, että kaikki pojat eivät kuitenkaan ole tyhmiä. Onneksi tyttäreni ovat niin fiksuja, että eivät päädy yhteen poikien kanssa, joiden äiti ei pysty olemaan solidaarinen toisille naisille. Ja onneksi minä pystyn olemaan reilu myös poikani tyttöystäville. Kun ei tarvitse olla katkera siitä, ettei koskaan saanut sitä toista sukupuolta.
Ja kaikki pojatkin on samanlaisia keskenään. Onnittelut sinulle että on vain poikia, ja voi surku meitä tyttöjen äitejä.
aina kaikki ovat samanlaisia!
aatella että tuovat vielä miniöitä näytille jotka ovat samanlaisia! vai homojako poikasi ovat?
homoja kuin vosuja kotiin raahavia.
No eipä silti kyllä tähän asti tytöt mitä meille vanhemmille on esitelty on ihan sellaisia joita kehtaa näytille tuoda ja joilla vielä tuntuu olevan aivotkin päässä eikä pelkkää tyhjää. Joten anteeksi otsikkoni, ehkä kaikki teinitytöt eivät ole noin aivottomia. T:AP
Joten anteeksi otsikkoni, ehkä kaikki teinitytöt eivät ole noin aivottomia. T:AP
viitsisi puhua toisten aivottomuudesta...
Joten anteeksi otsikkoni, ehkä kaikki teinitytöt eivät ole noin aivottomia. T:AP
juurikin tuollaisia tyttöjä kotona...
Titaa olla siis sinulla juurikin tuollaisia tyttöjä kotona...
poika käy BB-talon tytöstä, niin olet aivan oikeasssa!
Tuli juhlittua ja tuli sekstailtua, ja kivaahan se oli.
Sittemmin olen rauhoittunut, hankkinut hyvän ammatin, työn ja perheen, ja elän ihan tavallista elämää. Suurin osa muistakin teininä villejä vuosia eläneistä on näin tehnyt.
olen kolmen fiksun teinin isä. T:AP
Ööh, missähän kohtaa minä kerroin olevani nainen?? olen kolmen fiksun teinin isä. T:AP
oikeasti fiksuja, niin ilmeisesti sinun perimästäsi ja kasvatustaidoistasi huolimatta.
olen kolmen fiksun teinin isä. T:AP
Lue tekstini soveltuen tilanteeseen. Sukupuolesi ei muuta kauheaa värittynyttä käsitystäsi. Jos oikein inhottavaksi rupeaisin, niin voisin sanoa sen jopa pahentavan asennettasi.
Te miehet olette loistavia nöyryyttämään naisia, jos nämä käyttäytyvät kuten te teette. Eli mies on kingi jos kellistää kasan naisia ja panee joka päivä eri tyyppiä- vaan nainen on kamala vosu, jos edes yrittää toimia samoin. Ja kihloissa oleva nainen on hutsu, jos kaipaa läheisyyttä- vaan isäksi tulossa oleva mies saa vehdata kenen tahansa kanssa ilman sanomisia.
Jep, jep.
Tuo kommentti täällä. Nauroin pitkään! Minullakin on teinipoikia, yritän parhaani mukaan kasvattaa heitä fiksuiksi ja toiset huomioonottaviksi. Vaikeaa se on välillä! Tyttäriä ei meille tullut.Luulenpa päässeeni poikieni kanssa monessa asiassa helpommalla.
ja vielä fiksuja sellaisia, jotka ei ikinä kehtaisi mennä sekoilemaan esim. johonkin BB taloon.
TEKSTI ILTALEHDESTÄ:
Asukkaat viillintyivät irstailemaan tiistai-illan ryyppyjuhlissa, joissa Janita ja Sarah vonkasivat seksiä.
(ja kuitenkin tuloksetta koska pojilla oli periaate että varattuihin eivät koske)
että sinulla on vain poikia.
Ja eikös tuo Jouko ole tulossa isäksi..? Eli se siitä moraalista.
Ja nuo "teinit" ovat aikuisia.