Helvetin turhauttava mies!!
Miten se suhteen alussa niin avoimelta, fiksulta, ajattelevaiselta ja henkevältä vaikuttanut mies onkin voinut paljastua niin JUNTIKSI, ja vasta nyt vuosien kuluttua ja naimisissa ollessa, että en niin helposti siitä eroonkaan pääse.
Rahapelit ja auton rassaus ovat elämän tärkeintä henkisesti kehittävää toimintaa, eikä muiden tunteista tai haluista tarvitse välittää pätkääkään. Myi juuri täysin lahoamassa olevan veneen pahaa aavistamattomalle ostajalle ja naureskeli jälkeenpäin, että pääsipä helposti "pommista" eroon ja sai vielä rahaakin. Voi että miten häpeä.
Jos joskus harvoin haluaisin teatteriin, syömään tai jotain muuta edes aavistuksen verran hienostunutta tekemään, niin alkaa lapsellinen "eieiei"-valitus. Mun kyllä pitää vaikka keskellä yötä tulla pitelemään taskulamppua autotalliin jos jotain pitää siellä rukkailla.
Helvetti, tässä sitä nyt sitten ollaan, juntin puolisona ja häpeä seurana joka päivä. En epäröinyt nuorempana ottaa kouluttamatonta miestä, kun silloin vaikutti oppimis- ja kokemushaluiselta, mutta nyt se sivistymättömyys paistaa ja KAUAS.
Ei tuo täysin toivotonkaan ole, esim. tosiaan korjaa perheen autot itse. Mutta väen väkisin näitä hyviä puolia pitää keksiä, kun siitä ei pääse yli eikä ympäri että mies on sivistymätön, kunnianhimoton, ennakkoluuloinen ja itsekäskin. Jos jostain yhteiskunnallisesta aiheesta yrittää keskustella, on vastaus luokkaa "kyllä sun nyt pitäisi tietää ettei noi jutut mua kiinnosta, en tiedä niistä mitään, enkä halua niistä puhua". Just.
Muita samassa tilanteessa nyt olevia, tai aiemmin olleita?
Kommentit (6)
kysyä että miksi tuhlaisit elämäsi miehen kanssa jota noin selkeästi halveksit? Mieluummin olisin yksin kuin huonon miehen kanssa.
*pakko kysyä :D
t. edellinen vastaaja
parketilta. Vie hänet Retrettiin. Varmasti tykkää. Vai vienkö minä?
Kai sinulla on ystäviäkin? Keskustele yhteiskunnallisista kysymyksistä heidän kanssaan. Myös korkeasti koulutetut miehet voivat olla itsekeskeisiä, kapea-alaisia jne.
Teidän olisi varmaan kannattanut keskustella jo aikaa sitten, miten yhteistä aikaanne vietätte, jotta molemmat olisi tyytyväisiä elämäänne.
Ei ole kuitenkaan liian myöhäistä mielestäni tehdä asialle jotain ja jotainhan on tehtävä, koska ukkosi alkaa käymään hermoillesi ja siitä ei hyvä seuraa avioliiton kannaltaa.
Ehdottaisin parisuhdeterapiaa. Oppisitte arvostamaan toisianne hyvässä lykyssä ja avaamaan toisillenne mielenkiintoisia ovia erilaisiin maailmoihinne.
jätä se.