Onko teillä sellaisia lasten kavereita...?
Joiden kotiin ei koskaan pääse leikkimään? Mun pojalla on kaksi sellaista kaveria joiden luokse ei koskaan pääse mutta he pääsevät kyllä joka kerta meille (vanhempana antavat joka kerta luvan tulla meille).
Jotenkin pidän tätä omituisena koska vuoroin vieraissa pitäis olla enkä itse kehtaisi lastani toisten luokse aina päästää jos omaan kotiini he eivät koskaan olisi tervetulleita!
Kommentit (24)
Pääsee sisälle kun mahtuu.
On ihan riittävästi että omat lapset pyörii sisällä levittämässä putua, puhumattakaan että kokoajan jku kaverikin nuohoaisi meillä.
Sinuakin varmaan huvittaa saada purisia vaatteita?
Jsokus on työpaäivän jälkeen sellainen fiiis ettei jaksa hulinaa sisällä ja silloin sanon, että ei nyt tai jos on siivous menossa.
Kun meille tullaan, meillä kuitenkin käyttäydytään meidän kodin sääntöjen mukaan, ei sikailla. Jos lapset kinuaa ruokaa, käsken heidät kotiinsa syömään tai annan ruokaa, mutta yleensä ilmoitan siitä lapsen kotiin. Minusta on kiva tutustua lapsen kavereihin ja toivon, että teininäkin viihtyvät meillä eikä puistoissa kaljottelemassa.
Olen pyytänyt, että toisi, koska ajattelen sitä, että mitä kavereiden vanhemmat ajattelevat.
Suurin osa kavereista on kyllä ujoja, haluavat olla vanhempiensa lähellä ja omassa kodissaan/ pihallaan. Jota ei lapseni tietenkään ikävänä pidä, koska on taas itse menevää sorttia ja "kaikilla kavereilla on kivempia leluja, kuin mulla". Toivoisin, että edes joku tänne tulisi (yksi on käynyt pari kertaa), mutta ei...