Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

e-pillerit ja vuotoa ei tule, testit negaa?? Mitä ihm. :O

Vierailija
11.09.2012 |

Syön yasminelle- e-pillereitä (Kolmatta vuotta) ja mulla on AINA tullu tyhjennysvuoto 2-4 pv taukoviikon aloittamisesta paitsi nyt...

Olen tehnyt kolme negatiivistä testiä, viimeisin tk:ssa. Ekan tein päivää ennen ku ois pitäny alottaa uus liuska, eli kuudes taukopäivä, tokan tein 3 päivää sen jälkeen (eli 2 pv sen jälkeen ku ois pitäny lopettaa taukoviikko) ja nyt eilen kävin tk:ssa pissatestin antamassa ja sekin oli nega. En saa aloittaa uutta liuskaa ennenku vuoto alkaa.

Epäilykset heräsi koska

- olin unohdellut pillereitä ja vuotoa ei kuulunut

- Nännit tuli tosi aroiks(ikinä ennen ei oo ollu)

- Alavatsassa tuntuu kummalta, ei satu siis mutta on ikäänkuin painetta(?)

- Valkovuotoo tulee välillä nii paljon et luulen menkkojen alkaneen(Normisti ei valkovuotoo tuu paljon)

Nuo olivat varmat, ja sitten on oireita josta en tiedä onko kuviteltua vai ei

- Koko ajan vessahätä ja/tai tunne että ois pissahätä vaik just on käyny

- Huimaus

- Maha löysällä joskus(voiko ees liittyä mitenkä)

Tosi kummaa, kun eikö jos oireet on noin selvät ja olisinki vaikka raskaana, niin eikö nyt testeissä pitäs jo näkyä?

Onko kukaan joka osaisi sanoa mitään kun ei siellä tk:ssa sanottu muutaku et jos ei ala kahen viikon sisään vuoto, niin uus pissatesti :o

onko muilla ollut samanlaista, ja mistä on johtunut? :O

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa tk:n testi näytti negatiivista. Oli sitten muistaakseni ovis ollut myöhemmin kuin normaalisti.

Vierailija
2/4 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu oon kyllä kuullu et joskus ei testit näytä tai sit just on liian aikasin testattu. Mä söuin vielä kaks liuskaa putkeen, et mullahan sit viime vuodost laskettuna(voiks sitä ees laskee siitä ku ei oo oikeet menkat) ois jo 8. viikko :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillereiden aiheuttama "hormonihäiriö". Mulla on ollut tuollainen kahdesti parin vuoden päästä pillereiden aloittamisesta. Ei siitä kannata huolestua, tuskin olet raskaana. Noi oireet meni mulla kolmessa kuukaudessa ohi.

Vierailija
4/4 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetitko pillerit välissä vai söitkö pillereitä koko ajan? mitkä pillerit sulla oli? =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme