Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Geishan kynnet -firma Leppävaarassa. Ruusuja / risuja????

Vierailija
12.09.2012 |

eli onko kukaan asioinut kyseisessa puodissa, laitattanut siellä kynsiä tai ripsiä..?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishat kun eivät kynsilleen juuri muuta tehneet kuin pitäneet ne lyhyinä + piilossa...buddhalaisen käsitteen mukaan luun näyttäminen toisille ihmisille oli rumaa, ja osa naisista mm. mustasi hampaansakin tämän vuoksi.

Vierailija
2/22 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kynnet, mutta niin epäluotettava palvelu että en voi millään suositella. Ajanvaraukset eivät pidä ja todella tylsä jännittää onko kukaan paikalla liikkeessä kun sinne menee. valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö kynsistudioilla olla aina joku tyhmä nimi... Geishan kynnet, heh... Ja mun lähellä Viikissä Helsingissä on kynsistudio Perla Blanco, inhottava kielioppivirhe jo nimessä kun perla on feminiinisukuinen sana mutta sana valkoinen on maskuliinimuodossa. Yhh..

Vierailija
4/22 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnet olivat kauniit. Asiakaspalvelussa olisi parantamisen varaa. Kyseessä olivat ensimmäiset rakennekynteni eikä tekijä maininnut mitään mm. siitä että sormien uuniin tunkeminen voi polttaa ja että sormet voi ottaa pois uunista. Siinä sitten kärvistelin kauheissa tuskissa hetken aikaa kunnes kysyin voiko nää ottaa pois täältä. :D eipä tekijä muutenkaan juuri jutellut. Ei tainnut puhua juurikaan suomea.

Vierailija
5/22 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishan kynnet Leppävaarassa on nykyään nimeltään LizJan kauneussalonki. Vaikkei minulla vertailukohteita ole, olen sitä mieltä kyseisestä paikasta, että työn jälki on erinomaista: geelikynnet ovat kestävät, laadukkaan oloiset (huoltoväli ollut minulla n. 4 vkoa) kauniit ja tekijällä riittää ideoita, vaikka itse saapuisin ns. pää tyhjänä paikalle. Hintalaatusuhde on kohdallaan ja tekijä on mukava persoona. Paitsi, valitettavasti joudun antamaan negatiivistä palautetta huoltoaikojen paikkaansapitävyydestä: Jo sovittuja aikoja on koitettu muutamaan otteeseen muuttaa (ihmeellistä säätöä siis välillä) ja pari kertaa on käynyt niinkin, että aika perutaan suhteellisen viime tipassa. Kyllä se kovasti harmittaa, että olen aamulla jo matkalla paikan päälle (en asu samassa kaupunginosassa) ja sitten tulee perumisviesti. Syyt kuulostavat kyllä uskottavilta ja akuuteilta, jotta onko minulla sitten vain huono tuuri.....

Vierailija
6/22 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishan kynsien kanssa sillä ei omistajan mukaan ole mitään muuta tekemistä kuin samat seinät. Itse tykkäsin paljon enemmän Geishan kynsistä ja käynkin aina kun pystyn mielummin siellä huollattamassa kynteni. LizJan on tehnyt myös minun kanssani tuota aikojen siirtämistä, se on tosi ärsyttävää, eli koskaan ei voi tiedää on varattu aika pätevä vai ei.  Kynsientekotaito on ihan ok, mutta ajat siirtyy koko ajan, sama kuulemma niiden ripsihuollossa.

Vierailija
7/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt LizJan kauneussalongissa ottamassa geelikynnet reilun puolen vuoden ajan ja olen ollut todella tyytyväinen. Jaana on taas minun mielestäni oikein mukava, osaava ja tekee todella kauniita maalauksia kynsiin ilman mitään lisähintaa. Kuten muutkin ovat maininneet niin huoltoajoissa on ollut pientä säätöä välillä, mutta pääsääntöisesti homma on toiminut ok.

Vierailija
8/22 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishat kun eivät kynsilleen juuri muuta tehneet kuin pitäneet ne lyhyinä + piilossa...buddhalaisen käsitteen mukaan luun näyttäminen toisille ihmisille oli rumaa, ja osa naisista mm. mustasi hampaansakin tämän vuoksi.

Vierailija
9/22 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishan kynnet ei oo enää Leppävaarassa samassa paikassa samalla nimellä. Kävin siellä ennen ja samanlaista epävarmuutta ajoissa oli sen jälkeen kun omistaja itse meni Keravalle tekemään töitä ja Leppävaaraan jäi työntekijät. Nyt Geishan kynsien omistaja käy itse taas Leppävaarassa eri toimitiloissa ja se toiminta on ollu taas hyvää. Hän osaa tehdä todella hyvät ja kestävät kynnet. Siinä missä Geishan kynnet oli ennen on joku toinen kynsistudio ja siellä meininki saattaa olla tuommoista mistä kerroit edelleen. 

Vierailija
10/22 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kauniit ripset sain siellä. Suosittelen Kätliniä Leppäaarassa!

Vierailija
11/22 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana Lizjanista on vähän koppavan ja ylimielisen oloinen minusta.

Vierailija
12/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut täydellisen mukavaa ja ammattimaista palvelua Jaanalta aina. Joustavaa palvelua ja koskaan ei ole samanlaisia kynsiä ollut kahdesti. Kiitos LizJan❤️

Vierailija
13/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoajat eivät pidä paikkaansa ja Jaana tulee myöhässä 20 minuttia ja ei edes pahoittele... kynnet on ollu ihan ok

Vierailija
14/22 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveri käy Geishan kynsissä Leppävaarassa edelleen, ilmeisesti toimii sitten vaan eri paikassa nykyään.

Vierailija
15/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua ainakin sattui niin ettei ikinä ennen ole sattunut. Se viilas käsinkin niin kovaa että poltti ja kyllä oli kynnet hellänä sen jälkeen. Geeliä laittoi tosi paksun kerroksen kerrallaan mikä aiheutti sen että uuniin laittaessa poltti ihan sairaasti ja vaikka otin heti pois kun rupes polttamaan niin polte ei lakannut pitkään aikaan. Meinasin oksentaa sinne kun voin niin pahoin siitä kivusta. Lopputulos oli kuitenkin mielestäni parempi kuin La Chicassa Leppävaarassa, mutta tuon tuskan takia en mene uudelleen.

Vierailija
16/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua ainakin sattui niin ettei ikinä ennen ole sattunut. Se viilas käsinkin niin kovaa että poltti ja kyllä oli kynnet hellänä sen jälkeen. Geeliä laittoi tosi paksun kerroksen kerrallaan mikä aiheutti sen että uuniin laittaessa poltti ihan sairaasti ja vaikka otin heti pois kun rupes polttamaan niin polte ei lakannut pitkään aikaan. Meinasin oksentaa sinne kun voin niin pahoin siitä kivusta. Lopputulos oli kuitenkin mielestäni parempi kuin La Chicassa Leppävaarassa, mutta tuon tuskan takia en mene uudelleen.

Vierailija
17/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jotain 2 kk. Sama kokemus kuin tuolla ylemmällä että sattui kyllä varsinkin kun laitettiin uuniin, mutta se melkein kuuluu asiaan ja koska kynnet kesti niin kauan niin ymmärrän tuon. Kuittia en tosin saanut ja maksu käteisellä joka toki 'hieman' epäilyttävää, mutta itse lopputulos, kynnet oli kyllä hyvä.

Vierailija
18/22 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripset olivat keravalla kyllä kauniit, ja pysyivät hyvin. MUTTA! Asiakaspalvelussa reippaasti parantamisen varaa! Olin varannut ajan ripsienpidennykseen, ja aika oli aamulla klo 8. Menin liikkeen ovelle odottamaan että liike aukeaa. Ketään ei kuitenkaan ollut paikalla, eikä työntekijöitä näkynyt tai kuulunut (yritin myös soittaa useaan otteeseen). Tunnin verran seisoin toisen asiakkaan kanssa pakkasessa ja lumisateessa ja sitten päätin lähteä kotiin. Laitoin työntekijälle myös tekstiviestin, mutta koko päivänä minulle ei soitettu tai laitettu viestiä takaisin, vaikka liikkeeseen oli jo saapunut työntekijät. Tämä siis keravalla. Leppävaaran liikkeeseen taas varasin kynsihuoltoon ajan, jonka peruin perjantaina hyvissä ajoin kun en päässytkään maanantaina tulemaan. Maanantaina kuitenkin minulle soitettiin 13:40, että olisi aika kynsihuoltoon ollut klo 13:30, että olenko tulossa? Vastasin, että olen perunut ajan jo perjantaina. Peruessani aikaa, puhelimeen vastannut henkilö ei kysynyt nimeäni tai kellonaikaa varatusta ajasta, vaan vastasi "ok, merkkaan ajan perutuksi", jolloin varmistin vielä että oikea aika tulee peruttua ja kaikki oli "selvää". Joko henkilökunnan välillä ei kommunikointi toimi, tai sitten ei kielitaito riitä asiakaspalveluun suomessa.

Vierailija
19/22 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri asuu samassa talossa ja kuulin että LizJan ei oo enää toiminnassa, lyhyt oli sen tarina. Yrittäjä on kuulemma jo poistunut maasta. Siinä samassa paikassa on kuitenkin jotain ripsihuoltoa ja hierontaa tms. Geishan kynnet kuulemma on vielä toiminnassa, Keravan lisäksi myös Leppävaarassa. Kävin siellä ennen, oli ihan hyvä paikka silloin.

Vierailija
20/22 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LizJan Kauneussalonki löytyy facebookistakin. Ei ole hävinnyt minnekään.

Hyvää työtä! Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme