Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko näyttää miehellesi kauneutesi ja vartalosi

Vierailija
10.09.2012 |

"Kun olit vielä nuori ja kaunis, uskalsitko näyttää riittävästi vartaloasi?"- ketjussa on tullut selväksi, että suuri osa ei julkisesti halua tuoda kauneuttaan esille ja osa ei edes (nuorena?) miehelleen.

Sinä vähän vanhempi nainen, uskallatko näyttää miehellesi kaunettasi ja vartaloasi? Tuotko nauneuttasi ja "sulojasi" esille ollessasi miehen kanssa kahden lomalla tai vain kotona neljän seinän sisällä tms. tilanteissa.

Kysyjänä on yllätys yllätys mies.

Yleistä uteliaisuutta ja jos kaupan päälle saisi tieton kikkakolmosen, jolla saisi vaimon olemaan "kaunis" miehelleen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusoittelen kuulemma liikaakin pukeutumalla ihonmyötäisesti ja esittämällä kotona vietteleviä tansseja... Luulin, että tämä olisi yleistä :D

Vierailija
2/7 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetpä vaikutuksen olemuksellasi,toivottavasti minullekin suotaisiin tuollainen suhde jossa tuntisin itseni naiseksi!' T: parikymppinen tyttö

olin kuin pieni ketunpoika, laiha ja epävarma kaikesta. Ja äiti jo 21v ja 23v:nä.

Mutta varmasti ennemmin tai myöhemmin löytyy joku joka näkee oikean sinun:D Varmasti!! Tärkeintä on että näet itse itsesi kauniina ja ihailun arvoisena, siitä kaikki lähtee:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaunistaa aina!

Vierailija
4/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 52v kaunis mamma:)

Meillä kikka on ollut äärimmäisen yksinkertainen, miehen mielestä mun vartaloni on vain täydellinen ja seksikkäin mahdollinen vielä 16v jälkeenkin. Hän ei ehkä osaa aina osoittaa kiintymystään hellyydellä ja kädestä pitämällä (opetellaan edelleen;D) mutta sanallisesti hän ei ole koskaan säästellyt kehuja!

Hipaisee rintaa ja "ihmettelee" miten voi 4 lapsen jälkeen olla kuin parikymppisellä - niin kouraan mahtuvat ja tiukan kiinteät. Tai miten hyvin salillakäynnit on vaikuttaneet pepun ja vyötärön kiinteyteen muutamassa viikossa... Tai miten upealta mun sääret näytti mekon ja korkkareiden kanssa aamulla (laittoi tänäänkin viestiä perään...)

Ja tottakai "provosoidun" tästä mielelläni, pukeudun 9/10 hameeseen tai mekkoon - en tosin koskaan tyylittömän paljastavasti tai ikäiselleni sopimattomasti mutta silti nuorekkaasti ja muodikkaasti. Olen hänen avullaan oppinut löytämään itsestäni sen kauniin naisen jota ensimmäinen mieheni yritti niin kovasti latistaa!

Toki kotona oleskellaan enimmäkseen "siviileissä" mutta heti jos on tilaisuus pukeudun kauniisti tietenkin myös miestäni varten. Kerran pari vuodessa lähdemme kaksin reissuun ja silloin miehelle on tarjolla silmänruokaa koko rahan edestä:)

Sanottakoon nyt toki sekin että myös mieheni pitää huolen ulkonäöstään ja pitää tyylikkäistä vaatteista aina kun on tilaisuus. Molemminpäin...

Vierailija
5/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetpä vaikutuksen olemuksellasi,toivottavasti minullekin suotaisiin tuollainen suhde jossa tuntisin itseni naiseksi!'

T: parikymppinen tyttö

Vierailija
6/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten lasku jos ei ala ketju rullaamaan.

Vierailija
7/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä häpeile ollenkaan alastonta vartaloani mieheni edessä. En ole hoikka enkä timmi, kuten tuo rouva edellä. Silti olen mieheni mielestä kaunis. Luulisin, että rakkauteni ja intohimoni häneen tekee musta viehättävän hänen silmissään. No, rintojani hän kehuu kovasti, ovat kauniit ja pystyt, eivätkä suuret.

Pukeudun ihan normaalisti, en käytä korkkareita tai hametta. Hyvin istuvat farkut on mulla "se" juttu. Lisäksi kevyt meikki, puhtaat luonnolliset hiukset, iloinen ilme -- se riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi