Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen kotiäiti, ostin 150 euron saappaat.

Vierailija
07.09.2012 |

eikä miehelläni ole kovinkaan kummoinen palkka (2700)

Mitäs siihen sanot?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa :)

Jos ovat pitkäikäiset ja osaat hoitaa asianmukaisesti ne, niin siitä vaan!

Vierailija
2/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on sitten muitakin "säästöjä". Tsemiä, hyvä ostos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kai nuo jotain kestää?

Tykkäätkö niistä?

Vierailija
4/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko että ovat kalliit? Eivät ole.

Vierailija
5/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet sitten mennyt ostamaan sikakallista sekundaa. :)

Vierailija
6/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella klassisen tyylikkäät ja hyvät jalassa. Päätin opiskeluaikoina, että kengissä en ikinä säästä. Ostan ne, joista pidän. Kyllästyin siihen, että joka talvi meni yhdet 50 euron alennuskengät. Nyt on kaapissa paljon valinnan varaa, kuin uusia kenkiä, vaikka käytetty jo 5 vuotta. Yhdet käytetty kaksi kertaa suutarilla.

Silti tuli huono omatunto tuosto ostoksesta, koska emme ole rikkaita. No mies ei suuttunut.

Vierailija
7/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin muutama päivä sitten syystakin, 250 €. Mielestäni ei ollut edes pahan hintainen, tuolla hinnalla en ainakaan viitsisi lesoilla.

Vierailija
8/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kengät sellaiset että niillä menee vuosikaudet.

Suomessa saa maksaa helposti yli 50€ tekonahkaisista huonopohjaisista kammotuksista, mitkä EHKÄ kestävät sen yhden kauden...

Jos panostaa laatuun, saa nahkakengät hyvällä pohjalla, ja noilla sitten meneekin vuosikaudet (jos hoitaa hyvin).

Eli loppupeleilessä yhden 200e kengät joilla menee ainakin 5 vuotta (yleensä paljon pidempään) maksavat vähemmän mitä 5 vuotta X n.60€ =eli n.300€.

Vierailija
9/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palkkani on yli 7000 euroa kuussa. Huomenna aion käydä hakemassa itselleni talvisaappaat (139 €) ja syysnilkkurit (99 €).

Aiheeseen kommentoisin, että kyllä näillä leveysasteilla täytyy olla lämpimät ja pitävät talvikengät. Ja juuri nyt on kaupoissa valikoima parhaimmillaan, joten hyvä aika kenkäostoksille. :)

Vierailija
10/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkku ja tienaan saman mitä miehesi. Ostin viime talvena saappaat jotka maksoi 220,- euroa. Nyt niistä vetoketju rikki ja arvon vienkö suutarille vai ostanko uudet. Rahan kannalta aivan sama mutta tykkään saappaista paljon.

Mutta ei ollut mitenkään kallis sijoitus sinulta!

Vierailija
11/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nahkatakin. On muuten vieläkin käytössä ja ihan omilla työtienistellä ostettu takki:)Ikää nyt 37v.

Vierailija
12/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista. Todella nätit ja hyvät jalassa. Tekis mieli pitää niitä koko ajan, sisälläkin :)

Vierailija
13/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen halvemmalla nahkasaappaita edes mistään löydä.

Vierailija
14/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksavat vähintään tuon verran;-) ihan normihinta siis, mitä tuohon on sanomista? Mieluummin ostaa kerralla kunnolliset kuin neljänkympin muoviretaleet keskon kaupasta. Inhoan kertakäyttökulttuuria, köyhän kannattaa aina ostaa laatua joka kestää.

Vierailija
15/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vieläkin hyvässä kunnossa.

Vierailija
16/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normi kengistä...

Vierailija
17/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoja kenkiä voi saada halvallakin, kyse on siitä kauanko ne kestävät. Citymarketista ei halvalla saa _laatua_, talvikengissä esim. pitävä pohja on erittäin tärkeä asia, harvaa kiinnostaa liukastella millään sileillä muovipohjilla.

Itsekin olen halpoja kenkiä ostanut, ne ajavat tarkoituksensa esim. juhlissa, yhden kesän ajan jne. Mutta talvikenkien pitää olla hyvät. Ja halvalla ei hyviä talvikenkiä saa, itse ostan nahkaisia joissa hyvä pohja, ja ostan ne aleaikaan, eli normihintaa en maksa. (Maksaisin kyllä jos olisi "pakko", mutta kenkäostot voi aika hyvin ennakoida).

Vierailija
18/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvikengät, jotka maksoivat n saman verran. Olen kävellyt hyvin paljon niillä, viime keväänä meni sivusta rikki eikä voinut enää korjata.

Yritin koko kesän etsiä kirppikseltä talvikenkiä, mutta ei käynyt mäihä.

Samoin, kevään alesta en löytänyt.

Yhdet liian isot, rumat syyskengät ovat, mutta niihin kun laitan sisään villasukat, pärjään talven, toivottavasti niillä.

Onnea uusien kenkien johdosta ! Mulla ei olis varaa, mutta onneksi kaikki eivät ole yhtä köyhiä kuin mä.

Vierailija
19/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin viime talvena mm El Naturalistat ja Espritin untuvatakin sekä parit muut kengät. Niin ja kitaran. Kävin tyttöjen risteilyllä Tallinnassa, muutamalla Pietarin reissulla ja nyt lähden Keski-Eurooppaan. Ja kotiäiti minäkin.

Vierailija
20/23 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin työtön ja ostin stokkalta 159 euron saappaat. en pitänyt ihmeellisenä asiana