Onko sinusta teen juojat jotenkin fiksumpia kuin kahvin kittaajat?
Kommentit (38)
minun jo aikuiset lapseni kertoivat, että olen sanonut jo heidän lapsia ollessaan, että teenjuojat ovat jollain tapaa epäilyttävää porukkaa. :D
Niin, ja olen edelleen samaa mieltä.
Ja aikomukseni on ilmoittaa nettipoliisille kaikki jotka täällä ilmoittautuvat teenjuojiksi.
mulle maistuu molemmat, joten.. olen keskinkertainen.
Minäkin juon kumpaakin. En ymmärrä, miksi pitää olla aina niin ehdottomasti jotain mieltä. Ihan sama kuin koiraihmisten pitäisi vihata kissaihmisiä ja päinvastoin.
Teen juojat on sit vanhana niitä muistamattomia höppänöitä.
En vaan yksinkertaisesti pidä kahvin mausta, joten juon teetä sitten. Sitäkään en juo edes viikottain. Juon vettä tai maitoa.
Olen aina kuvitellut, että kahvia juomattomat eivät juo kahvia joko siksi, etteivät pidä siitä, tai siksi, että kofeiini ei sovi heille, tai siksi, että kahvista tulee mahaongelmia. Liittyykö tähän siis oikeasti jotenkin älykkyys, status tai muu sellainen? Onko herkkämahaiset fiksumpia kuin rautamahaiset?
Minä en juo kumpaakaan. Kumpikaan ei normaalisti maistu hyvälle, enkä oikeen ole ymmärtänyt miksi pitäisi juoda näitä kuumia juomia ellei ole kylmä tai kurkku kipeänä.
ovat tunnetusti olevinaan parempia ihmisiä ja jotenkin henkisempiä kuin muut. Ihme kikkailua haudutetun teen kanssa, pussit ei kelpaa tositeeisteille.
Vaan kyllä kahvinjuojatkin osaa hienostella. Juhlamokka ei laatutietoiselle kofeinistille kelpaa, pitää olla vastajauhettua espressoa. Hifistelijöitä löytyy joka lajin harrastajista.
t. kofeinisti
Useimmiten tuo on makukysymys, jolla ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa. Enoni esimerkiksi on todella älykäs ja hän juo kahvia. Ei tosin mitään Juhla Mokkaa tai vastaavaa, vaan jauhaa itse kahvipavut ja kahviloissa hän juo espressoa tai muuta vastaavaa.
Joillekin tuo teen juominen on ekologinen tai eettinen kysymys, mutta oman käsitykseni mukaan teen kasvattaminen ei ole sen ekologisempaa kuin kahvinkaan. Eettisyyden suhteen käsittääkseni sama homma.
minun jo aikuiset lapseni kertoivat, että olen sanonut jo heidän lapsia ollessaan, että teenjuojat ovat jollain tapaa epäilyttävää porukkaa. :D
Niin, ja olen edelleen samaa mieltä.
He vain pitävät enemmän teestä kuin kahvista :)
Itse juon mieluiten vihreää teetä.
jolloin aloin kitata kahvia.. Siihen asti olin teenjuoja, itse hauduttaja.
ne piristävät käyttäjää. Ovat eräänlaisia energiajuoman esiasteita.
Itse käytän guoranaa pillereinä.
tai siis sen tuottaminen. Siksi teen juojat ovat fiksumpia. Itse juon teetä paljon, ja aika paljon kahviakin, mutta yritän koko ajan vähentää kahvinjuontia. Kahvi on myös kalliimpaa kuin tee.
fiksumpia kuin urpot keskinkertaiset kahvinkittaajat. Itsestään selvä tosiasia.
Näin meillä on aina ollut. Teetä voi mennä parhaimmillaan kaksikin litraa päivässä. Kahvia aamuisin vain kaksi kuppia.
Kyllä minusta teen juojat ovat hieman nopeampia toiminnoissaan ja kykenevät reagoimaan älyllisiin haasteisiin paljon monipuolisemmin, kuin kahvin juojat. Kahvinjuojat ovat myös ripuloitsijoita.
Kakkivat pitkin päivää ripulia :/