Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syksytakki Zarasta, mies käy ostamassa minulle, mutta mikä koko?

Vierailija
11.09.2012 |

Mietin tässä, että minkä koon eräästä takista haluan.

Olen kokoa 36, vilan takeissa menee xs. Yksi Zaran trenssi minulla on s, joka on nafti, mutta yksi talvitakki on xs , joka on kyllä muutenkin reilun mallinen...

Apuaja? :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi pitää mennä heti nappiin! :)

-ap

Vierailija
2/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee kauppaan olis niin paljon kätevämpää. Miksi luulet että täällä joku tietäis kun et itsekään tiedä.

Vierailija
4/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartiasta hartiaan, rintojen, vyötärön ja lantionympäryksen. Voit myös mitata ulkomittoja sinulle hyvin istuvasta takista. Annat miehelle mitat ja mittanauhan mukaan kauppaan ja toivot parasta!

Vierailija
5/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi vähän reilu kuin nafti.

onko tämä kys. takki reilua mallia vai ei, oikeesti mahdoton sanoa noilla tiedoilla.

Vierailija
6/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin M-koon talvitakkiin. Sit sinne mahtuis lisää villapuseroita ym. Riippuu tietenki mallista. Voitko soittaa sinne liikkeeseen ja kysyä?

Vierailija
7/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan, millä voi mitata/pyytää myyjää mittamaan oikean koon.

Itse osaa ostaan oikean kokoisia vaatteita esim. siskolleni koska tiedän minkä kokoisia hänen vaatteensa ovat. En tarkoita nyt "mitä kokoa" (koko ei kerro koko totuutta, yhdessä kaupassa tietty koko on ihan eri kokoinen mitä toisessa kaupassa, lisäksi malleissa eroja onko tiukka vai väljä jne.) vaan osaan mitata onko vaate hyvän kokoinen vai ei. Silmämääräinen arviointikyky aika hyvä, mutta lisäksi mitään "kämmenenillä" esim. paidan hartialinjaa ja housuja mittaan itseni kautta (sisko hiemn lyhyempi) jne.

Eli anna miehelle esim. se nafti takki mukaan, ja kerro että laittaa haluamasi takin ja sen vanhan päälekäin, sitten katsoo täsmääkö hartialinja, vyötärö ym. ja ottaa sen koon mikä inan väljempi mitä tuo vanha takki on.

Vierailija
8/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän Vilan takeissa xs ja kokoni on 36. Just vasta ostin parka- mallisen takin Zarasta niin koko xs oli hyvä, samoin mulla on toinenkin takki sieltä ja on xs.

Vierailija
9/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on hoikka niin liian reilu takki näyttää hassulta.T.edellinen

Vierailija
10/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zarasta täytyy olal koko M jos on vähääkään vartaloa myötäilevä malli. Mulla on kyllä suurehkot tissit jotka sitä tilaa tarvii.

Vierailija
11/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittoja voisin ottaakin, miehellä ei vaan taida olla mittanauhaa mukana:D Mutta voihan sellaisen ostaa.

Mietin juurikin kokojen S ja M välillä. En ole rintava, mutta käteni ovat melko paksut(pullat).

Tämä takki on siis hakusessa:

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/us/en/zara-us-W20…

-ap

ps. numero neloselle

mee kauppaan olis niin paljon kätevämpää. Miksi luulet että täällä joku tietäis kun et itsekään tiedä.

etkö osaa lukea? asun joensuussa en helsingissä!

Vierailija
12/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen reilu malli on varmasti parempi jos se ei oo nafti! Kiva takki!

Vierailija
13/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zaran nahkatakeista otan ainakin itse aina yhtä kokoa isomman kuin mitä normaalisti käytän, istuu nätimmin.

Vierailija
14/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen reilu malli on varmasti parempi jos se ei oo nafti! Kiva takki!

Vierailija
15/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon mallisen takin pitää olla sen kokoinen ettei ihan nuole vartaloa +kiristysnauhat myös joilla voi säätää jos inan liian iso. Jos tuo takki päällä liian pienen kokoisena, se näyttää hassulta.

Vierailija
16/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittoja voisin ottaakin, miehellä ei vaan taida olla mittanauhaa mukana:D Mutta voihan sellaisen ostaa.

Mietin juurikin kokojen S ja M välillä. En ole rintava, mutta käteni ovat melko paksut(pullat).

Tämä takki on siis hakusessa:

<a href="http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/us/en/zara-us-W20…" alt="http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/us/en/zara-us-W20…">http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/us/en/zara-us-W20…;

-ap

Olen mitoiltani 168cm/57 kg ja b-kupin rinnat. Olen se joka kommentoi tuossa jo aikaisemmin, että käytän vilan takeista kokoa XS. Älä ainakaan sitä M ota, jos käytätä yleensä xs/s..

Vierailija
17/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mitoiltani 168cm/57 kg ja b-kupin rinnat. Olen se joka kommentoi tuossa jo aikaisemmin, että käytän vilan takeista kokoa XS. Älä ainakaan sitä M ota, jos käytätä yleensä xs/s..

Niin, mutta pelottaa jo se S on liian pieni. Omat mittani ovat 160cm/55kg, eli olen hieman sinua "isompi". Se trenssi on S ja se on juurikin rinnoista nafti vaikka itsekin olen pieni b-kuppi.

Vilan takithan ovat yleensä tosi isoja, että se S koko menee M-kokoiselle jne

-ap

Vierailija
18/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta pelottaa jo se S on liian pieni. Omat mittani ovat 160cm/55kg, eli olen hieman sinua "isompi". Se trenssi on S ja se on juurikin rinnoista nafti vaikka itsekin olen pieni b-kuppi.

Vilan takithan ovat yleensä tosi isoja, että se S koko menee M-kokoiselle jne

-ap

Mulla on se malli, missä on leopardikuosia se vuori. En nyt jaksa linkitellä..mutta mä oon edelleen sitä mieltä, että otat s. Zaralla on muuten 30pv vaihto-ja palautusoikeus jos saat takin vaihtoon jotenkin?!

t.17

T.17

Vierailija
19/19 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta pelottaa jo se S on liian pieni. Omat mittani ovat 160cm/55kg, eli olen hieman sinua "isompi". Se trenssi on S ja se on juurikin rinnoista nafti vaikka itsekin olen pieni b-kuppi. Vilan takithan ovat yleensä tosi isoja, että se S koko menee M-kokoiselle jne -ap

Mulla on se malli, missä on leopardikuosia se vuori. En nyt jaksa linkitellä..mutta mä oon edelleen sitä mieltä, että otat s. Zaralla on muuten 30pv vaihto-ja palautusoikeus jos saat takin vaihtoon jotenkin?! t.17 T.17

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan