Mä en kestä mun miestäni! Oli varannut meille hotelliviikonlopun
ja vielä oikein saunallisen sviitin hotellista. Oli niin ihana yllätys! LOVE U!
Kommentit (39)
ehkä sen sata kertaa!
Ja en usko että mies täällä pyörii, kunhan vain täällä rakkauden huumassa höpöttelen! =) -ap
Munkin mies yllätti mut kylpyläviikonlopulla Naantalin kylpylässä:) tosin olin vihjaillut että oon aika poikki töistä ;)
Eiköhän nautita viikonlopusta ja ihaninta miehiltämme:)
Istuitteko saunomassa koko viikonlopun?
Ei tietenkään vaan käytiin laittamassa pimppiä ja pippeliä yhteen vaikka missä! Sohvalla, sängyllä, tuolilla, lattialla, parvekkeella, ikkunalaudalla, ammeessa... Oi kun rakastan tuota miestä!
mut perjantaina kun päästiin hotellille niin saunottiin ennen kaupungille lähtöä ja sitten seuraavana aamuna aamiaisen jälkeen saunottiin. -ap
Ei tietenkään vaan käytiin laittamassa pimppiä ja pippeliä yhteen vaikka missä! Sohvalla, sängyllä, tuolilla, lattialla, parvekkeella, ikkunalaudalla, ammeessa... Oi kun rakastan tuota miestä!
vaikken tuo kirjoittaja olekaan. -ap
vaimon kanssa eikä ainakaan saunallista sviittiä. Korkeintaan huoran kanssa varaa. Eikä sitä paitsi mitään hotelleja ole olemassa.
vaimon kanssa eikä ainakaan saunallista sviittiä. Korkeintaan huoran kanssa varaa. Eikä sitä paitsi mitään hotelleja ole olemassa.
Jos sulla on noin huonoja kokemuksia miehistä, se ei tarkoita että kaikki miehet olis yhtä oksettavia.
etkä tajua, mistä muut oikein puhuu?
Jos sulla on noin huonoja kokemuksia miehistä, se ei tarkoita että kaikki miehet olis yhtä oksettavia.
etkä tajua, mistä muut oikein puhuu?
Sulla varmaan on kokemusta tästäkin asiasta.
Ei niinkään se hotelli ja saunallinen sviitti, vaan se, että mies oli sen järkännyt ja yllärinä. Kyllä meilläkin käydään reissuilla ja hotelliviikonlopuilla, mutta aina minä saan olla järkkäämässä. Kun joskus saisi vain tuntea olonsa NAISEKSI, jonka mies vie eikä vikise.
joku esittää totena väitteen, että hotelleja ei ole olemassa? Voi parkaa.
on mullakin mies,muttei se haluu mua. :(
Tuotahan ne hotellihuoneet yleensä ovatkin nähneet, joten likaisissa paikoissa naiskentelu on kyllä ainakin mulle täys erotiikantappaja. Muistakaa hyvät ihmiset, ettei esim. siinä nojatuolissa kannata istua paljain pakaroin, jos ei halua tehdä lähempää tuttavuutta jonkun tuntemattoman kasvakörilään pallihien kanssa.
Ei tietenkään vaan käytiin laittamassa pimppiä ja pippeliä yhteen vaikka missä! Sohvalla, sängyllä, tuolilla, lattialla, parvekkeella, ikkunalaudalla, ammeessa... Oi kun rakastan tuota miestä!Tuotahan ne hotellihuoneet yleensä ovatkin nähneet, joten likaisissa paikoissa naiskentelu on kyllä ainakin mulle täys erotiikantappaja. Muistakaa hyvät ihmiset, ettei esim. siinä nojatuolissa kannata istua paljain pakaroin, jos ei halua tehdä lähempää tuttavuutta jonkun tuntemattoman kasvakörilään pallihien kanssa.
Niissähän hotelleissa sitä bisnestä pyöritetään ihan nigerialaisten voimin, niin voi ollakkin vähän tautisia eritteitä joka paikassa..
Kun ottaa vähän kalliimman hotellin ja huoneen niin ei ihan ne halvimmat huorat ole niihin päätynyt naiskentelemaan.
joku iloitsee SAUNALLISESTA sviitistä saati menee saunaan romanttisena viikonloppuna. Kaiketi sitten suomalainen tapa, varmaan ne pakolliset siiderit ja kaljatkin kitataan ja sammutaan lopulta sänkyyn.
terveisin ulkosuomalainen
onhan se todettava, että koko maa on PASKA. Onneksi sä olet ulkomailla turvassa.
joku iloitsee SAUNALLISESTA sviitistä saati menee saunaan romanttisena viikonloppuna. Kaiketi sitten suomalainen tapa, varmaan ne pakolliset siiderit ja kaljatkin kitataan ja sammutaan lopulta sänkyyn. terveisin ulkosuomalainen
joku iloitsee SAUNALLISESTA sviitistä saati menee saunaan romanttisena viikonloppuna. Kaiketi sitten suomalainen tapa, varmaan ne pakolliset siiderit ja kaljatkin kitataan ja sammutaan lopulta sänkyyn.
terveisin ulkosuomalainen
kuin Suomessa, koska emme viettäneet tätä viikonloppua Suomessa. Mut eihän kaikkien ole pakko tykätä, muhun kyllä osui ja uppos! -ap
ellei miehesi pyöri täällä :)