Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mummo on kuolemaisillaan :(

Vierailija
07.09.2012 |

Äiti soitti juuri äsken.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yritä iloita päivistä, jotka saitte yhdessä. Mun isovanhemmista viimeinen kuoli, kun olin 21v. Olisin halunnut tuntea heidät, kun itse olen aikuinen. Vuosien varrella olen ymmärtänyt, että vanhemmat ovat välttämättömiä, isovanhemmat bonusta.

Biologisesti kyllä, mutta muuten ei.

Vierailija
2/8 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältäkin!

Sytytä kynttilä ja ole vaan hiljaa yksin. Et voi sännätä paikalle, mutta luulen, että Mummosi arvostaiisi jos tietäisi miten paljon välität.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan meni äiti. Vaari meni kun olin pieni. Isäni meni juuri ennenkuin esikoiseni syntyi. Tiedän aika hyvin miten kamalalta nuo tilanteet tuntuvat, joskus voi tulla tunteita että miksi tämä ihminen minut "hylkäsi" poislähdöllään...mutta ei näihin juttuihin saa vastausta, ei koskaan. Pitää vaan jaksaa eteenpäin.

Vierailija
4/8 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itse, kun mummu kuoli. Hän on ihminen, josta minulla on vain hyviä muistoja.

Vierailija
5/8 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetä hänelle hyviä ajatuksia ja rauhaa jos et pääse lähelle- ajattele häntä

Vierailija
6/8 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se vaan elämän kulku menee..koita jaksaa!

Vierailija
7/8 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me mennään, ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
8/8 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yritä iloita päivistä, jotka saitte yhdessä. Mun isovanhemmista viimeinen kuoli, kun olin 21v. Olisin halunnut tuntea heidät, kun itse olen aikuinen. Vuosien varrella olen ymmärtänyt, että vanhemmat ovat välttämättömiä, isovanhemmat bonusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä