Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko halunnut elää 60-lukua, jolloin kuunneltiin progea, poltettiin pilveä ja karvat rehottivat?

Vierailija
11.09.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki oli loistavaa! Olisin varmasti ollut kukkaislapsien kuningatar, tosin olisin jäänyt varmasti myös huumekoukkuun...

Vierailija
2/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että edellisessä elämässä elinkin 60-luvulla ja ehkä kuolinkin silloin. Synnyin sitten uudestaan 70-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään ja tällä päällä voi olla haisematta hieltä, hankkimatta sukupuolitauteja ja psykoosia pilven takia. Progea voi yhä kuunnella.

Vierailija
4/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, oisin mielellään ollut teini-ikäinen Britanniassa tai Jenkeissä 60-luvun lopulla tai 70-luvun alussa... :)

Vierailija
5/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elinkin, en vain polttanut pilveä.

Vierailija
6/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan nuorten elämässä oli paljon muutakin: oli vappumarssit, pilveä poltti paljon pienempi vähemmistö kuin nykyään, e-pillereitä ja aborttia ei saanut, mutta pakkoavioliitot olivat arkipäivää.

Tyttöjen koulutusta pidettiin turhana, kun naimisiin menevät kuitenkin. Se oli 1960-luvun todellisuutta, eli kukkaislapsiksi oli aniharvalla mahdollisuus.

Karvat olivat siihen aikaan piilossa, niiden rehottamisesta ei kukaan välittänyt. Sen ajan ns. miestenlehdetkin olivat kohtuullisen siveitä.

Vierailija
7/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olin elossa! 60-luku oli sata kertaa parempaa aikaa kuinb tää 2010-luku! Sen voin vannoa!

Vierailija
8/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että edellisessä elämässä elinkin 60-luvulla ja ehkä kuolinkin silloin. Synnyin sitten uudestaan 70-luvulla.

Mäkin oon usein ajatellut, että oon tainnut elää edellisessä elämässä 60-70 -luvulla, kun vibat on niin valtavan voimakkaat noista ajoista. Ihan kuin olisi ollut paikalla. Jo hyvin nuoresta asti olen ollut viehtynyt kaikesta, mitä tuohon aikaan liittyy. 80-luvulla olen syntynyt (alussa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme