Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kiinnosta kierrättää

Vierailija
07.09.2012 |

En lajittele jätteitä, en kierrätä, ostan kaikki vaatteet uutena, heitän kaikki vaan samaan roskiin ja käytän vauvalla kertakäyttövaippoja. Ei voisi vähempää kiinnostaa mikään viherpiiperrys. Rikkoutuneen kodin elektroniikan vien yöllä jätesäkissä roskiin. Pidän ekojeesustelijoita naurettavina ja neuroottisina ihmisinä.

Haluatko kysyä minulta jotain?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi?

Vierailija
2/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut suahan se ei kiinnosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää tätä wt-porukkaa, johon ap kuuluu. Kouluttamaton ja tietämätön.

Kierrätän täällä West-Endissä sinunkin puolesta.

Vierailija
4/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestähän tuollainen asenne kertoo. Jos et yhtää seuraa ympäröivää maailmaa ja sen muokkaantumista omien tekojes seuraksena, etkä huomaa mitään? :O

Omille lapsilleshan sä jätät tätä perintöä.. tosin viimeistään koulussa oppivat lapset kierrättämään ja sitten tulee teidänkin torppaan toinen meno.

Vierailija
5/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kolkuttele helposti sulla omatunto. Taidat muutenkin elää itsekkäästi...

Vierailija
6/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi?

Ei taida kierrättäjät olla lukutaitoista porukkaa. Tai ainakaan eivät omaa luetunymmärrystä.

Vierailija
7/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi?

Ei taida kierrättäjät olla lukutaitoista porukkaa. Tai ainakaan eivät omaa luetunymmärrystä.

Etkö ole koskaan hetkeäkään pohtinut, että miksi toimit näin, mistä tällainen asenne kumpuaa? Etkö koskaan tutkiskele motiivejasi ja asenteitasi? Etpä tietenkään.

Sinua siis vaan jotenkin vituttaa kaikenlainen kierrätys, tämä selvä.

Vierailija
8/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen pärjännyt suhteellisen hyvin Mensan testeissä. Kyse ei ole myöskään kiinnostuksen puutteesta, vaan siitä, ettei mua KIINNOSTA. Että terveisiä vaan sinne West-Endiin. :D

Vierailija
9/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toistan: ei kiinnosta. -Ap

Tyhmyydestähän tuollainen asenne kertoo. Jos et yhtää seuraa ympäröivää maailmaa ja sen muokkaantumista omien tekojes seuraksena, etkä huomaa mitään? :O

Omille lapsilleshan sä jätät tätä perintöä.. tosin viimeistään koulussa oppivat lapset kierrättämään ja sitten tulee teidänkin torppaan toinen meno.

Vierailija
10/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen pärjännyt suhteellisen hyvin Mensan testeissä. Kyse ei ole myöskään kiinnostuksen puutteesta, vaan siitä, ettei mua KIINNOSTA. Että terveisiä vaan sinne West-Endiin. :D

*tiedon puutteesta

Vierailija
11/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi?

Etkö ole koskaan hetkeäkään pohtinut, että miksi toimit näin, mistä tällainen asenne kumpuaa? Etkö koskaan tutkiskele motiivejasi ja asenteitasi? Etpä tietenkään.

Sinua siis vaan jotenkin vituttaa kaikenlainen kierrätys, tämä selvä.

En ole ap, mutta enpä minäkään kierrätä koska ei kiinnosta. Olen miettiny, pohtinut ja päätynyt vain tulokseen; ei kiinnosta.

Minua ei kiinnosta myöskään jääkiekon pelaaminen. Kuitenkin minua kiinnostaa pelata sählyä, tykkään luistella (jotka yhdessä melkein tekevät jääkiekon) mutta jääkiekkoa ei kiinnosta pelata niin tippaakaan. Olen miettinyt miksi? Mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta ja siihen ei ole sen syvällisempää syytä.

Vierailija
12/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan jopa kärsin siitä, että ajan muiden tarpeet pääsääntöisesti omieni edelle ja unohdan usein itseni. Olen empaattinen ja kanssaeläjistäni välittävä ihminen, lahjoitan kuukausittain rahaa Unicefille jne, mutta jostain syystä en osaa ulottaa empaattisuuttani jonkun haman tulevaisuuden asukkeihin.

Vierailija
13/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan jopa kärsin siitä, että ajan muiden tarpeet pääsääntöisesti omieni edelle ja unohdan usein itseni. Olen empaattinen ja kanssaeläjistäni välittävä ihminen, lahjoitan kuukausittain rahaa Unicefille jne, mutta jostain syystä en osaa ulottaa empaattisuuttani jonkun haman tulevaisuuden asukkeihin.

Vierailija
14/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokkiko taas tuota säälittävää peikkorukkaa, huvittaa itseään keksimällä päänsä puhki aiheita, joista valtavirta on jotain tiettyä mieltä ja kirjoittaa sitten avauksen, joka on näitä arvoja vastaan.

Säälittävähän tämä kaveri on, ei siitä mihinkään pääse. Vertasi itseään Sofi Oksaseen yms. mutta antakaa piruparan jo olla. Niin selvä porvoolainen ettei järkeä.

Vierailija
15/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokkiko taas tuota säälittävää peikkorukkaa, huvittaa itseään keksimällä päänsä puhki aiheita, joista valtavirta on jotain tiettyä mieltä ja kirjoittaa sitten avauksen, joka on näitä arvoja vastaan.

Typerää huviahan tämä on kaikille.

"Mua ei kiinnosta. Kysyttävää?"

Sitten ensimmäinen vastaus esitettyyn kysymykseen on, että onpa tyhmä kysymys.

Eli ei kiinnosta kierrättää, ei kiinnosta vastata kysymyksiin.

Kuitenkin haluaa asiasta käydä keskustelua ja pyytää kysymyksiä. Siis aiheesta, joka ei häntä kiinnosta.

Söpöä :)

(Näen mielessäni laihan, pitkätukkaisen murkkuikäisen huonoryhtisen lievästi masentuneen synkeän goottipojan lojuvan petaamattomalla sängyllä angsteissaan.)

Vierailija
16/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävähän tämä kaveri on, ei siitä mihinkään pääse. Vertasi itseään Sofi Oksaseen yms. mutta antakaa piruparan jo olla. Niin selvä porvoolainen ettei järkeä.

Missä mä oon verrannut itseäni Sofi Oksaseen? Nyt se folio pois päästä! :D

Vierailija
17/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Näen mielessäni laihan, pitkätukkaisen murkkuikäisen huonoryhtisen lievästi masentuneen synkeän goottipojan lojuvan petaamattomalla sängyllä angsteissaan.)

Olen lievästi ylipainoinen, 33-vuotias, hyvinvoiva, lyhythiuksinen nainen. Aika lähelle siis. :D

Vierailija
18/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten ole niin harvinaista, kun näin suurista tunnereaktioista päättelen monen luulevan. Olen puhunut aiheesta usean tuttavani kanssa, eikä todellakaan ole harvinaista, että esim. biojätteet ja sekajätteet pannaan samaan roskiin.

- Ap

Vierailija
19/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää huviahan tämä on kaikille.

"Mua ei kiinnosta. Kysyttävää?"

Sitten ensimmäinen vastaus esitettyyn kysymykseen on, että onpa tyhmä kysymys.

Eli ei kiinnosta kierrättää, ei kiinnosta vastata kysymyksiin.

Kuitenkin haluaa asiasta käydä keskustelua ja pyytää kysymyksiä. Siis aiheesta, joka ei häntä kiinnosta.

Söpöä :)

Se raukkaparka luulee, että on keksinyt taas hyvänkin jutun, kun ihmiset vastailee. Jos kukaan ei nuille trolleille vastailisi, voisi ne häipyäkin välistä linjoilta. Mennä viihdyttämään itseään vaikka potkimalla naapurin mummoja, tai muuta yhtä fiksua...mutta ei, kun aina joku yhtä raukka vastailee ja ottaa todesta kaikki tämän trollin avaukset :(.

Vierailija
20/38 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi ylipainoinen, 33-vuotias, hyvinvoiva, lyhythiuksinen nainen. Aika lähelle siis. :D

Minä siis niin näin sieluni silmin tämän goottipojan hiukset silmillä roikkuen seisomassa banaaninkuoret kädessä toljottaen lukuisia kierrätysastioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan