Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clomeista

28.11.2005 |

Aloitan ekan clomi-kuurin. Mitä mieltä olette varaanko lääkärille ajan seurantaultraan? Lääkäri ei sitä vaatinut vaan sanoi että tule sitten vastaanotolle, jos et ole tullut raskaaksi 4 clomikierron aikana.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tild@:

Aloitan ekan clomi-kuurin. Mitä mieltä olette varaanko lääkärille ajan seurantaultraan? Lääkäri ei sitä vaatinut vaan sanoi että tule sitten vastaanotolle, jos et ole tullut raskaaksi 4 clomikierron aikana.

Hei !

Minä käytin ensimmäistä kertaa v.2004 clomeja 3:na kierron aikana. Jolloinka tärppäsi. Mutta se päättyi traagisesti.

Nyt taas olen käyttänyt clomeja 4:n kierron aikana.

Minulle lääkäri sanoi, että en ovuloi kuin ehkä pari kertaa vuoteen, joten tärppiaika on todellakin hakusessa.

Oma lääkärini myös sanoi minulle samat, että jos ei 4-6kk:n aikana kuulu, niin palaa vastaanotolle. Lääkäreitä on monenlaisia. Mutta katso muutama kuukausi ja mene sitten vaikka uudestaan vastaanotolle.

Ehkä ikä ratkaisee aika paljon ultraukseen pääsyyn ja onko entuudestaan lapsia tai keskenmenoja. Uskoisin, että moni asia varmaan painaa ultrauksen avulla tehtäviä tarkastuksia.

Jotkut pääsevät joka kuukausi ultraukseen, minulle ei sitä ole koskaan ehdotettu.

Onnea kuitenkin teillekin. Pidän peukkuja ;)

Vierailija
2/2 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä muuten tietää, että onko annostus kohdallaan. Kaikilla se 1/päivä ei riitä, vaan eka kierto saattaa mennä ikään kuin harakoille. Eikä sekään, että ekassa kierrossa lääkitys tehoaa, takaa valitettavasti sitä, että toimii aina.

Itse käytin clomeja parissa inssikierrossa tukena (ovuloin luomuna) ja inssienkin takia kävin ultrissa. Kyllä rauhoitti mieltä. Jos sulla on ollut oviksen kanssa erityisesti ongelmia, ovis pitkään kateissa, niin kannattaa kyllä käydä ultrassa, jotta näet toimiiko napit vai eivät ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi