Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä mun miestäni! Oli varannut meille hotelliviikonlopun

Vierailija
10.09.2012 |

ja vielä oikein saunallisen sviitin hotellista. Oli niin ihana yllätys! LOVE U!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei miehesi pyöri täällä :)

Vierailija
22/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiva..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sen sata kertaa!

Ja en usko että mies täällä pyörii, kunhan vain täällä rakkauden huumassa höpöttelen! =) -ap

Vierailija
24/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies yllätti mut kylpyläviikonlopulla Naantalin kylpylässä:) tosin olin vihjaillut että oon aika poikki töistä ;)

Eiköhän nautita viikonlopusta ja ihaninta miehiltämme:)

Vierailija
25/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuitteko saunomassa koko viikonlopun?

Ei tietenkään vaan käytiin laittamassa pimppiä ja pippeliä yhteen vaikka missä! Sohvalla, sängyllä, tuolilla, lattialla, parvekkeella, ikkunalaudalla, ammeessa... Oi kun rakastan tuota miestä!

Vierailija
26/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut perjantaina kun päästiin hotellille niin saunottiin ennen kaupungille lähtöä ja sitten seuraavana aamuna aamiaisen jälkeen saunottiin. -ap

Vierailija
27/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään vaan käytiin laittamassa pimppiä ja pippeliä yhteen vaikka missä! Sohvalla, sängyllä, tuolilla, lattialla, parvekkeella, ikkunalaudalla, ammeessa... Oi kun rakastan tuota miestä!

vaikken tuo kirjoittaja olekaan. -ap

Vierailija
28/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon kanssa eikä ainakaan saunallista sviittiä. Korkeintaan huoran kanssa varaa. Eikä sitä paitsi mitään hotelleja ole olemassa.

Vierailija
29/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon kanssa eikä ainakaan saunallista sviittiä. Korkeintaan huoran kanssa varaa. Eikä sitä paitsi mitään hotelleja ole olemassa.

Jos sulla on noin huonoja kokemuksia miehistä, se ei tarkoita että kaikki miehet olis yhtä oksettavia.

Vierailija
30/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä tajua, mistä muut oikein puhuu?

Jos sulla on noin huonoja kokemuksia miehistä, se ei tarkoita että kaikki miehet olis yhtä oksettavia.

Vierailija
31/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä tajua, mistä muut oikein puhuu?

Sulla varmaan on kokemusta tästäkin asiasta.

Vierailija
32/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään se hotelli ja saunallinen sviitti, vaan se, että mies oli sen järkännyt ja yllärinä. Kyllä meilläkin käydään reissuilla ja hotelliviikonlopuilla, mutta aina minä saan olla järkkäämässä. Kun joskus saisi vain tuntea olonsa NAISEKSI, jonka mies vie eikä vikise.

Vierailija
33/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku esittää totena väitteen, että hotelleja ei ole olemassa? Voi parkaa.

Vierailija
34/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mullakin mies,muttei se haluu mua. :(

Vierailija
35/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan ne hotellihuoneet yleensä ovatkin nähneet, joten likaisissa paikoissa naiskentelu on kyllä ainakin mulle täys erotiikantappaja. Muistakaa hyvät ihmiset, ettei esim. siinä nojatuolissa kannata istua paljain pakaroin, jos ei halua tehdä lähempää tuttavuutta jonkun tuntemattoman kasvakörilään pallihien kanssa.

Vierailija
36/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan ne hotellihuoneet yleensä ovatkin nähneet, joten likaisissa paikoissa naiskentelu on kyllä ainakin mulle täys erotiikantappaja. Muistakaa hyvät ihmiset, ettei esim. siinä nojatuolissa kannata istua paljain pakaroin, jos ei halua tehdä lähempää tuttavuutta jonkun tuntemattoman kasvakörilään pallihien kanssa.

Niissähän hotelleissa sitä bisnestä pyöritetään ihan nigerialaisten voimin, niin voi ollakkin vähän tautisia eritteitä joka paikassa..

Kun ottaa vähän kalliimman hotellin ja huoneen niin ei ihan ne halvimmat huorat ole niihin päätynyt naiskentelemaan.

Vierailija
37/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku iloitsee SAUNALLISESTA sviitistä saati menee saunaan romanttisena viikonloppuna. Kaiketi sitten suomalainen tapa, varmaan ne pakolliset siiderit ja kaljatkin kitataan ja sammutaan lopulta sänkyyn.

terveisin ulkosuomalainen

Vierailija
38/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se todettava, että koko maa on PASKA. Onneksi sä olet ulkomailla turvassa.

joku iloitsee SAUNALLISESTA sviitistä saati menee saunaan romanttisena viikonloppuna. Kaiketi sitten suomalainen tapa, varmaan ne pakolliset siiderit ja kaljatkin kitataan ja sammutaan lopulta sänkyyn. terveisin ulkosuomalainen

Vierailija
39/39 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku iloitsee SAUNALLISESTA sviitistä saati menee saunaan romanttisena viikonloppuna. Kaiketi sitten suomalainen tapa, varmaan ne pakolliset siiderit ja kaljatkin kitataan ja sammutaan lopulta sänkyyn.

terveisin ulkosuomalainen

kuin Suomessa, koska emme viettäneet tätä viikonloppua Suomessa. Mut eihän kaikkien ole pakko tykätä, muhun kyllä osui ja uppos! -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi