Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Te, jotka ETTE kuuntele hittimusiikkia, perusnovaa radiosta tai iskelmää, mitä kuuntelette?

Vierailija
10.09.2012 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sky.fm

Autossa kuuntelen Groovea, Partya tai joskus Bassoa.

Vierailija
2/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta metallia (speed, power, death ja black)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta metallia (speed, power, death ja black)

sieltäkin tulee vähän liian kevyttä musiikkia minun makuuni =)

Vierailija
4/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panic! at the disco bändiin ja sen levy pyörii autossa ja spotifyssä

Vierailija
5/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä musiikista. Jos jotain kuuntelen radiosta, se on puheohjelmaa.

Jos joskus haluan kuunnella musiikkia, kuuntelen levyltä. 60-luvun rock, punk, Nick Cave, Lou Reed, Marianne Faithfull ym. vanhat pierut on aika hyviä.

Vierailija
6/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele musiikkia juuri koskaan. Tai perhetilanteesta johtuen lähinnä vaan lastenmusiikkia satunnaisesti.

Vierailija
7/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen noiden kuuluvuusalueen ulkopuolella, en avaa radiota.

Muuten kuuntelen soulia, jazzia, reggaeta, folkia, funkia.

Vierailija
8/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää että soi jokin taustamusiikki, olen mieluummin hiljaisuudessa.

Vierailija
9/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi sietää Novaa, Aaltoa tai SuomiPopia.

Kuuntelen Radio Rockia tai YleX:ää.

Vierailija
10/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa perehtyä uuteen musiikkitarjontaan, joten kuuntelen vanhoja suosikkejani: Pearl Jam, Metallica, Foo Fighters, Nickelback, Faith No More, Nirvana... Haluaisin kyllä löytää uusia hyviä bändejä, mutta en jaksa kuunnella riittävästi tuntematonta musiikkia, joten ei onnistu :-/

Vierailija
11/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä vähintään 8 tuntia. Joskus myös Bassoa tai Spotifya.

Vierailija
12/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus harvoin spotifystä tai levyltä pistän yksittäisiä kappaleita tulemaan. Ultra bra ja leevi and the leavings taas yhtyeina yksiä suosikkeja. Mies taas ei muuta teekkään kun spotifyä kuuntele... Tai autossa groovea tai omia levyjään. ZZtop hänen suosikkinsa.

Vierailija
13/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NRJ ja nova päällä jos sieltä sattuu tuleen hyvä biisi. Tällä hetkellä aika kova juttu on City, mutta Groove ja Rock ovat myös aika usein päällä. Jos ollaan tampereen suunnalla menossa, on päällä monesti siellä kuuluva Party.

Vierailija
14/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heviä, metallia, miksikä sitä ny joku haluaa nimittää. Poisonblack for life ja Sentenced kanssa, muun muassa.

Korpiklaanikin on aikanmoisen hyvä.

Vierailija
15/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ibizaglobalradio tai ministry of sound ym.

Myöskin sound cloudilta kuuntelen minimal technoa, trancea ja electroa, joskus dubstepia.

Aamuisin saatan kuunnella radio rockia, mutta muuten en koskaan tavallista radiota.

Joskus kun olen ajanut autolla pidemmän matkan, on ollut pakko laittaa radio päälle.

Nrj:n Shit music only ja juontajien kuuntelijoita aliarvioivat persepanoläpät ovat noloja ja tosi junttia.

Voicella on aina se yksi ja sama läski dumaamassa itseään paremman näköisiä ihmisiä.

Novaa olen ehkä kerran kuunnellut ja vaikutti siltä, että joku persu pyörittää showta ja ihmiset soittelevat kännipäissään mielipiteitä radioon.

Uskomatonta paskaa.

Vierailija
16/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten omaa musiikkia iPodilta.

Vierailija
17/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa perehtyä uuteen musiikkitarjontaan, joten kuuntelen vanhoja suosikkejani: Pearl Jam, Metallica, Foo Fighters, Nickelback, Faith No More, Nirvana... Haluaisin kyllä löytää uusia hyviä bändejä, mutta en jaksa kuunnella riittävästi tuntematonta musiikkia, joten ei onnistu :-/

Uutta hyvää musiikkia kuulee sieltä ilman, että itse joutuisi näkemään vaivaa. Joukossa myös mm. noita mainitsemiasi (no Metallicaa harvemmin).

Kanavan idea on, että ei rajoituta mihinkään genreen eikä aikakauteen, eikä ole soittolistoja. Jokainen toimittaja soittaa juuri sitä, mitä mieleen juolahtaa. Jokaisella on omassa ohjelmassaan jokin kantava idea, mutta suinkaan kaikilla rajaus ei ole musiikkityylin mukaan tehty. Ja ohjelmasta toiseen vaihtelua on todella paljon!

Rakastan tuota kanavaa, sillä tylsistyisin kuuntelemaan samaa genreä ja vieläpä samoja biisejä monta kertaa päivässä. Kaikesta, mitä he soittavat, en aina tykkää, mutta toisaalta olen kanavan avulla oppinut pitämään sellaisestakin musiikista mistä alun alkaen en pitänyt. Ja jos välillä tuleekin joku inhokkibiisi väliin, niin seuraavat 10 hyvää kuulostavat sitäkin paremmilta.

Eikä tämä ole maksettu mainos!

Vierailija
18/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä taustahälystä.

Autossa minulla saattaa olla auki joku radiokanava, mutta sekin vain sen verran että erotan moottorin äänen.

Olen joskus käynyt konsertissa, mm Tavastialla ja Hartwallilla, mutta en jaksa keskittyä kuuntelemaan edes yhtä biisiä loppuun kyllästymättä. Ajatukset alkavat harhailla ja alan seuraamaan mitä muut puuhaavat.

Vierailija
19/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NRJ ja nova päällä jos sieltä sattuu tuleen hyvä biisi. Tällä hetkellä aika kova juttu on City, mutta Groove ja Rock ovat myös aika usein päällä. Jos ollaan tampereen suunnalla menossa, on päällä monesti siellä kuuluva Party.

Sisälukutaito hukassa?

Vierailija
20/31 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sky.fm Autossa kuuntelen Groovea, Partya tai joskus Bassoa.

Ja muuta en enää halua kuunnellakkaan. Kiitos vaan vinkistä :)