Kaipaan parannusehdotuksia blogistani
Aloittelin tässä joku aika sitten uutta blogia, josta haluaisin parhaimman blogini ikinä. Te, jotka rakastatte arvostelemista niin olkaa hyvä: www.arkirallia.blogspot.com
Mikä hyvää? Mikä huonoa? Mitä lisää? Mitä vähemmän? Ulkoasu? Ihan mitä vain :)
Kommentit (5)
koska omat lapset ovat jo koululaisia. Mutta muutama asia tulee mieleen.
Sisältö vastaa täysin blogin nimeä, joka on hyvin keksitty. Tämänsisältöiselle löytyy lukijakuntaa varmasti. Plussaa pohjoissuomalaisuus (olen pk-seudulta).
Huonoa on ainakin värikäs tausta. Vaikka aterimet ovat kivannäköisiä ja -värisiä, niin alaspäin skrollatessa tausta näyttää venyneiltä vesipisaroilta :O Valkoinen tausta näin värikkäillä kuvilla toimisi paremmin ja olisi tyylikkäämpi.
Jotkut kuvat ovat tosi rakeisia. Panosta kuvien laatuun.
Tekstiä on joissakin postauksissa aivan liikaa, ei jaksa lukea. Tiivistä. Tiedän, ei ole helppoa!
Isimies-sana sorahtaa parahtaa korvaani, tulee mieleen eräs toinen bloggaaja eikä lainkaan hyvällä.
Oliko tästä palautteesta mihinkään? Rakentavasti ainakin yritin.
t. täti-ikään ehtinyt äiti, joka on paljon blogannut ja lukenut blogeja:)
Verhot on ruttuset kun ne on päivisin auki. Mut älä huoli, vaihdan ne kohta ;)
Mukavaa palautetta! Mulla ei tule taustan kanssa moista ongelmaa, mutta pitääpä katsella yksivärisiä taustoja. Omasta mielestä rakeisia ovat vain noi kuvat, missä itsekin olin. Ne oli tahallaan tollasia, ettei ihottuma näy pahasti :D Mutta olen kyllä vielä ihan amatööri kamerankin kanssa, harjoitellessa.
Totta! Enpäs aiemmin tajunnutkaan, et fontti on noin pienellä ennenkuin vertasin toiseen blogiin. Iso kiitos! :)
ja miks muuten sub verhot on noin ruttuset?