En ole harrastanut seksiä kolmeen vuoteen..
en varmaan enää edes osaa tai tiedä mitä pitää tehdä.. kuinka noloa.
Kommentit (14)
pitäisikö sille kertoa heti kärkeen jos alkas olee sellasta ilmassa että sänkyyn olis meno?? ap
Seksi on kuin pyörällä ajo... kun kerran oppii niin eiköhän tuon taida...
joten turha sanoo et yh:t jakaa jokaiselle... Tosin nyt alkaa olla sellainen olo, että jos jollekin ees kelpais ...
eli kohta 10 vuotta. Ja olen naimisissa kaiken lisäksi.
Seksi on kuin pyörällä ajo... kun kerran oppii niin eiköhän tuon taida...
Makaa sängyllä jalat auki. Vehkeet toimii aina ja mies panee. Vielä sanoo että ei tykkää imeä niin mitään ei tarvitse tehdä. Joskus joutuu kääntymään ja nostamaan perseen ylös.
elämä ollut työtä ja lastenhoitoa. Nyt lapset alkaa olla isompia, niin vaan enemmän työtä, että rahat riittää teinien juttuihin.
Harrastukset on kuntosali, jolla käy naisia. Naisvaltainen työpaikka. Missä hemmetissä niitä miehiä tapais, ja ihan yhdenyön jutuista tulee paha olo. Ja turha mussuttaa, että kaupassa, kirjastossa tms. voisi törmätä sopivaan mieheen. Meilläpäin niissä käy ikäluokkaa 80 v, tai sitten nuoremmat vaimonsa ja perheensä kanssa.
Paskat!
Eron jälkeen ei ole tullut sekstailtua eikä suhteiltua. Töitä, kotia ja lastenhoitoa vaan.
Jotenkin ei tee enää edes seksiä mieli. Eka vuosi eron jälkeen oli vaikeaa, välillä panetti niin että oli vaikea pysyä paikallaan edes, ja itsetyydytys toi vain hetkellisen avun. Mutta kun vuoden oli kärvistellyt, jotenkin loppui koko kaipuu seksiin.
mulla reilu vuosi sitten!! Laittakaa iät kehiin myös kiitos! Itse olen 26v...onko muut vastaajat 40+??
mulla reilu vuosi sitten!! Laittakaa iät kehiin myös kiitos! Itse olen 26v...onko muut vastaajat 40+??
vuosi taikka kaks, että kaipasin sitä ja ostinkin jotain typeriä seksileluja itseäni lohduttamaan, mutta lopulta kävikin niin, että
huomasin, että lapset on jo tehty, minulla on kaikki mitä tarvitsen, joten mihin minä sitä miestä tarvitsen - ajattelin, etten ainakaan seksiin.
Myöhemmin tuli kaipuu löytää miehestä ystävä, jonka kanssa myöhemmin voisi tulla jotakin sellaista, mutta ei ole pakko ollenkaan.
Nyt paras ystäväni on homomies, jonka kanssa voi kaikesta jutella, en vieläkään kaipaa mitää seksuaalista toimintaa, onko joku vialla, kun lapset siis tehty?
T:Mami 46v
T: 3
Samat sanat. Pallo ihan hukassa.