Olen julkisuuden henkilö
haluaisin niin kovasti kertoa miten asiat ovat, mutta olisi nolo avautua siitä täällä. Musta kirjoitetaan niin paljon p.... ja mun kuva julkisuudessa on ihan erilainen, kuin oikeasti olen. Ja tosielämässä mä olen ihan pa, vaikka toisen kuvankin joku vois saada. Älkää pliis uskoko kaikkea mitä lehdistä luette (tai täältä).
Kommentit (9)
anteeksi että ollaan pilkattu sun lyhyen matikan kutosta.
Googlasin hetki sitten nimeni ja löysin täältä keskustelun. Mahaan sattuu ja itkettää. Olenko noin kamala? Mies käski sulkemaan koneen.. Tuntuu niin pahalta, että ihmiset, jotka eivät minua tunne, kirjoittavat tänne ja kuvittelevat tuntevansa.
Ovat varmaan (?) nähneet samoja juttuja, mutta eivät ole halunneet kertoa kai minulle. Emme puhu näistä ikävistä jutuista mitään. Jos minua vihataan noin paljon, uskallanko liikkua kaupungilla yksin? Kerropa sinä, joka olet haukkunut täällä jotain ihan kunnolla, sanoisitko sen minulle myös päin naamaa?
koskaan sitä, että ketään ihmistä nimellä mollataan missään. Kukaan toinen ei voi tietää oikeasti jonkun asioita ja elämää.
Puhumattakaan, kun ulkonäköä pilkataan, mikä on luojan luoma ominaisuus.
toivon, että Luoja antaa pilkaajille rangaistuksen ja kovan sellaisen.
googlaappa itsesi sitten pois tältä palstalta jos pahaa tekee. voidaan lukea seiskasta sitten erikoishaastattelu "internetistä tuli pahamieli".
Kyllä me tiedetään että sä Tauski oot pa.
kirjoittelen tänne usein itsestäni,mainostan itseäni jne huokailen miten ihana mekko sillä oli taas...en tietenkään kerro että minä itse kirjoitin sen ;)
Jos hakisin huomiota saisin sitä muuallakin kuin täällä ;)
Mä vaan niin haluaisin oikaista asioita. En ole julkkis, joka tunkee itsensä lehtiin. Olen vaan joutunut sinne.. En ole siis mikään tositvbimbo tms. tyrkky.
miksi on mennyt leikkiin mukaan.
Miksi joku menee bb-kilpailuihin, missikisoihin, politiikkaan, seurustelee näyttävästi jääkiekkoilijan kanssa ?
Valtaosa ( 99,5 % ) Suomen "julkkiksista " on halunnut siihen asemaan ja nyt on ihan turha enää sanoa voi voi.
Asemaa voi parantaa esim. osallistumalla hyväntekeväisyyskampanjoihin. ja näissä voi tehdä muutakin kun näyttää naamaansa.