Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia KINDER-piirakasta? Onko oikeesti hyvää?
07.09.2012 |
Neljän tähden illallisessa sitä tehtiin ja mietinkin nyt että onkohan se oikeesti hyvää?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla