olen kotiäiti, ostin 150 euron saappaat.
eikä miehelläni ole kovinkaan kummoinen palkka (2700)
Mitäs siihen sanot?
Kommentit (23)
Jos saa liiton rahaa tai on muita tuloja, voi olla hyvinkin "rikas" vert. vaikkapa opiskelija joka ei ota lainaa vaan elää joka kuukausi opintotuki+asumilisä tuloilla....
Jos saa liiton rahaa tai on muita tuloja, voi olla hyvinkin "rikas" vert. vaikkapa opiskelija joka ei ota lainaa vaan elää joka kuukausi opintotuki+asumilisä tuloilla....
Ymmärtäisin tarkoitettavan hoitovapaata jolloin ollaan kotihoidontuella joka ei katso tuloja vaan on kaikille sama. N.300 € /kk +mahd.kuntalisä.
Itse olen kotihoidontuella eikä saada kuntalisää. Miehen palkka on 1300€ /kk (verojen jälkeen) joten saamme "köyhänmiehenlisän" tuohon kotihoidontukeen. Olisiko n. 100 € /kk. Lisäksi meillä on hillittömän suuri velka.
Kesällä ostin hetken mielijohteessa kesäkengät vain siksi että olivat kivat ja sopivat vaatteisiini (en varsinaisesti tarvinut) hintaan 22 €. Niistä sain kotona sitten niin kamalan morkkiksen että päädyin palauttamaan kengät seuraavana päivänä kauppaan ja vaihdoin ne puoleen kassilliseen ruokaa. Huokaisin helpotuksesta kun ottivat kengät takaisin. Olo oli kuin alkoholistilla hairahduksen jälkeen.
Jos jostakin saisin ilmaiseksi 150€ saappaat, yrittäisin varmaan myydä ne :P En ikimaailmassa raaskisi kävellä niillä.
just!