Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan tyttäreni tajuamaan, että hänen miesystävänsä ei ole tosissaan?

Vierailija
07.09.2012 |

24 vuotias tyttäreni seurustelee 36 vuotiaan miehen kanssa. Miten voin avata tyttäreni silmät? Eihän tuon ikäinen kypsä mies voi millään olla tosissaan noin nuoren naisen kanssa. Tyttäreni on vain viaton, nuori ja rakastunut. :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nayttaa silta, etta roikut lapsessasi kiinni kuin tama olisi alle 10-vuotias. Tyttaresi on aikuinen nainen, ja hanella on oikeus tehda omat virheensa (ja mista sina sen tiedat miten heidan suhteensa etenee?), ei ole enaa sinun hommasi niita estaa.

Tuskin 24-vuotias kovin viatonkaan on. Eikohan hanella ole enemman kokemusta erinaisista asioista kuin mammallansa... Ajat ovat muuttuneet sitten sinun nuoruutesi.

Vierailija
2/13 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tosissaan? Mitä vanhempi mies, sitä enemmän tosissaan se on, jos nuoren naisen sattuu kiinni saamaan. Ikäistensä kanssa ne eivät tosissaan ole, kunhan palloilevat sitä oikeaa, ja 20 vuotta nuorempaa, odotellessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet viikkoja jankuttanut tätä samaa. Asia ei kuulu sinulle. Olet hyvää vauhtia karkottamassa tyttäresi kokonaan elämästäsi. Voimia tyttärellesi sinun kanssasi!

Vierailija
4/13 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan, joka rupesi seurustelemaan kun nainen oli 24 ja mies 40. Saivat kaksi lasta, menivät naimisiin, erosivat kolmen vuoden jälkeen. Ei siis onnellinen loppu, mutta iällä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa. Tai no, oli sillä tavalla että mies enemmän elämää nähneenä kertoili naisistaan ja nainen oli mustasukkainen jolloin sekoili miesten kanssa. Se ei kuitenkaan päde kaikkeen, molempien on oltava tavallaan kypsiä kestävään suhteeseen..

Vierailija
5/13 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo vanha ketju, mutta pakko on kommentoida... mä olin parikymppinen kun aloin seurustelemaan 14v vanhemman miehen kanssa ja yhdessä ollaan edelleen ja onnellinen perhekin perustettu (naimisissa + 2 lasta). Oli ainakin tosissaan tuo mun mieheni.

Vierailija
6/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras ystävä alkoi 20-vuotiaana seurustella 35-vuotiaan kanssa, ja he ovat nyt olleet naimisissakin yli 10 vuotta.

Vierailija
7/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä on parempi, että tytär hoitaa suhteensa itse. varsinkin jos toi viimeinen pitää paikkansa

Vierailija
8/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olentelet nenäliinoja jos homma kaatuu.

Vierailija
9/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein inhottavaltahan tuo kuulostaa. Mitä se noin vanha noin nuoresta hakee.

Vierailija
10/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella on oikeus omiin virheisiinsä.

Vierailija
11/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein inhottavaltahan tuo kuulostaa. Mitä se noin vanha noin nuoresta hakee.

Molemmat vielä suht nuoria.

Vierailija
12/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin, anna tyttären huolehtia omasta parisuhteesta. Sekaantumalla asiaan rikot vaan välinne.

t. Minä 28 mies 40, kun alettiin seurustella. 11v yhdessä ja kolme lasta.

Vierailija
13/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinä et ole?