Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Argan-öljystä?

Vierailija
12.09.2012 |

Oletteko kokeillet argan-öljyä ihonhoitoon? Onko ollut toimivat tuote? Mistä olette ostaneet/tilanneet? Mielelläni kuulisin kokemuksia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt arganöljyä parisen vuotta ja olen tyytyväinen öljyn hoitaviin ominaisuuksiin. Aloin käyttää öljyä, kun kärsin pintakuivasta ja hilseilevästä ihosta. Myös poskipäät olivat kuivuuden takia punaiset. Huomasin jo ensimmäisillä käyttökerroilla Arganöljyn vaikutukset:ihoni tuli kauniin kimmoisaksi ja terveen näköiseksi. Auttaa myös kuivaan päänahkaan antaen samalla kauniin kiillon hiuksiin. Tutut ovat kysyneet mitä ihonhoitotuotetta käytän, jolloin olen suositellut heillekkin tuotetta.

Olen huomannut öljyissä olevan jonkinverran eroja. Arganöljy Finlandin öljy on hienojakoisempaa joka imeytyy hyvin ja tuoksu on paljon miedompi kuin aijemmassa käyttämässä öljyssä. Susittelen myös Arganöljy Finlandin nettikauppaa, kun yritys tukee osuuskuntatoimintaa.

Vierailija
2/16 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuup

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt aika kauan (kasvoihin) ja olen ollut tosi tyytyväinen, ei kuvu iho.

Ja Ruohonjuuresta olen ostanut.

Vierailija
4/16 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tyytyväinen. Ihoni on samalla kuiva ja taipuvainen finneihin, ja argan-öljy ei tuki huokosia ja imeytyy kivasti. Ei tosin riitä yksinään kosteuttamaan, ainakin minulla, mutta käytän sitä ikäänkuin "seerumina" eli ensimmäisenä kasvoveden jälkeen.

Minulla on tällä kertaa käytössä suomalaisen Flow-kosmetiikan öljy, mikä on kyllä hyvä. Yleensä käytän jotain luomusertifioitua, esim. Born to Bio on hyvä. Komppaan kakkosta, että öljyissä on tosiaan eroa. Ihan mitään halpisversiota en lähtisi kokeilemaan.

Vierailija
5/16 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt argan-öljyä hiuksille ja toimii siinä tarkoituksessa oikein hyvin. Ei tarvi tangle teezereita käyttää, vaan pari tippaa öljyä ja saa pitkät hiukset harjattua märkinä.

Vierailija
6/16 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain arganöljyä sisältävästä shampoosta niin pahaa kutinaa päänahkaan etten ole sen koommin uskaltanut käyttää muita sitä sisältäviä tuotteita :I

Vierailija
7/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Arganic arganöljyä. Aivan ihana ja takuulla laadukas luomuöljy.

www.arganic.fi tuolta saa tilattua

Vierailija
8/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arganöljy haisee vähän lehmänlannalta ja tulee uhanalaisista puista. Tykkään itse enemmän marjansiemenöljyistä. Käytän öljyä ainoana "tuotteena" naamaani, sopii kuivalle iholle ja antaa hehkua.

Vierailija
9/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihoon ja hiuksiin, myös lapsilla. Öljyjen laadussa on paljon eroja. Ja jotkut ovat härskiintyneet nopeasti. Se tietysti tarkoittaa ettei ole säilöntäaineita. Meillä on karkeat luonnon kiharat paksut hiukset. Osaan kuvitella suorille, ohuille hiuksille öljy voi olla liikaa. Arganöljy on itselleni ollut paras kaikista öljyistä. Kakkosena ehkä oliiviöljy. Risiiniöljy on ihana hiuksille mutta arganöljy käy kaikkeen.

Vierailija
10/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuiva päänahka ja oon ajatellu kokeilla jotain öljyä siihen. Kumpi olis parempaa, arganöljy vai kookosöljy?

Vierailija
11/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän ihoon ja hiuksiin, myös lapsilla. Öljyjen laadussa on paljon eroja. Ja jotkut ovat härskiintyneet nopeasti. Se tietysti tarkoittaa ettei ole säilöntäaineita. Meillä on karkeat luonnon kiharat paksut hiukset. Osaan kuvitella suorille, ohuille hiuksille öljy voi olla liikaa. Arganöljy on itselleni ollut paras kaikista öljyistä. Kakkosena ehkä oliiviöljy. Risiiniöljy on ihana hiuksille mutta arganöljy käy kaikkeen.

Voiko risiiniöljyä laittaa päänahkaan?

Vierailija
12/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arganöljy haisee vähän lehmänlannalta ja tulee uhanalaisista puista. Tykkään itse enemmän marjansiemenöljyistä. Käytän öljyä ainoana "tuotteena" naamaani, sopii kuivalle iholle ja antaa hehkua.

Puu kasvaa vain Marokossa ja ne kaadettiin polttopuuksi. Siksi se oli häviämässä. Nyt kun öljyn arvo on huomattu, niin puun tulevaisuus on turvattu.

Marjansiemenöljy on hyvä. Saadaan hyötykäyttöön teollisuuden marjatuotannon "jätekin".

Vierailija
13/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi käyttää ihoonkin. Se on siemenöljy. Monet käyttää nimellä castoroil. Se kuulostaa hienommalta kuin risiiniöljy. Monet ripsiseerumit sisältää risiiniöljy. Ei se silmiäkään haittaa.

Vierailija
14/16 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hurahdin arganöljyn käyttöön, kun halusin puhdistaa kosmetiikastani kaiken teollisen pois. Olen käyttänyt Ruohonjuuren, Flow Cosmeticsin ja viimeisimpänä Kemikaalicocktailin blogista bongaamaani Rimita Greenin arganöljyä. Kaikille iso plussa!

Vierailija
15/16 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin öljyn käytön viikko sitten ja olen jo nyt huomannut että syvät otsassa olevat aknearvet ovat vähän hälventyneet

Vierailija
16/16 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi käyttää ihoonkin. Se on siemenöljy. Monet käyttää nimellä castoroil. Se kuulostaa hienommalta kuin risiiniöljy. Monet ripsiseerumit sisältää risiiniöljy. Ei se silmiäkään haittaa.

Risiiniöljy voi aiheuttaa todella pahoja allergisia oireita! Itsellä tuli paha palovamma risiiniöljystä koko kasvoihin eikä iho ole palautunut entiselleen vuosienkaan jälkeen! Tuotteen ostin sinunapteekki.fi:stä. Kannattaa googlata risiiniöljyn haitoista ja ennen käyttöä kokeilla hyvin pieni määrä öljyä iholle ja katsoa miten iho reagoi siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan