Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on kuin yksi lapsi lisää tässä perheessä

Vierailija
09.09.2012 |

Ei suinkaan tasavertainen ja vastuuntuntoinen aviomies vaan ihan kuin lapsi :( Ei hoida asioita mitkä lupaa, ei pidä kiinni asioista mitkä olemme sopineet lasten hoidosta (esim nukkumaanmeno ajoista), lapsi saattaa olla ulkona ilman ulkovaatteita, ei siivoaa jälkiään (jos siivoaa niin jättää puolet tekemättä), saattaa jättää kotoa poistuessaan valot, tv:n, kahvinkeittimen päälle, ei lukitse ulko-ovia.. jnejne.

En haluaisi erota mutta taas tuntuu että tästä ei vain tule mitään :( Olen yrittänyt puhua nätisti ja vähemmän nätisti mutta mikään ei koskaan muutu. Onko jotain paikkaa mihin voi mennä juttelemaan tai hakea neuvoa? Pakko oli purkautua nyt tänne, jos vaikka joku osaisi neuvoa mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alettiin seurustelemaan, oli useamman vuoden asunut itsekseen ja hoitanut kaiken itse (äiti asuu useamman 100 km päässä).

Kun tuli lapsia, niin toki automaattisesti hoidin kodin ja lapset. Ja vaikka kuinka puhuttiin, että kun palaan täihin, niin sitten tasataan vastuut ja työt. Se ei vain onnistunut. MIes on edelleen sellaisessa moodissa, että oeltusarvoisesti minä hoidan, selvitän ja vastaan kaikesta, ellen erikseen pyydä häntä jotakin tekemään.

Olen toki itse opettanut häntä siihen sillä, että en jaksa montaa kertaa pyytää, kun jo teen asian itse. En vain jaksa pyydellä useita kertoja.

En ollut ap, mutta näin meillä.

Oliko ne seurusteluaikana sitten ihan kelvollisia? Vai muuttuivatko vasta lasten syntymän jälkeen? Jos mies on ollut jo seurusteluaikan tomppeli, niin miksikäs se siitä muuttuisi.

Vierailija
62/65 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa "kiva" suhde teillä. Minun mieheni sanoi minulle tässä juuri yksi päivä että hänestä olisi mukavaa jos tekisimme enemmän asioita yhdessä. Eipä tullut mieleenkään ruveta naureskelemaan ja torppaamaan hänen lautapeli-ilta-ideaansa, vaikka itse olisin rehellisyyden nimissä katsonut mielummin vain tv:tä ja mennyt aikaisemmin nukkumaan. Ja oikein mukavaahan meillä olikin!

Sehän on myös tutkittua että tasa-arvoisissa pariskunnissa molemmat ovat onnellisempia kuin epätasa-arvoisissa, siis sekä mies että nainen. Joustoa pitää olla molemmin puolin mutta se ei tarkoita sitä että toinen joutuu kynnysmatoksi.

Minun mieheni sanoisi tuohon että "halua ihan vapaasti rakas" ja nauraisi päälle. Eli ei kannata haluta sellaista johon itse ei voi vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap?

Vierailija
64/65 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjolla - Asperger?

Vierailija
65/65 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohimolohkon alkava dementia. Just luin netistä. Onko käytös muuttunut?