Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveriin ihastunut kaverini, NIIN LÄPINÄKYVÄÄ!

Vierailija
10.09.2012 |

Töissäni kaksi työkaveria, perheellisiä ovat ilmeisesti toisiinsa alkaneet huomaamatta kiintyä. Vaivaannuttavaa katsoa sivusta kun toiset niin iloisina juttua heittävät ja tuskin malttavat pysyä toisistaan erossa!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä työkaverit huomaa, koska mitään salattavaa ei ole?

Vierailija
2/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä työkaverit huomaa, koska mitään salattavaa ei ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mutta onkohan sama duuni, missä itse olen. naimisissa oleva mies ja sinkku nainen. selkeästi jotain menossa... ;-)

Vierailija
4/28 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyykö tässä nyt kaikkien helsinkiläisnaisten pelätä miestensä puolesta :D

Vierailija
5/28 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa työpaikalla..

Mulla on älyttömän hauskaa työkaverini kanssa työpaikalla. Heitetään aika härskiä ja kaksimielistä huumoria toisillemme.

Pilkettä silmäkulmassa ja jännitystä:D

Tuo mies on myös naimisissa ja hänellä on lapsia. Minä olen myös naimisissa ja meillä on monta pientä lasta.

Ei todellakaan ole tarkoitus hajottaa perhettä.

Olen ollut työpaikassani vasta 5kk.

Mies on ollut pidempään.

Tuon ihmisen kanssa voi jutella kaikkea mahdollista. Jakaa niin iloja kuin surujakin.

Osaa jutella muutakin kuin autoista tms.

Vierailija
6/28 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ristiverinen, nätti ja hoikka. Olisivat toki kaunis pari, jos toinen osapuoli olisi vapaa :)

Vierailija
7/28 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos ja kun oikeasti petän, ette takuulla huomaa mitään. Flirttailen mielelläni ja pomon vihjailujen mukaan minusta ja yhdestä työkaverista puhutaan. Meillä kuitenkin on vain samanlainen vähän härski huumorintaju. Ei meillä ole eikä tule suhdetta. Olen upottanut koukkuni ihan muualle. Tuo flirttisuhde on pelkkä savuverho.

Vierailija
8/28 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ihan surutta lyöttäydyn niiden miesten seuraan, joiden kanssa viihdyn. Ja ihan vaikka kaksinkin uskallan olla ja jutella. KAUHIAA!

Niinkuin joku tuolla jo kysyi, jos oikeasti olisi jotain salasuhdetta käynnissä, niin ehkä silloin olisi tarvetta olla varovaisempi?

Vierailija
9/28 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin samaa ja Helsingissä :DD

Vierailija
10/28 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä sellainen työpaikka, että voi jäädä juttelemaan vahingossa moneksi tunniksi? Kyllä meidän työpaikalla saisi kenkää sellaiset.

Vierailija
11/28 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen pointi ei selvinnyt.

Vierailija
12/28 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juorut kulkee selän takana. Yleensä ei mitenkään positiiviset juorut.

Joskus jompi kumpi tulee järkiinsä, ennen kuin mitään tapahtuu ja jotkut menee pidemmälle. Usein noilla jutuilla on paskanen loppu.

Yhdessä mun tietämässä tapauksessa mies sai siirron toiselle paikkakunnalle - ja nainen irtisanottiin.

Toisessa tapauksessa nainen itse irtisanoutui, kun ei tainnut kestää niitä juoruja ja kohtelua. Mies vaihtoi jo aikaisemmin työpaikkaa ja muutti perheineen toiselle puolelle maata. Tässä jälkimmäisessä tapauksessa tuo tuli siis ilmi miehen vaimolle, joka sanoi, ota tai jätä eli antoi mahdollisuuden miehelleen, mutta vain, jos tämä irtisanoutuu. Mieshän lopetti suhteen siihen, irtisanoutui ja muutti.

Vierailija
13/28 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin flirttailen työpaikallani naimissa olevan miehen kanssa. Jos hän ei olisi naimisissa, sutinaa olisi aivan taattu jo luvassa. :DD

Vierailija
14/28 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä tällasia työpaikkoja on. Täälläkin olen lasten kanssa kotona, niin tarkoittaako se et mieheni flirttailee töissä minkä kerkeää jonkun naikkosen kanssa? sitä vauhtia näitä "ihastunut naimisissa olevaan mieheen" juttuja sikiää!!

Vierailija
15/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on, että niillä on jotain peliä.

Vierailija
16/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäni kaksi työkaveria, perheellisiä ovat ilmeisesti toisiinsa alkaneet huomaamatta kiintyä. Vaivaannuttavaa katsoa sivusta kun toiset niin iloisina juttua heittävät ja tuskin malttavat pysyä toisistaan erossa!

Toinen naimisissa, toinen ei. Ja niin selvää peliä, että sokeakin sen näkee.

Työpaikan pikkujouluissa viime vuonna meillä oli pullonpyöritystä (juu, kivan aikuinen pomo meillä.) ja kappas, ketkä sitten imuttelivat toisiaan "vahingossa" ja "pakotettuna".

Vierailija
17/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös miespuolisille. Luulekohan nyt minustakin jotain...pitää alkaa vakavaksi

Vierailija
18/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ilmeisesti huomaa, että muut tarkkailevat hiljaa ja havaitsevat heidän supattelun ja kahdestaan hauskuuttelun. Mielenkiinnolla seuraan mitä tuosta meidän työpaikalla muotoutuu.

Vierailija
19/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin duunissa on niin selvä suhde menossa yhdellä perheellisellä ja yhdellä sinkulla, ja ne pöljät luulevat etteivät muut tajua. Sääliksi käy miehen vaimoa ja lapsia...

Vierailija
20/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin heillä on mitään vakavempaa menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi