Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha mieli tuli.

Vierailija
07.09.2012 |

Kävin tänään töissä, ja ruuan jälkeen lähdin ruokakauppaan hoitamaan ns. isot ruokaostokset, täpötäyteen kauppaan.

Mies ollut päivän sairaan lapsen kanssa jolla kuumetta.

Kun tulin kaupasta alkoi kamala valitus mitä olin tuonut kaupasta, vaikka ei halunnut tehdä kauppalistaa yhdessä kun ehdotin. Sanoi silloin että tiedän, mitä tuon.. Valitti siis lasten kuullen ostoksista, tyyliin kamalasti mennyt rahaa, ihan turhaa, mitä olet oikein tätäkin ostanut... :O

Äsken valmistin ja tarjosin iltapalaa ja mies kävi koiran kanssa sillä välin lenkillä. Olin laittanut hänellekin, ja tavallista parempaa, ehkä.

Sitten tuli aika antaa lapselle antibioottia ja antaessani huomasin, että jäänyt kuiva-ainetta ruiskuun hieman eli ei ollut sekoittunut kunnolla. Olin kyllä todellakin sekoittanut purkkia, olen hoitoalalla ja nämä jutut on verissä. Mies sätti minut ihan totaalisesti vaikka se kuiva-aine olisi voinut tulla ruiskuun ihan kenellä vain.

Kyllä on nyt paha mieli. Minut on sätitty lasten kuullen kaksi kertaa. En tykkää. Onko tälläinen teidän mielestä normaalia käytöstä? :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kai sisäsyntyisesti huonolla tuulella. Minunkin mieheni on joskus. Se on todella kurjaa ja pahoitan mieleni.

Törkeää käytöstähän tuo selvästi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi