Oletko kosinut poikaystävääsi ja mitä kävi?
Kommentit (15)
Nyt 3 lasta ja 12v avioss. Ei ollut karkauspäivä edes, sain vaan spontaanin idean perunapellolla. Mies olisi ehkä kosinut itse, mutta vasta pitkän ajan päästä, on loivaliikkeinen ja harkitseva.
Mun mielestä kosiminen on molempien oikeus!
Nyt 3 lasta ja 12v avioss. Ei ollut karkauspäivä edes, sain vaan spontaanin idean perunapellolla. Mies olisi ehkä kosinut itse, mutta vasta pitkän ajan päästä, on loivaliikkeinen ja harkitseva.
Mun mielestä kosiminen on molempien oikeus!
Minua on kosinut ensimmäinen poikaystäväni joskus vuonna nolla (en suostunut), ja aviomieheni.
Kosit perunapellolla, ja miehesi on "loivaliikkeinen". Kielenkäyttösi kukkii kilpaa perunoiden kanssa.
Nauroin hysteerisesti koko ajan, ja sitten mieskin alkoi nauraa. Olin valmistautunut jo ainakin viikon ja olin todella hermostunut. Olisin varmaan perääntynyt, mutta sanoin miehelle paria päivää aikaisemmin, että yllätys on tulossa kun mies kysyi, miksi olen niin outo. :D Sormustin miehen ja sitten oltiin kihloissa, vaikka jouduin tilaamaan miehelle uuden sormuksen kun olin veikannut sormen koon vähän yläkanttiin. Mies oli mielissään, ja varsinkin anoppi oli jälkeenpäin hyvillään. :) Sitten leivoin mustikkapiirakan, joka meni pilalle. XD Mä olen vähän tällainen säätäjä. :)
Eväsretkellä vetäisin esiin samppanjapullon ja kosin. Myöntävä vastaus tuli heti :)
Tuosta on nyt kohta 13v, naimisissa edelleen.
Yhdessä ollaan nyt oltu 3 vuotta, josta 2 aviossa.
mutta minua on kosittu tosissaan kolmesti. Kaikille pakit.
t.sinkku-äiti, ikä 44 v
mutta minua on kosittu tosissaan kolmesti. Kaikille pakit.
t.sinkku-äiti, ikä 44 v
Mut kivat sulle
Jotain sellaista kuin että "okei, se voisi olla hyvä idea". Mies sai koottua vähän enemmän innostusta siihen päivään kun kävimme tilaamassa sormukset, se oli jo romanttistakin.
Erosimme onneksi ennen kuin ehdimme naimisiin. Mun ei olisi pitänyt kosia, kun oli epäselvää haluaisiko mies lapsia vai ei. Minulle se oli kynnyskysymys, ja purikin sitten perseeseen vuosia myöhemmin.
Olen kosinut miestäni. 2 vuotta meni kihloissa, nyt oltu 9 vuotta onnellisesti naimisissa. 2 kouluikäistä asta on.
Kosin enemmän tai vähemmän leikkimielisesti parikin kertaa. Pakit tuli, kertoi haluavansa kosia ihan ite. Aika pian kosikin :D
Mitä aiot tehdä? Onko teillä lapsia? ap