Voi helvetin perkele, mitä tämä taas on?
Minulla on vapaa viikonloppu ja eilen aamusta aloin siivoamaan makuuhuoneita, etenkin lasten huoneet olivat aivan hirveässä kunnossa. Siinä ohella laitoin lounaan, pesin pyykkiä ym. En saanut urakkaa edes valmiiksi kun lähdin käyttämään mummoa asiaoilla ja sieltä suoraan viemään lasta harkkoihin.
Mies on tehnyt pitkää työpäivää ja tullut kotiin yleensä vasta kun lapset ovat olleet jo nukkumassa. Eikä ole kotona edes syönyt kun on kotiin tullut. Niinpä sitten ostin minulle ja lapsille grilliruokaa kun tultiin harkoista kotiin.
Ostin kyllä ison annoksen itselle, että jos mies tuleekin ajoissa kotiin niin siitä riittää hänellekin.
Tultiin kotiin ja miehen auto olikin pihassa. Keräsin kamppeet autosta ja huomasin että mies oli soittanut kerran muutamaa tuntia aiemmin.
Ulko-ovi lukossa ja koputtelin ovelle, kun kotiavaimet jäi autoon. Ei aukaissut ovea, piti lähteä autoon hakemaan avaimet.
Sisällä mies makasi naama norsun vitulla sohvalla. Sanoin etten ollut kuullut puhelimen sointia ja vittuili vain takaisin.
Kysyin että ottaako ruokaa että en ostanut hänelle omaa, mutta omastani riittää kyllä, ei kelvannut.
Kysyin mikä oli hätänä, ei mikään. Kysyin monta kertaa uudelleen ei mikään. Söimme lasten kanssa ja jatkoin kesken jäänyttä siivousta.
Tunnin päästä mies alkoi vetämään vaatteita päälleen ja vittuili, että hänenkin pitää varmaan alkaa yhtä välinpitämätömäksi kuin minä. Aikoi hakea itselle ruokaa nakkarilta, sitä minun ruokaa oli edelleen jäljellä, ei kelvannut.
Mies ei tullut enää kotiin takaisin.
Aamulla lspset soitti hänelle ja mies selitti ettei tullut yöksi kotiin kun minä en soittanut häntä tulemaan kotiin. WTF? Miehen piti vain hakea ruokaa...
Se suuri moka minkä tein oli se etten soittanut hänelle sieltä nakkarilta, että ostanko hänelle ruokaa.
Tosi kiva, meillä on viikonlopuksi varattu ja maksettu reissu ulkomaille.
Minulla jatkuu sama työleiri kuin eilenkin, loppu talo pitää siivota ja lapsella taas harkat. Eli paska vapaa viikonloppu, kiva mennä huomenna taas töihin kun vitutuskäyrä on huipussa.
Kommentit (4)
todennäköisesti tässäkin tarinassa on "vakka kantensa valinnut". Nythän olemme kuulleet vain sen "viattoman" osapuolen kertomuksen koko totuudesta. Minkähänlaisen tarinan ap:n mies kertoisi?
keskustele siivous ja muut käytännön asiat erikseen, äläkä kosta tommosella piilo veetuilulla.
Ei tulis itselle mieleenkään olla kysymättä, onko toisella nälkä.
Et taida itsekkään paljon yrittää sen positiivisen ilmapiirin ylläpidossa.
Sitä en kyllä ymmärrä, että jää tulematta yöksi kotiin, jos ei erikseen käsketä, lapsellinen ukkokin.
Kaikenlaisia miehiä sitä onkin! Otan osaa, miehesi on k-pää.