Onko sinusta teen juojat jotenkin fiksumpia kuin kahvin kittaajat?
Kommentit (38)
jotka ovat akateemisia ja ns. tiedostavia henkilöitä. Kahvia juodaan kaikissa piireissä sekä akateemisissa että duunaritasolla. Eli voidaan sanoa että teenjuojissa on paljon älykkäitä mutta kahvinjuojissa molempia yhtä paljon.
- äänestää vihreitä
- ei omista autoa, vaan pummaa kyytiä autolliselta kaverilta
- käy Esa Saarisen luennoilla
- fanittaa Ultra Brata.
tai tai-jita ja on kykenevä irroittamaan vastaantulijan raajan, kuin raajan koska vain ja milloin vain
mutta ei tee sitä, koska tee on hyvää.
- äänestää vihreitä
- fanittaa Ultra Brata.
lasittomat kahvinjuojat ovat idiootteja.
Aamulla juon aamiaisella teetä, aamu- ja iltapäivällä kahvikupillisen. Illalla ehkä vielä iltateen.
No, mä olen sit varmaan aikast keskivertofiksu ;)
sekä haluavat tehdä numeron itsestään. Kahvinjuojat juo sitä mistä on vähinten vaivaa, teen juojille se on aina show. Jos ei ole liikaa vaivaa, keittäisitkö mulle teetä ja sitten ne arpoo minuutin ääneen, että ottaisko tota vai tota. Rasittavia.
Minä juon teeni kotona, ja kylässä juon sitä mitä saa emäntä helpoiten pöytään ilman, että joudun kääntämään huomion itseeni ja toiveisiini.
- äänestää vihreitä
- fanittaa Ultra Brata.
TAI sairastaa paniikkihäiriötä jolloin kahvi on triplasti pahempi kohtauksien aiheuttaja kuin tee!
Teenjuojat ovat vaikeampia ja kompleksisempia sekä haluavat tehdä numeron itsestään. Kahvinjuojat juo sitä mistä on vähinten vaivaa, teen juojille se on aina show. Jos ei ole liikaa vaivaa, keittäisitkö mulle teetä ja sitten ne arpoo minuutin ääneen, että ottaisko tota vai tota. Rasittavia.
Minä juon teeni kotona, ja kylässä juon sitä mitä saa emäntä helpoiten pöytään ilman, että joudun kääntämään huomion itseeni ja toiveisiini.
Mä juon teetä, koska mulle tulee kahvista huono olo, pahimmillaan alkaa ahdistaa.
en ole tullut asiaa ajatelleeksi, mutta näinhän se on. Olisiko asia niin yksinkertainen, että teenjuojat ovat havainneet kahvin pahanmakuiseksi ja ovat siirtyneet teehen, eivätkä ole ryhmän paineesta huolimatta juoneet sinnikkäästi kahvia?
Tiedän joitakin tyhmähköjä ihmisiä, jotka juovat kahvia vaikka se ei selvästi heille sovi. Nukkuvat huonosti ja maha on kuralla, mutta kahvista ei voi luopua.
Ihan samoin kuin tupakoimattomat on fiksumpia kuin tupakoijat
nimenomaan ne teenjuojat, jotka itse hauduttaa teensä. ;)
Sitten tapasin naapurit, jotka juo haudutettua teetä ja kittaavat kaljaa päivittäin ja muuten vaan ovat wt porukkaa. :D
Itse juon teetä enkä koskaan kahvia. Ei ole koskaan käynyt mielessä moinen!
Teetä voisi muuten olla laajempi valikoima kahviloissa ja sen teen hintaan tulisi kuulua hunaja! Kuten kahvinkin hintaan kuuluu sokeri.
Kofeiinitonta kahvia join aiemmin. Mulle ei kahvi sopinut, sain mahavaivoja ja närästi. Olen siis viisaampi teen juojana.
viksumpia kuin siiderikillistelijät
minun jo aikuiset lapseni kertoivat, että olen sanonut jo heidän lapsia ollessaan, että teenjuojat ovat jollain tapaa epäilyttävää porukkaa. :D
Niin, ja olen edelleen samaa mieltä.
mulle maistuu molemmat, joten.. olen keskinkertainen.
minun jo aikuiset lapseni kertoivat, että olen sanonut jo heidän lapsia ollessaan, että teenjuojat ovat jollain tapaa epäilyttävää porukkaa. :D
Heh, niin mustakin! Juon kyllä itsekin joskus, mutta kyllä kahvi vaan tekee hyvää.
Meille opetettiin lisäksi, että vain heikommat astiat, kuten naiset ja lapset, käyttää maitoa tai sokeria kahvissa, tosimies juo mustana. Ollaankin lapsesta saakka juotu mieluiten mustana, tiedä sitten siitä tosimieheydestä :D
mulle maistuu molemmat, joten.. olen keskinkertainen.
Minäkin juon kumpaakin. En ymmärrä, miksi pitää olla aina niin ehdottomasti jotain mieltä. Ihan sama kuin koiraihmisten pitäisi vihata kissaihmisiä ja päinvastoin.
Sanotaan nyt että kahvihan tulee Africasta ja Tee Mahtavasta-Britanniasta.
Eikö se kerro jo melkoisesti?
Parempi laivasto ja ne...