Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesten rahoilla elävät

Vierailija
09.09.2012 |

Pärjäisittekö itse omilla rahoilla, jos eroaisitte ?

Itse olen eronnut ja ainoa yhteiskunnan antama tuki on lapsilisä. En saa mitään asumistukia yms. Enkä edes ole pyytänyt lapsen isältä elatusmaksuja. Ja hyvin ollaan pärjätty, ei oo edes tarvinnu luopua autosta eikä mistään muustakaan. Mutta kun vielä oltiin koko perhe yhdessä niin silloin opin tuon talousasioiden hoidon koska maksoimme kaikki menot tasan 50/50. Oli paljon helpompi erota kun tiesi, että pärjään. Eikä tarvii roikkua kenessäkään kiinni pelkän rahan takia.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: AP omista tuloista nauttiva itsenäinen nainen, ei yhteiskunnan eikä miesten elätti.

teitä riittää. Kumman usein te silti näitä aloituksia teette, aika paljon taitaa napojanne kaivella muiden elintavat ja valinnat elämässä. Miksi? Eikö siellä oravanpyörässä "minimipalkalla" olekaan kivaa?

Vierailija
22/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etuuksia olen käyttänyt samoin kaikki muutkin varallisuuteen katsomatta, äitiys-, vanhempain- ja hoitovapaat sekä lapsilisät. Meillä ei ole sinun ja minun rahoja vaan perheen käyttövarat.

Olen pärjännyt yksin neljän lapsen kanssa ihan omalla ansiotyöllä 5 vuotta.

Raha itsessään ei ole minulle mikään itseisarvo vaan toimeentulo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on oikeus saada elatusta molemmilta vanhemmiltaan. Minielautsavullakin lapset saisivat sitten kaikenlaista mukavaa tai edes säästöjä, joilla voi aloitella aikanaan omaa elämäänsä.

Vierailija
24/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästään.

Olen kotona ollut kohta kymmenen vuotta. Mies tienaa paljon ja rakastaa minua syvästi. Tämä ratkaisu on meidän molempien, että olen jäänyt kotiin hoitamaan huushollia ja lapsia (viisi).

Rakastan kotonaoloa! Puuhaa riittää, ja olemme voineet matkustella mielinmäärin (mies osakas omassa työpaikassaan ja yrittäjä, ja voinut lähteä kun haluaa lomalle).

En ole koskaan kerjännyt mieheltäni rahaa, vaan itseasiassa mies siirtää omalle tililleni rahaa riittävästi jokakuukausi joka on tarkoitettu ruokaostoksiin, vaateostoksiin, laskuihin ja minun henkilökohtaisiin menoihin ja lasten menoihin. Lapset ovat saaneet harrastaa mitä haluavat, on ostettu mitä tarvittu ja itseäni olen aina halutessani päässyt hemmottelemaan esim. kasvohoidoissa, kampaajalla, urheilemaan, ja sivistämään (esim. kielten opiskelua ja käsitöitä). Kaikki miehen rahoilla.

Toisaalta, mies ei koskaan olisi voinut antautua samalla tavalla uralle, jos minäkin olisin ollut töissä, ja lapset vieraalla hoidossa. Olisi ollut paljon enemmän sumplimista, stressaavampaa.

En tuomitse ap ratkaisuasi, toivon, että meidänkään perheen ratkaisua ei tuomita. Kukin katsoo parhaakseen mikä sopii millekin perheelle ja mikä ei.

Ja voin sanoa, että olen nauttinut. Olen voinut halutessani ostaa vaikka mitä luxuslaukkuja mielinmäärin (mutta en ole halunut, säästän nekin rahat lapsille esim. sijoitusasuntoon jonka saavat kun muuttavat pois kotoa opiskelemaan).

Vierailija
25/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin erossa niin paljon rahaa että eläimiin vaikka en tekis päivääkään töitä.

Mun ylpeyteni ei kestäisi hylätä lapsiani tarhaan ja painaa niska limassa töitä että voisin rehviä nauttivani omista tuloistani ja siitä että on mahdollisuus käydä nussimassa varattuja.

Minä nautin lapsistani ja ajasta heidän kanssaan.

Ehkä tästä syystä minä olen onnistunut avioliitossani koska arvostan perhettäni ja tienaamaani rahaa.

Terveisin maailman onnellisin naimisissa oleva perheen äiti ei mikään yh jonka tarvii jakaa varatuille miehille perhettä kun ei vapaata saa ja senkin minkä joskus sai munasi eikä päässyt edes naimisiin ( miehen onni)

Vierailija
26/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en elä minimipalkalla mutta en ole suurtuloinen vain pelkkä keskituloinen n. 30000€ vuodessa. Enkä asu pääkaupunkiseudulla, joten pärjään ihan hyvin koska täällä ei ole niin suuret asumismenot.

T: AP

Vierailija
27/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät oikeasti halua naimisiin vaikka kosittais monta kertaa. RVA tittelit ovat vanhanaikaista ei nykyään ole mitään pakkoavioliittoja, jos tulee raskaaksi. Eikä kaikki yh:t etsi uutta "isää" lapsilleen. Ja sitä paitsi voi sitä exien kanssa olla myös erojenkin jälkeen nii ku silleen... On olemassa ihmisiä, jotka eivät kaipaa mitään kahleita elämäänsä. Voi elää vain itselleen.

Vierailija
28/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnarkomaani, eikä enempää tienaa??? Voi jösses...

Vierailija
29/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, et siis ole onnistunut nappaamaan hyvätuloista miestä (niillä on katsos tietty tasovaatimus) ja senkin, jonka onnistuit nappaamaan, ei halunnut edes kanssasi naimisiin, joten tottakai teillä oli omat rahat. Ja nyt olet yksin, hienoa!

Vierailija
30/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajien palkka on liian pieni. Mutta on tämä tärkeämpää työtä kuin miesten rahoilla eläminen ja pelko siitä, että joskus joutuu olemaan yksin eikä saa rahaa kampaajalle menemistä varten :)

Vierailija
31/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt siis sanoisi eläväni mieheni rahoilla... enkä tajua tuollaista rehvastelua aiheeseen liittyen muutenkaan, harvoinpa kukaan niitä miehiä PAKOTTAA perheensä elättämään.

Vierailija
32/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan; mies olisi monta kertaa halunnut naimisiin mutta minä en halunnut.

Ja on sitä monesti ns. varakkaat yritysmiehet halunneet seurustelua mutta useat heistä ovat olleet liian pullukoita tai ujoja koska pidän vain urheilullisista miehistä, jotka käyvät säännöllisesti kuntosalilla eli ei tarvii touhuta peiton alla pimeässä.

Vierailija
33/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en elä minimipalkalla mutta en ole suurtuloinen vain pelkkä keskituloinen n. 30000€ vuodessa. Enkä asu pääkaupunkiseudulla, joten pärjään ihan hyvin koska täällä ei ole niin suuret asumismenot.

minulle tuo 30ke on lähinnä taskuraha. Varsinkin jos on brutto?

Vierailija
34/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30ke lähinnä taskuraha. Luuleeko joku, että joku hyvin tienaava n. 1 % suomen väestöstä, oikeasti kirjoittaisi uusavuttomien mammojen palstalle ???

Vierailija
35/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30ke lähinnä taskuraha. Luuleeko joku, että joku hyvin tienaava n. 1 % suomen väestöstä, oikeasti kirjoittaisi uusavuttomien mammojen palstalle ???

eihän se TIENAAVA kirjoitakaan, vaan hänen vaimonsa. Anybody...?

Vierailija
36/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1% rikkaan miehen vaimo on sitten varmaan lähiöstä kotoisin koska ei tämä ole kovin sivistynyttä jos kirjoittaa tänne. Rikkaan vaimon paikka on liitää jetset-elämässä, niin kuin ne espanjassa elävät miljonääriäidit. Ja lapset hoitaa tietysti lastenhoitajat. Anybody?

Vierailija
37/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1% rikkaan miehen vaimo on sitten varmaan lähiöstä kotoisin koska ei tämä ole kovin sivistynyttä jos kirjoittaa tänne. Rikkaan vaimon paikka on liitää jetset-elämässä, niin kuin ne espanjassa elävät miljonääriäidit. Ja lapset hoitaa tietysti lastenhoitajat. Anybody?

Vierailija
38/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni teistä on palkannu lastenhoitajan ? Anybodyy...

Vierailija
39/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy töissä, mutta siirrän parisen tonnia kuussa omiin menoihini, laskut yms. maksan puolisoni tileiltä. Oman tilini rahoja käytän lähinnä lapsiin ja itseeni.

Jos teen isompia ostoksia, maksan ne mieheni tileiltä.

Miehelläni on uransa, jonka minä mahdollistan olemalla aina käytettävissä lasten-ja kodinhoitoon, kun hän matkustaa.

Tosin meillä käy kyllä siivooja, mutta kuitenkin, onhan perheen hoitamisessa kaikenlaista muutakin.

Olen sitä mieltä, että koska mieheni halusi lapsia ja naimisiin, mutta myös uransa, niin tämä on sitten se hinta, jonka hän siitä maksaa.

Mutta me emme ikinä ole riidelleet rahasta, siitä ei edes puhuta.

Vierailija
40/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tajua, miksi lapsesi isä ei maksa elareita. Lapsella on oikeus molempien vanhempiensa elatukseen, joten lapselle ne rahat tulee eikä sulle, joten turhaan kiillotat tällä sädekehääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan