Työkaveriin ihastunut kaverini, NIIN LÄPINÄKYVÄÄ!
Töissäni kaksi työkaveria, perheellisiä ovat ilmeisesti toisiinsa alkaneet huomaamatta kiintyä. Vaivaannuttavaa katsoa sivusta kun toiset niin iloisina juttua heittävät ja tuskin malttavat pysyä toisistaan erossa!
Kommentit (28)
minustakin noin??? Meille kyllä naureskellaan ja virnuillaan työpaikalla ihan avoimesti ja kiusataan että taasko siellä on lirkuteltu koko päivä... Ollaan tosin aika nuoria, suurin osa työkavereista paljon vanhempia. Ollaan töissä vaan samassa rakennuksessa, mutta ihan eri hommissa, mutta välistä nähdään ja sitten jäädään juttelemaan vahingossa joskus useammaksi tunniksi... Ja minua varmaan osa luulee perheelliseksi, mutta oikeasti olen jo eronnut aikaa sitten.
Kunnes mies sitten jossain vaiheessa laittoi asialle stopin. Molemmat olivat perheellisiä. Mies oli otsakurtussa muutaman kuukauden mutta vältteli naista ja nainen taisi masentua kun ystävyys meni katkolle.
Eihän sitä tiedä, mikä todellinen tilanne on. :) Musta ja mun nykyisestä aviomiehestä liikkui myös aikoinaan juttuja töissä. Kevytkenkäinen sinkkunainen muka salasuhteessa perheenisän kanssa. Oikeasti tämä perheenisä oli eronnut vaimostaan jo pari vuotta aikaisemmin ja oli ihan vapaa tekemään mitä huvitti.
perheellisiä, molemmilla on pieniä lapsia. Tähän asti viattoman oloista naureskelua ja yhdessä oloa, mutta saa nähdä mitä syksy tuo tullessaan.
Vai tehotarkkailun alla. Pitää olla huomenna töissä huomaamattomampi:-)
Kyllä mäkin väittäisin aika hyvin huomaavani jos joillakin on välillään "jotakin", mutta mikä suhdepollari mä olisin? Ja sitten on kyllä sekin että toiset ovat luonnostaan sellaisia flirttailevan oloisia, vaikkei siinä olisi yhtään mitään tekeillä.
meillä kanssa duunissa on sellaset sutinat muutamilla, että huuhuuh. vielä kun raukat luulee ettei kukaan huomaa. aina jompikumpi tuijottaa toista kun tulevat samaan paikkaan. kauhee flirtti kun näkevät. voivoi :D
Missähän olet töissä...